Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] Feyenoord - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Wat zal BertjeK balen. Ik kijk zelden wedstrijden van Feyenoord maar dit was niet waarvoor we bang gemaakt werden. Snel onder je dekbedje.

+3/-3

Echt niet verwacht dit. Oké, een beetje.

https://ron.schiltmans.de/2024/10/30/traditionele-tob-3/link

+2/-0

Wat mij echt goed deed was de bereidheid van de spelers om tot het uiterste te gaan om nooit meer zo'n afslachting mee te maken als vorig seizoen. Dan mogen ze daar gillen en schuimbekken wat ze willen, maar je zag vanaf het begin al een ploeg die daar ging om de 3 punten te pakken.

+3/-0

Zo'n afslachting was ook wel uitzonderlijk en vooral te danken aan het prutswerk dat de trainers afgelopen seizoen hebben afgeleverd. Ajax kan best verliezen van Feyenoord, en kansloos ook wel, maar niet met dat soort cijfers. Zo groot is het krachtsverschil tussen beide selecties echt niet. De grootste verschillen zitten hem in dat hun selectie wel in balans is en dat zij jaren een toptrainer hebben gehad.

+5/-0

We hebben (erg) weinig gecreëerd en konden hoofdzakelijk scoren doordat de keeper van de tegenstander kortsluiting had, maar al met al vind ik het echt een héél verrassende, lovenswaardige overwinning. De manier waarop het team 90 minuten gas gaf is te prijzen en die credits gaan wat mij betreft ook naar Farioli.

We hebben gewonnen op basis van mentaliteit en die goede mentaliteit stond ook deels aan de basis van de twee goals.

We kunnen zeggen wat we willen, maar Farioli levert. Als je ook nog van PSV zou winnen, nader je ze gewoon op 2 verliespunten. Dan ligt alles open. De man presteert eenvoudigweg boven verwachting met een selectie waarvan we volgens mij allemaal vinden dat die minimaal uit balans is, maar eigenlijk ook kwalitatief op veel posities wat armoedig.

Nogmaals, alle lof naar Farioli.

+8/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 31 oktober 2024 om 06:32:

We hebben (erg) weinig gecreëerd en konden hoofdzakelijk scoren doordat de keeper van de tegenstander kortsluiting had, maar al met al vind ik het echt een héél verrassende, lovenswaardige overwinning. De manier waarop het team 90 minuten gas gaf is te prijzen en die credits gaan wat mij betreft ook naar Farioli.

We hebben gewonnen op basis van mentaliteit en die goede mentaliteit stond ook deels aan de basis van de twee goals.

We kunnen zeggen wat we willen, maar Farioli levert. Als je ook nog van PSV zou winnen, nader je ze gewoon op 2 verliespunten. Dan ligt alles open. De man presteert eenvoudigweg boven verwachting met een selectie waarvan we volgens mij allemaal vinden dat die minimaal uit balans is, maar eigenlijk ook kwalitatief op veel posities wat armoedig.

Nogmaals, alle lof naar Farioli.

Zo is dat. Die man roeit met de riemen die hij heeft en zeurt niet over versterking of de zwakte van zijn groep. Nee, hij beseft waarin hij is terechtgekomen en gaat er vol voor. Het spel is natuurlijk verre van waar we naar streven, maar hij haalt tot nu toe echt het maximale uit de groep qua resultaat. Enige wat ik nu kan doen is hopen dat we in de winter alsnog versterkingen krijgen..

+6/-0

Het gaat er ook om dat deze selectie weer gaat lachen en met plezier gaat voetballen. Als iemand plezier heeft in wat hij doet dat komt het echt wel. ik verwacht met in de winterstop 2 a 3 versterkingen waar farioli ook inspraak in heeft dat het echt wel weer kan gaan draaien.

Laten we genieten van dat we weer een weg in zijn gegaan en proberen als supporteren deze man te steunen.

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

lvv020 schreef op 31 oktober 2024 om 09:53:

Het gaat er ook om dat deze selectie weer gaat lachen en met plezier gaat voetballen. Als iemand plezier heeft in wat hij doet dat komt het echt wel. ik verwacht met in de winterstop 2 a 3 versterkingen waar farioli ook inspraak in heeft dat het echt wel weer kan gaan draaien.

Laten we genieten van dat we weer een weg in zijn gegaan en proberen als supporteren deze man te steunen.

Ik denk dat iedereen inmiddels weet aan welke spelers de ploeg behoefte heeft. Verder hoeft de trainer wat mij betreft geen inspraak te hebben als het gaat om wie. Laat de scouting maar het werk doen..... zou je normaal gesproken denken.

+1/-0

Totaal niet verwacht, maar ontzettend mooi! De Rotterdammers hadden geen antwoord op enkele tactische keuzes en momenten.

Heel eerlijk, gezien de matige/ slechte wedstrijden afgelopen weken, had ik dit totaal niet zien aankomen.

De tweede helft was het erg tegenhouden, maar wat maakt het uit, 3 punten en belangrijke slag om de 2e plaats!

+5/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] Feyenoord - Ajax