Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 251
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Ajax-Maccabi Tel-Aviv FC
Man van de Wedstrijd Ajax-PSV: Jordan Henderson
Donderdag 7 november 21:00
Ajax - Maccabi Tel-Aviv FC (Isr)
Ik verwacht dat tegen Maccabi enkele spelers rust krijgen met het hoog op Twente uit. Lijkt me ook logisch na afgelopen dagen.
Ik vraag me af wat het zelfvertrouwen doet met de ploeg. In ieder geval goed om na 2 zware potjes weer even thuis tegen een, met alle respect, mindere tegenstander te spelen. Wij zullen het spel moeten maken en hopelijk zien we daar wat progressie.
Verder hoop ik natuurlijk op niet al te veel gedoe met protesten rond/tijdens de wedstrijd.
Uit: Antwerpen-Wilrijk
Forumreacties: 2.929
Reg.: 23 juli 2002
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Ajax-PSV: -
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 03 november 2024 om 15:10:
Ik verwacht dat tegen Maccabi enkele spelers rust krijgen met het hoog op Twente uit. Lijkt me ook logisch na afgelopen dagen.
Ik vraag me af wat het zelfvertrouwen doet met de ploeg. In ieder geval goed om na 2 zware potjes weer even thuis tegen een, met alle respect, mindere tegenstander te spelen. Wij zullen het spel moeten maken en hopelijk zien we daar wat progressie.
Verder hoop ik natuurlijk op niet al te veel gedoe met protesten rond/tijdens de wedstrijd.
Forumreacties: 251
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Ajax-PSV: Jordan Henderson
open/sluit de onderstaande quote:skimovic schreef op 04 november 2024 om 22:33:
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 03 november 2024 om 15:10:
Protesten zijn al aangekondigd...
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1236361/aanvaring-ajax-fans-en-pro-palestina-demonstrant-vrees-richting-maccabi-thuis.htmllink
Zou erg dom zijn als Halsema die demonstratie toe staat.
Zo wel mag de ME wat mij betreft even de andere kant op kijken.
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2024/2025] Ajax - Maccabi Tel-Aviv FC