Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Forumreacties: 6
Reg.: 9 september 2024
Favoriete opstelling: incompleet
Man van de Wedstrijd Feyenoord-Ajax: -
RonSchiltmans
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 252
Reg.: 15 augustus 2006
Favoriete opstelling: geen
Echt niet verwacht dit. Oké, een beetje.
https://ron.schiltmans.de/2024/10/30/traditionele-tob-3/link
Forumreacties: 234
Reg.: 14 mei 2024
Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 4.358
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: 4-3-3
Zo'n afslachting was ook wel uitzonderlijk en vooral te danken aan het prutswerk dat de trainers afgelopen seizoen hebben afgeleverd. Ajax kan best verliezen van Feyenoord, en kansloos ook wel, maar niet met dat soort cijfers. Zo groot is het krachtsverschil tussen beide selecties echt niet. De grootste verschillen zitten hem in dat hun selectie wel in balans is en dat zij jaren een toptrainer hebben gehad.
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 1.387
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
We hebben (erg) weinig gecreëerd en konden hoofdzakelijk scoren doordat de keeper van de tegenstander kortsluiting had, maar al met al vind ik het echt een héél verrassende, lovenswaardige overwinning. De manier waarop het team 90 minuten gas gaf is te prijzen en die credits gaan wat mij betreft ook naar Farioli.
We hebben gewonnen op basis van mentaliteit en die goede mentaliteit stond ook deels aan de basis van de twee goals.
We kunnen zeggen wat we willen, maar Farioli levert. Als je ook nog van PSV zou winnen, nader je ze gewoon op 2 verliespunten. Dan ligt alles open. De man presteert eenvoudigweg boven verwachting met een selectie waarvan we volgens mij allemaal vinden dat die minimaal uit balans is, maar eigenlijk ook kwalitatief op veel posities wat armoedig.
Nogmaals, alle lof naar Farioli.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 31 oktober 2024 om 06:32:
We hebben (erg) weinig gecreëerd en konden hoofdzakelijk scoren doordat de keeper van de tegenstander kortsluiting had, maar al met al vind ik het echt een héél verrassende, lovenswaardige overwinning. De manier waarop het team 90 minuten gas gaf is te prijzen en die credits gaan wat mij betreft ook naar Farioli.
We hebben gewonnen op basis van mentaliteit en die goede mentaliteit stond ook deels aan de basis van de twee goals.
We kunnen zeggen wat we willen, maar Farioli levert. Als je ook nog van PSV zou winnen, nader je ze gewoon op 2 verliespunten. Dan ligt alles open. De man presteert eenvoudigweg boven verwachting met een selectie waarvan we volgens mij allemaal vinden dat die minimaal uit balans is, maar eigenlijk ook kwalitatief op veel posities wat armoedig.
Nogmaals, alle lof naar Farioli.
Forumreacties: 2
Reg.: 3 september 2024
Het gaat er ook om dat deze selectie weer gaat lachen en met plezier gaat voetballen. Als iemand plezier heeft in wat hij doet dat komt het echt wel. ik verwacht met in de winterstop 2 a 3 versterkingen waar farioli ook inspraak in heeft dat het echt wel weer kan gaan draaien.
Laten we genieten van dat we weer een weg in zijn gegaan en proberen als supporteren deze man te steunen.
open/sluit de onderstaande quote:lvv020 schreef op 31 oktober 2024 om 09:53:
Het gaat er ook om dat deze selectie weer gaat lachen en met plezier gaat voetballen. Als iemand plezier heeft in wat hij doet dat komt het echt wel. ik verwacht met in de winterstop 2 a 3 versterkingen waar farioli ook inspraak in heeft dat het echt wel weer kan gaan draaien.
Laten we genieten van dat we weer een weg in zijn gegaan en proberen als supporteren deze man te steunen.
Forumreacties: 280
Reg.: 22 september 2023
Totaal niet verwacht, maar ontzettend mooi! De Rotterdammers hadden geen antwoord op enkele tactische keuzes en momenten.
Heel eerlijk, gezien de matige/ slechte wedstrijden afgelopen weken, had ik dit totaal niet zien aankomen.
De tweede helft was het erg tegenhouden, maar wat maakt het uit, 3 punten en belangrijke slag om de 2e plaats!
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] Feyenoord - Ajax