Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 365
Reg.: 13 september 2022
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Ajax-FC Groningen: -
Gewoon weer met Klaassen en Weghorst beginnen. Ik zal het nooit begrijpen, vrees ik.
En het schotelt me ook een dilemma voor, want ik wil natuurlijk dat Ajax wint, maar niet als het betekent dat Klaassen volgend seizoen weer in de basis staat.
Nou, hopen op een soort van overlevingsinstinct dan maar (en op een goede scheidsrechter)...
Vak: -
Forumreacties: 1.040
Reg.: 21 mei 2008
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 21 mei 2026 om 18:06:
Gewoon weer met Klaassen en Weghorst beginnen. Ik zal het nooit begrijpen, vrees ik.
En het schotelt me ook een dilemma voor, want ik wil natuurlijk dat Ajax wint, maar niet als het betekent dat Klaassen volgend seizoen weer in de basis staat.
Nou, hopen op een soort van overlevingsinstinct dan maar (en op een goede scheidsrechter)...
Forumreacties: 3.106
Reg.: 27 april 2004
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.380
Reg.: 19 maart 2003
open/sluit de onderstaande quote:3xA schreef op 21 mei 2026 om 19:39:
Gek genoeg spelen ze niet eens zo slecht. En ja, ik besef me dat de tweede helft nog moet komen.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 4.297
Reg.: 16 augustus 2007
Groningen bizar slecht; stonden 10 minuten voor tijd nog op 0,0 xG. Nu snap ik best dat xG niet heilig is, maar 0,0 zegt wel wat natuurlijk.
Jammer van de niet scherpe Weghorst. Bij rust had je op 3-0 kunnen en moeten staan. Met Dolberg had het er wel wat beter uitgezien denk ik.
We leken wel aardig te ballen, maar ik ben er wel op beducht dat het vooral kwam door de lamlendigheid bij Groningen (onverklaarbaar trouwens dat je zo aan een playoff begint, maar goed). Ze verloren bijna elke afvallende bal (waar wij normaal juist slecht in zijn) en leden doorlopend balverlies op het middenveld. Ja dan is het een kwestie voor tijd tot ie een keer valt aan onze kant.
Nog één potje winnen en dan is in ieder geval Europees voetbal binnen. Financieel en qua aantrekkingskracht voor nieuwe aanwinsten vrij cruciaal.
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Forumreacties: 1.723
Reg.: 23 juni 2014
Bij spelers/aanwinsten die spelen in de conference league belangrijk en zwaarwegend vinden bij hun keuze voor Ajax (en hún carrière) hou ik mijn hart vast voor de toekomst. Zelf acht ik mijn mening meestal best genuanceerd, maar hier trek ik toch een stevige grens.
Hetzelfde geldt voor mensen die het prettig en aangenaam vinden om, als Ajax, een thuiswedstrijd in Volendam te spelen voor een plek in de confetti league.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 21 mei 2026, 21:07:14.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 21 mei 2026 om 20:52:
(onverklaarbaar trouwens dat je zo aan een playoff begint, maar goed).
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 4.297
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:3xA schreef op 21 mei 2026 om 20:56:
Hoop eigenlijk dat we Heerenveen krijgen. FC Utrecht en Ron Jans liggen ons niet. Denk dat Volendam dat ook liever heeft.
Toch een leuk sfeertje daar in het stadion van Volendam vandaag. Complimenten voor de Ajacieden die daar waren.
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie Play-Offs 2025/2026] Ajax - FC Groningen