Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2022/2023] Vitesse - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

EI Nico schreef op 26 februari 2023 om 17:53:

Goede uitslag en een veelbelovende pot van Bergwijn.



Nadat hij gewisseld is ja. Neem aan dat dit sarcastisch bedoeld is door jou?

 

+1/-0

Wat Heitinga ook zegt, winnen is het belangrijkste.
Eindelijk weer een goal uit een corner, en vaak is het Alvarez die de bal raakt uit een corner.
De spelers spelen elkaar heel vaak verkeerd aan, weinig voor de man en vaak ook te zacht.
Zeer blij met de 3 punten.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 26 februari 2023 om 17:42:

De discussie van afgelopen week heeft erin gehakt zie ik. Geen woord over de slechtste man aan Ajax-kant.



Ik heb het over Taylor en Berghuis gehad hoor. Oh, je zal het wel weer over Bergwijn hebben? Hij speelde niet goed, maar geen reden om hem speciaal te benoemen. Als een buitenspeler slecht speelt heeft dat niet per se grote impact op de wedstrijd. Over het algemeen maakte hij geen grote fouten van wat ik me zo gauw herinner, en na die eerste paar minuten van druk na zakte Vitesse in en kreeg hij vaak dubbele dekking.

De oorzaak van het slechte spel was vooral op het middenveld te vinden, waar Berghuis en Taylor slordig aan de bal waren en Taylor defensief ook waardeloos was. Een ding wat ik Bergwijn wel slecht vond doen is weer alles uit stilstand doen, waardoor voor rust ook een keer of twee een pass naar hem onderschept kon worden met een tegenaanval als gevolg. Hij moet of in de bal komen of al enige tijd onderweg zijn.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2022/2023] Vitesse - Ajax