Transparent
Inloggen
Sluiten

Oud Ajax in Duits zaalvoetbaltoernooi

4 december 2000 21:17

Verslaggever: RvN

Oud-Ajax zal half januari in de Duitse Hansehalle meedoen met een zaalvoetbaltoernooi tegen andere oud gedienden. Aan het toernooi doen o.a. Borussia Dortmund, HSV, Schalke en Borussia Monchengladbach mee. Ou-Ajax mag gezien het aantal interlands dat de spelers achter hun naam hebben zeker als kanshebber gezien worden het Duitse toernooi te winnen.

Meer op




Tags

zaalvoetbaltoernooi dortmund gedienden hansehalle hsv monchengladbach schalke

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

betis brobbey caio ceballos conference deals dolberg elsimao ferencvaros hardnekkig henrique ibrahimovic janse jong jordi kaplan kiki littlebirds maximilian midtjylland mie monaco sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst wijndal zahouani zinchenko