Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] Ajax - Heracles Almelo

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax - Heracles Almelo
Zondag 16 februari 16.45 uur
Johan Cruijff Arena, Amsterdam

+1/-0

Ik denk dat mijn voorspelling genoeg zegt over mijn optimisme.

+1/-0

Het schijnt dat Heracles het heel aardig deed in de laatste 2 wedstrijden. Kan dus best nog een lastig potje worden, maar ik denk wel dat we de 3 punten gaan pakken.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 14 februari 2025 om 18:47:

Zou wat zijn. De meeste wedstrijden winnen we vooralsnog met 2-0 of 2-1.

+2/-0

s0lido schreef op 14 februari 2025 om 18:47:

Of je drankgebruik ;B

+2/-0

Dit team zit gewoon goed in mekaar, het spel zal dan weer niet top zijn maar denk gewoon dat de punten in Amsterdam blijven.

+1/-0

Heracles kan er niet veel van, alleen die Kulenovic is potentieel gevaarlijk met z'n bijna twee meter. Zorg dat Sutalo hem in z'n broekzak heeft en je hebt van Heracles weinig te vrezen.

Dit is de eerste van vijf (op papier) eenvoudige potjes op rij, inclusief de return tegen Union. Ik zou eigenlijk alleen tevreden zijn met vijf overwinningen op rij.

Mooie serie wedstrijden om ook spelers als Steur en Bounida hun eerste minuten te laten maken. En om Rosa en Edvardsen goed in te passen. Zou helemaal mooi zijn als PSV nog ergens onderweg puntjes morst (bijv. dit weekend al tegen Utrecht). Ben erg benieuwd naar hoe de komende weken gaan uitpakken!

+4/-0

Als alles goed gaat tegen Heracles en Go Ahead sta je gewoon vijf punten boven PSV. :)

+4/-0

3xA schreef op 15 februari 2025 om 19:09:

Als alles goed gaat tegen Heracles en Go Ahead sta je gewoon vijf punten boven PSV. :)

En als alles misgaat, sta je maar 1 punt achter en heb je het nog steeds in eigen hand :D :denk

+3/-0

Feyenoord laat ook weer punten liggen. CL plaatsing is nou wel binnen lijkt me. Nu vol voor de titel gaan.

+5/-0

Opstelling Ajax: Pasveer; Gaaei, Sutalo, Janse, Hato; Berghuis, Klaassen, Fitz-Jim; Traoré, Brobbey, Godts

Janse start in de basis vandaag. Baas is ziek.

Wel jammer dat Mokio niet lijkt te starten.

+3/-0

Wissels Ajax:

Gorter, Matheus, Rosa, Edvardsen, Rugani, Rasmussen, Mokio, Verschuren, Ugwu, Konadu, Steur, Bounida.

Een hele jonge bank vandaag.

+3/-0

3xA schreef op 16 februari 2025 om 15:36:

Opstelling Ajax: Pasveer; Gaaei, Sutalo, Janse, Hato; Berghuis, Klaassen, Fitz-Jim; Traoré, Brobbey, Godts

Janse start in de basis vandaag. Baas is ziek.

Wel jammer dat Mokio niet lijkt te starten.

Ik denk dat het goed is dat Mokio niet start. Twee zware (veld) wedstrijden achter de rug. Geen roofbouw gaan plegen.

+5/-0

Gewaagd middenveld. Ik hoop dat Klaassen controlerend gaat spelen. Janse ter vervanging van Baas is in orde.

+3/-0

3xA schreef op 16 februari 2025 om 15:44:

Wissels Ajax:

Gorter, Matheus, Rosa, Edvardsen, Rugani, Rasmussen, Mokio, Verschuren, Ugwu, Konadu, Steur, Bounida.

Half Jong Ajax op de bank en geen Faberski? Bijzonder, aangezien Berghuis en Traoré beiden basis staan.

+1/-0

Niet sprankelend maar meer dan degelijk. Mooie doelpunten. Berghuis begint weer zijn oude vorm terug te krijgen.

+2/-0

Prima eerste helft. We zitten er bovenop. Tempo is niet hoog, maar dat hoeft ook niet als je hiermee voorstaat en niet in de problemen komt.

+1/-0

Wat een kutscheids, zeg. Nijhuis 2.0.

+2/-0

Na de 4-0 vinden ze het best. Begrijpelijk met zo'n programma voor de boeg, maar jammer dat er niet wordt gewerkt aan het doelsaldo. Wel mooi dat zowel Mokio, Bounida als Steur speeltijd krijgt. We staan er nationaal weer goed voor :)

+1/-0

Sevic schreef op 16 februari 2025 om 16:50:

3xA schreef op 16 februari 2025 om 15:44:

Wissels Ajax:

Half Jong Ajax op de bank en geen Faberski? Bijzonder, aangezien Berghuis en Traoré beiden basis staan.

Met Rasmussen (rb sp), Konadu (sp lb) en Edvardsen (lb rb) al genoeg opties op de bank, dus ik snap het wel. Dan zie je dat juist Bounida op rb gaat spelen; dat viel me wel op (wetende dat Berghuis en Edvardsen ook nog op het veld stonden), wat moeizaam verliep voor hem. Fijn om te zien dat het investeren in de jeugd vorm begint te krijgen.

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] Ajax - Heracles Almelo