Forumreacties: 2.489
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Morgen om 18:45 uur is de aftrap.
Selectie
Jay Gorter
Remko Pasveer
Diant Ramaj
Devyne Rensch
Anton Gaaei
Jorrel Hato
Owen Wijndal
Ahmetcan Kaplan
Daniele Rugani
Dies Janse
Josip Sutalo
Jordan Henderson
Kenneth Taylor
Branco van den Boomen
Kian Fitz-Jim
Benjamin Tahirović
Brian Brobbey
Chuba Akpom
Mika Godts
Bertrand Traoré
Wout Weghorst
Christian Rasmussen
Jorthy Mokio
Jaydon Banel
Vermoedelijke opstelling
Pasveer; Rensch, Sutalo, Rugani, Hato; Henderson, Fitz-Jim, Taylor; Traoré, Brobbey, Godts.
Farioli heeft reeds verklapt dat Rugani (en niet Kaplan) Baas zal vervangen. Rugani mag zich opmaken voor zijn basisdebuut in het Ajax-shirt. De Italiaanse trainer benoemt o.a. leiderschap als een kwaliteit van zijn landgenoot.
Mijn mening is als je dan toch de ervaren Rugani gaat opstellen, om dan ook gelijk Ramaj tussen de palen te zetten, aangezien Pasveer de laatste tijd een steeds mindere indruk achterlaat. De Duitse doelman laat juist bij Jong Ajax zien er helemaal klaar voor te zijn. Dan mag Rugani de verdediging leiden i.p.v. Pasveer.
Tot slot met wat twijfel zou ik overwegen om met Brobbey op de bank te beginnen. We hebben drie goede spitsen tot onze beschikking, waaronder Weghorst wie in vorm is. Ik zou dat belonen met een basisplaats, hoewel ik in Brobbey een gevaarlijke spits zie om mee aan de aftrap te beginnen en Weghorst juist om in te laten vallen. Allicht is het in orde om wederom met Brobbey te starten.
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 23 oktober 2024 om 22:44:
Selectie
Jay Gorter
Remko Pasveer
Diant Ramaj
Devyne Rensch
Anton Gaaei
Jorrel Hato
Owen Wijndal
Ahmetcan Kaplan
Daniele Rugani
Dies Janse
Josip Sutalo
Jordan Henderson
Kenneth Taylor
Branco van den Boomen
Kian Fitz-Jim
Benjamin Tahirović
Brian Brobbey
Chuba Akpom
Mika Godts
Bertrand Traoré
Wout Weghorst
Christian Rasmussen
Jorthy Mokio
Jaydon Banel
Vermoedelijke opstelling
Pasveer; Rensch, Sutalo, Rugani, Hato; Henderson, Fitz-Jim, Taylor; Traoré, Brobbey, Godts.
Farioli heeft reeds verklapt dat Rugani (en niet Kaplan) Baas zal vervangen. Rugani mag zich opmaken voor zijn basisdebuut in het Ajax-shirt. De Italiaanse trainer benoemt o.a. leiderschap als een kwaliteit van zijn landgenoot.
Mijn mening is als je dan toch de ervaren Rugani gaat opstellen, om dan ook gelijk Ramaj tussen de palen te zetten, aangezien Pasveer de laatste tijd een steeds mindere indruk achterlaat. De Duitse doelman laat juist bij Jong Ajax zien er helemaal klaar voor te zijn. Dan mag Rugani de verdediging leiden i.p.v. Pasveer.
Tot slot met wat twijfel zou ik overwegen om met Brobbey op de bank te beginnen. We hebben drie goede spitsen tot onze beschikking, waaronder Weghorst wie in vorm is. Ik zou dat belonen met een basisplaats, hoewel ik in Brobbey een gevaarlijke spits zie om mee aan de aftrap te beginnen en Weghorst juist om in te laten vallen. Allicht is het in orde om wederom met Brobbey te starten.
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 1.428
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 23 oktober 2024 om 23:52:
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 23 oktober 2024 om 22:44:
Selectie
Jay Gorter
Remko Pasveer
Diant Ramaj
Devyne Rensch
Anton Gaaei
Jorrel Hato
Owen Wijndal
Ahmetcan Kaplan
Daniele Rugani
Dies Janse
Josip Sutalo
Jordan Henderson
Kenneth Taylor
Branco van den Boomen
Kian Fitz-Jim
Benjamin Tahirović
Brian Brobbey
Chuba Akpom
Mika Godts
Bertrand Traoré
Wout Weghorst
Christian Rasmussen
Jorthy Mokio
Jaydon Banel
Vermoedelijke opstelling
Eens. Snap de overweging wel om met Rugani deze zware serie in te gaan, aangezien Kaplan nog geen beste indruk heeft achter gelaten. Hoop wel dat Ahmetcan in mag vallen zodat hij ook minuten gaan maken. Uiteindelijk hoop je er toch op dat hij zich in de basis speelt. Rugani is een huursoldaat waar Kaplan een jonge en talentvolle speler is die kapitaal kan vertegenwoordigen.
Ramaj in de basis is voor mij zo duidelijk als wat. Hopelijk beweegt Farioli daar ook naartoe.
Forumreacties: 285
Reg.: 22 september 2023
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:BertjeK schreef op 24 oktober 2024 om 14:48:
0-4 lijkt mij. Nog nooit van het clubje gehoord. Nooit wat gepresteerd.
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 24 oktober 2024 om 14:58:
Zoals altijd. Vooraf heel optimistisch doen om jezelf te beklagen als het toch minder blijkt te gaan.
open/sluit de onderstaande quote:BertjeK schreef op 24 oktober 2024 om 15:05:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 24 oktober 2024 om 14:58:
Zoals altijd. Vooraf heel optimistisch doen om jezelf te beklagen als het toch minder blijkt te gaan.
ElSimao, ze hebben een selectie van 20 miljoen. Hun beste speler heeft een waarde van 2miljoen. Daar mogen we toch een mooie overwinning op verwachten lijkt mij.
open/sluit de onderstaande quote:BertjeK schreef op 24 oktober 2024 om 16:00:
Tottenham stond na 7 minuten al met 10 man op het veld door een rode kaart. Daarna verloor Qarabag met 1-2 thuis van Malmo. Malmo zijn ook niet echt hoogvliegers. Laten we eerlijk zijn, toch.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 24 oktober 2024 om 16:03:
open/sluit de onderstaande quote:BertjeK schreef op 24 oktober 2024 om 16:00:
Tottenham stond na 7 minuten al met 10 man op het veld door een rode kaart. Daarna verloor Qarabag met 1-2 thuis van Malmo. Malmo zijn ook niet echt hoogvliegers. Laten we eerlijk zijn, toch.
Ja en van Ludogorets wonnen ze met 2-7 terwijl wij daar een jaar geleden nog met 0-1 van verloren in eigen huis, mét Kudus.
Zo kun je overal een punt aan lullen.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 mei 2024
Weghorst en Rasmussen in de basis. Voor de rest geen verrassingen. Van Rugani wisten we al dat hij zou starten. Ben benieuwd.
Ramaj had ook een basisplaats moeten krijgen zodat hij wat minuten pakt op dit niveau. Met Pasveer redt je het niet een heel seizoen als je kijkt naar de laatste wedstrijden.
Forumreacties: 2.489
Reg.: 21 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 24 oktober 2024 om 17:32:
Weghorst en Rasmussen in de basis. Voor de rest geen verrassingen. Van Rugani wisten we al dat hij zou starten. Ben benieuwd.
Ramaj had ook een basisplaats moeten krijgen zodat hij wat minuten pakt op dit niveau. Met Pasveer redt je het niet een heel seizoen als je kijkt naar de laatste wedstrijden.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 24 oktober 2024 om 18:12:
Eens, dit was een mooi moment geweest voor Ramaj. Heeft het bij JA ook echt laten zien vind ik.
Rasmussen... tja ik had gehoopt dat we dat station nu wel een keer gepasseerd waren.
Forumreacties: 417
Reg.: 10 juli 2021
Forumreacties: 3.657
Reg.: 10 juli 2003
Forumreacties: 3.310
Reg.: 14 december 2005
Uit: Hoogeveen
Forumreacties: 2.234
Reg.: 29 januari 2011
Favoriete opstelling: 3-5-2
open/sluit de onderstaande quote:BertjeK schreef op 24 oktober 2024 om 19:35:
0-1, we spelen ze helemaal van de mat. Die 10 op het veld zien vanavond sterretjes! Tikkie-takkie!
Op naar een monsterscore in de 2e helft!
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2024/2025] Qarabag - Ajax