Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 258
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: geen
Donderdag 7 november 21:00
Ajax - Maccabi Tel-Aviv FC (Isr)
Ik verwacht dat tegen Maccabi enkele spelers rust krijgen met het oog op Twente uit. Lijkt me ook logisch na afgelopen dagen.
Ik vraag me af wat het zelfvertrouwen doet met de ploeg. In ieder geval goed om na 2 zware potjes weer even thuis tegen een, met alle respect, mindere tegenstander te spelen. Wij zullen het spel moeten maken en hopelijk zien we daar wat progressie.
Verder hoop ik natuurlijk op niet al te veel gedoe met protesten rond/tijdens de wedstrijd.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 5 november 2024, 15:23:29.
Uit: Antwerpen-Wilrijk
Forumreacties: 2.931
Reg.: 23 juli 2002
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 03 november 2024 om 15:10:
Ik verwacht dat tegen Maccabi enkele spelers rust krijgen met het hoog op Twente uit. Lijkt me ook logisch na afgelopen dagen.
Ik vraag me af wat het zelfvertrouwen doet met de ploeg. In ieder geval goed om na 2 zware potjes weer even thuis tegen een, met alle respect, mindere tegenstander te spelen. Wij zullen het spel moeten maken en hopelijk zien we daar wat progressie.
Verder hoop ik natuurlijk op niet al te veel gedoe met protesten rond/tijdens de wedstrijd.
open/sluit de onderstaande quote:skimovic schreef op 04 november 2024 om 22:33:
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 03 november 2024 om 15:10:
Ik verwacht dat tegen Maccabi enkele spelers rust krijgen met het hoog op Twente uit. Lijkt me ook logisch na afgelopen dagen.
Protesten zijn al aangekondigd...
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1236361/aanvaring-ajax-fans-en-pro-palestina-demonstrant-vrees-richting-maccabi-thuis.htmllink
Zou erg dom zijn als Halsema die demonstratie toe staat.
Zo wel mag de ME wat mij betreft even de andere kant op kijken.
Vak: -
Forumreacties: 3.294
Reg.: 14 december 2005
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 05 november 2024 om 13:06:
Iemand enig idee hoeveel uitsupporters er verwacht worden?
Uit: Antwerpen-Wilrijk
Forumreacties: 2.931
Reg.: 23 juli 2002
Dacht ergens gelezen te hebben dat er 1600-1700 kaarten voor het uitvak zijn maar dat er 2600 zijn afgereisd, geen idee wat er werkelijk klopt. aantal van 2600 zie je wel in alle berichtgeving terug komen.
Las ergens dat de Pro palestina demonstranten een verontwaardiging dat er bij Maccabi Ex militairen onder de supporters zijn.. Zouden die weten dat er in Israel gewoon dienstplicht is en het dus in principe zowieso bijna allemaal ex militairen zijn?..
Dit bericht is gewijzigd op 5 november 2024, 13:53:21.
open/sluit de onderstaande quote:skimovic schreef op 05 november 2024 om 13:40:
Dacht ergens gelezen te hebben dat er 1600-1700 kaarten voor het uitvak zijn maar dat er 2600 zijn afgereisd, geen idee wat er werkelijk klopt. aantal van 2600 zie je wel in alle berichtgeving terug komen.
Las ergens dat de Pro palestina demonstranten een verontwaardiging dat er bij Maccabi Ex militairen onder de supporters zijn.. Zouden die weten dat er in Israel gewoon dienstplicht is en het dus in principe zowieso bijna allemaal ex militairen zijn?..
Forumreacties: 2.459
Reg.: 21 januari 2021
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 4.372
Reg.: 25 april 2004
Ik zag dat ze relatief weinig gescoord hebben in de eigen competitie. Dat wekt op mij de indruk dat ze of verdedigend spelen, of ze hebben moeite met scoren. Hoe dan ook verwacht ik niet per se een wedstrijd waarin je kans op kans zal creëren. Toch zou ik wel flink rouleren.
Best jammer dat Berghuis nog niet echt in de basis kan starten op dit moment. Dit zou een uitgelezen moment zijn geweest. Ik zou Ramaj, Gaaei, Rugani, Kaplan en Van den Boomen allemaal wel een basisplaats gunnen. Wijndal zou ook best logisch zijn bij gebrek aan een alternatief voor Hato. Voorin is er helaas wel erg weinig keuze behalve in de spits. Ik hoop dat Faberski in elk geval op de bank zit. Als hij eenmaal minuten in Ajax 1 heeft mogen maken dan zie ik zijn status op zich best heel snel veranderen. Eigenlijk hebben we hem gewoon nodig.
Forumreacties: 2.872
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 05 november 2024 om 19:45:
Ik zag dat ze relatief weinig gescoord hebben in de eigen competitie. Dat wekt op mij de indruk dat ze of verdedigend spelen, of ze hebben moeite met scoren. Hoe dan ook verwacht ik niet per se een wedstrijd waarin je kans op kans zal creëren. Toch zou ik wel flink rouleren.
Best jammer dat Berghuis nog niet echt in de basis kan starten op dit moment. Dit zou een uitgelezen moment zijn geweest. Ik zou Ramaj, Gaaei, Rugani, Kaplan en Van den Boomen allemaal wel een basisplaats gunnen. Wijndal zou ook best logisch zijn bij gebrek aan een alternatief voor Hato. Voorin is er helaas wel erg weinig keuze behalve in de spits. Ik hoop dat Faberski in elk geval op de bank zit. Als hij eenmaal minuten in Ajax 1 heeft mogen maken dan zie ik zijn status op zich best heel snel veranderen. Eigenlijk hebben we hem gewoon nodig.
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 05 november 2024 om 19:56:
Ik denk dat ik Berghuis de eerste helft zou laten spelen. Is de partij dan al min of meer beslist zou ik m vervangen door Faberski. Moeten we nog serieus aan de bak zou ik Traoré brengen.
Forumreacties: 2.872
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 05 november 2024 om 20:25:
Ik denk dat ik Berghuis de eerste helft zou laten spelen. Is de partij dan al min of meer beslist zou ik m vervangen door Faberski. Moeten we nog serieus aan de bak zou ik Traoré brengen.
Het zou me verbazen als hij kan starten. Hij heeft meer dan twee maanden geen wedstrijd kunnen spelen. Dan heb je doorgaans eerst wat invalbeurtjes nodig. Een halfuur zou al heel mooi zijn.
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 05 november 2024 om 20:25:
Het zou me verbazen als hij kan starten. Hij heeft meer dan twee maanden geen wedstrijd kunnen spelen. Dan heb je doorgaans eerst wat invalbeurtjes nodig. Een halfuur zou al heel mooi zijn.
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 05 november 2024 om 20:49:
Hij kan ook een half uur vanaf de start spelen en na een half uur vervangen worden. Het is ongebruikelijk maar ik vind het wel een goed idee. Berghuis zolang laten spelen als ie kan en dan een talent brengen mochten we voor staan.
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 05 november 2024 om 23:18:
Dat wordt Rasmussen met Berghuis die na minimaal een uur erin komt.
RonSchiltmans
Fan van Ajax
Forumreacties: 253
Reg.: 15 augustus 2006
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 05 november 2024 om 15:45:
*verwerkt informatie*
Meterstand:
1% voetbal
99% politiek
Forumreacties: 1
Reg.: 6 november 2024
Favoriete opstelling: incompleet
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2024/2025] Ajax - Maccabi Tel-Aviv FC