Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2024/2025] Ajax - Maccabi Tel-Aviv FC

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Donderdag 7 november 21:00
Ajax - Maccabi Tel-Aviv FC (Isr)

Ik verwacht dat tegen Maccabi enkele spelers rust krijgen met het hoog op Twente uit. Lijkt me ook logisch na afgelopen dagen.

Ik vraag me af wat het zelfvertrouwen doet met de ploeg. In ieder geval goed om na 2 zware potjes weer even thuis tegen een, met alle respect, mindere tegenstander te spelen. Wij zullen het spel moeten maken en hopelijk zien we daar wat progressie.

Verder hoop ik natuurlijk op niet al te veel gedoe met protesten rond/tijdens de wedstrijd.

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 03 november 2024 om 15:10:

Ik verwacht dat tegen Maccabi enkele spelers rust krijgen met het hoog op Twente uit. Lijkt me ook logisch na afgelopen dagen.

Ik vraag me af wat het zelfvertrouwen doet met de ploeg. In ieder geval goed om na 2 zware potjes weer even thuis tegen een, met alle respect, mindere tegenstander te spelen. Wij zullen het spel moeten maken en hopelijk zien we daar wat progressie.

Verder hoop ik natuurlijk op niet al te veel gedoe met protesten rond/tijdens de wedstrijd.

Protesten zijn al aangekondigd...

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1236361/aanvaring-ajax-fans-en-pro-palestina-demonstrant-vrees-richting-maccabi-thuis.htmllink

Zou erg dom zijn als Halsema die demonstratie toe staat.

Zo wel mag de ME wat mij betreft even de andere kant op kijken.

+2/-0

skimovic schreef op 04 november 2024 om 22:33:

s0lido schreef op 03 november 2024 om 15:10:

Protesten zijn al aangekondigd...

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1236361/aanvaring-ajax-fans-en-pro-palestina-demonstrant-vrees-richting-maccabi-thuis.htmllink

Zou erg dom zijn als Halsema die demonstratie toe staat.

Zo wel mag de ME wat mij betreft even de andere kant op kijken.

Allereerst vind ik het al heel stom om uitsupporters toe te laten. Dat kost alleen maar extra beveiliging, etc. Andere steden verbieden uitsupporters om veel minder.

Alsnog zou er dan gedemonstreerd worden, maar dan heb je in ieder geval een zorg en confrontatie minder. De "veiligheidsdriekhoek" had dit moeten zien aankomen en voorzorgsmaatregelen moeten treffen (optreden tegen demonstraties bij de ArenA). Nu is het kort dag en zal men kiezen voor de makkelijkste weg: wedstrijd wordt afgelast. Want ja, te weinig flitsers beschikbaar om wat voor reden dan ook.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2024/2025] Ajax - Maccabi Tel-Aviv FC