Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2024/2025] AFC Ajax - Union Saint-Gilloise

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 20 februari 2025 om 21:34:

Wat een deceptie. Men dacht er al te zijn.

Misschien maar goed ook, zo'n wake-up call... Vol op de competitie nu, want zo te zien is ook een dikke voorsprong op de nummer 3 niet safe.

+1/-0

Ze worden gewoon compleet overpowered door die Belgen. Ze laten ons niet in het spel komen, die fouten dwingen ze af. En onze verdediging staat slecht, dat helpt ook niet.

+2/-0

s0lido schreef op 20 februari 2025 om 21:28:

Bjorn121 schreef op 20 februari 2025 om 21:27:

We maken ons weer compleet belachelijk in Europa.

Zo vroeg rood pakken.. Zo dom. Hoe slecht het op dit moment ook is, zoiets doe je niet.

Als hij gewoon de armen langs het lichaam houdt kan hij nog steeds naar de bal duiken. Niet slim dit en zoals je zegt al helemaal niet op dit moment in de wedstrijd.

Maar goed zij krijgen vijf kansen en daaruit vijf prima pogingen op doel. Wij krijgen met Hato de eerste kans om de wedstrijd gelijk in het slot te gooien en falen compleet omdat we schijnbaar nooit op koppen oefenen.

Zo zijn we vaak uitgeschakeld de laatste 20 jaar in Europa tegen dwergen. Wij spelen om te spelen en de tegenstanders spelen voor de knikkers. Dat soort jongens krijgt in hun leven misschien maar één kans om prof te zijn en anders is het de steiger op. Compleet andere beleving.

+3/-0

Fysiek worden we volledig afgetroefd.de tussenstand van 0-2 is terecht.
Hopelijk op een wonder in de 2e helft.

+1/-0

Tol van de arrogantie. Je aanvoerder verkloot de boel helemaal met zijn hands bal. Hoe dom kun je zijn. Fitz Jim is weer het jongetje die er niets van kan. Rasmussen was ook weer ouderwets bagger. En zo kan ik wel doorgaan.

Een horror avond

+1/-0

Union is geen slechte ploeg, maar als je uit met 0-2 wint dan heb je dit volledig aan jezelf te wijten. Gewoon gemakzucht en onderconcentratie.

+3/-0

Die scheids is wel echt een enorme flapdrol, om het op z'n oud-Hollandsch te zeggen. Volgens mij vergeten dat je beide ploegen kaarten mag geven.

+2/-0

Ik ben blij dat het Ajax van Farioli terug is sinds de tweede helft. Het moet dan maar lelijk dit seizoen, niets mis mee.

+2/-0

Quido schreef op 20 februari 2025 om 23:11:

Die scheids is wel echt een enorme flapdrol, om het op z'n oud-Hollandsch te zeggen. Volgens mij vergeten dat je beide ploegen kaarten mag geven.

Penalty maar geen geel bijv. Die Burgess had gewoon 2x geel moeten hebben.

+2/-0

s0lido schreef op 20 februari 2025 om 23:16:

Ik ben blij dat het Ajax van Farioli terug is sinds de tweede helft. Het moet dan maar lelijk dit seizoen, niets mis mee.

Treurig dat Farioli weer de oplossingen aan heeft moeten dragen ipv dat ze zelf na kunnen denken. Weinig voetbalverstand binnen deze selectie.

+3/-0

Meer dan verdiend. Je moet je als Union zijnde toch ook wel eens in het haar krabben dat je 95' + extra tijd tegen 10 speelt en nog die winnende niet kan binnenprikken.

Farioli doet het weer. Enorm hard gestreden, petje af.

+6/-0

Ik schakelde in na 104 minuten. Zie ik dat goed: Rasmussen op krukken? Wat is met hem gebeurd?

+1/-0

Kiki schreef op 20 februari 2025 om 23:49:

Ik schakelde in na 104 minuten. Zie ik dat goed: Rasmussen op krukken? Wat is met hem gebeurd?

Sprintje getrokken, hamstring.

+2/-0

Ik schakelde in na 104 minuten.

Hadden we dat allemaal maar gedaan.

+2/-0

Sevic schreef op 20 februari 2025 om 23:54:

Ik schakelde in na 104 minuten.

Hadden we dat allemaal maar gedaan.

Hehe :B

Jammer dat het een doordeweekse dag is anders had ik de ellende nog weg kunnen zuipen. Was ik hopelijk ook rond de 104e minuut pas weer bij m'n positieven gekomen.

+1/-0

Mike1976 schreef op 20 februari 2025 om 23:49:

Sprintje getrokken, hamstring.

Aha. Lijkt wel een slagveld; eerst zag ik Hato richting einde wedstrijd gevloerd en na het eindsignaal iemand op krukken.

+2/-0

Gevoelsmatig vond ik dit echt fantastisch.

Rationeel wat minder. Heel wat fysieke schade die we meenemen naar de rest van het seizoen.

Sutalo en Pasveer mogen een standbeeld krijgen.

+4/-0

ElSimao2 schreef op 21 februari 2025 om 00:04:

Rationeel wat minder. Heel wat fysieke schade die we meenemen naar de rest van het seizoen.

Pff, wat Sutalo dit seizoen laat zien joh. Wat een verschil met vorig seizoen.

+3/-0

ElSimao2 schreef op 21 februari 2025 om 00:04:

Laten we Kaplan ook niet vergeten. Die komt er even in na maanden afwezigheid om de walgelijk slecht spelende Rugani uit z'n lijden te verlossen, en is daar gewoon ruim een uur soeverein overeind gebleven. Heel mooi voor die gozer.

+3/-0

Vergeet Taylor ook niet, die was op het eind ook heel belangerijk met een bal die hij op zijn sok wegschiet en vlak voor tijd een bal van de lijn wegkopt.

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2024/2025] AFC Ajax - Union Saint-Gilloise