Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [CL] Lille - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 27 november 2019 om 21:40:

Grappig. Had Veltman dezelfde overtreding gemaakt als Mazraoui met geel op zak, het forum hier was al gecrasht.



Laat ik het erop houden dat Mazraoui deze eerste helft een heel hoog 'Veltman gehalte' weet te halen.

 

+1/-1

Zo slecht vind ik hem nog niet eens spelen. Hij heeft meerdere keren geen overtreding mee gekregen, ten onrechte. En de eerste overtreding waar hij geel voor kreeg was niet eens een gele kaart. Hij was gewoon eerder bij de bal. Die tweede daar had hij zeker geel voor kunnen krijgen en dat was ook een domme overtreding. Je kan hem nu wisselen ja omdat het risico er is dat hij straks met 1 fout mag vertrekken.

Je mist vastigheid nu. Te veel wijzigingen in de as. Zeker de opbouw met Blind mis je. De bal is veel in de lucht en die duels win je niet allemaal. Daarbij komt nog dat je op moet passen met de snelheid van Lille voorin.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 27 november 2019 om 21:40:

Grappig. Had Veltman dezelfde overtreding gemaakt als Mazraoui met geel op zak, het forum hier was al gecrasht.



Misschien, maar bij Veltman is het wel steeds raak. En veel domme overtredingen. Zie bv de penaly die hij veroorzaakt tegen Chelsea, die beuk tegen Willian...etc etc...

Maar Mazraoui moet eruit. Mazraoui is goed op de RB. Middenveld minder.

 

+1/-1

Mazraoui eruit, Alvarez erin.. 4-4-2 of 5-3-2 spelen en de boel counteren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 27 november 2019 om 21:55:

Zo slecht vind ik hem nog niet eens spelen. Hij heeft meerdere keren geen overtreding mee gekregen, ten onrechte. En de eerste overtreding waar hij geel voor kreeg was niet eens een gele kaart. Hij was gewoon eerder bij de bal. Die tweede daar had hij zeker geel voor kunnen krijgen en dat was ook een domme overtreding. Je kan hem nu wisselen ja omdat het risico er is dat hij straks met 1 fout mag vertrekken.

Je mist vastigheid nu. Te veel wijzigingen in de as. Zeker de opbouw met Blind mis je. De bal is veel in de lucht en die duels win je niet allemaal. Daarbij komt nog dat je op moet passen met de snelheid van Lille voorin.



Vond hem aan de bal ook niet slecht, maar moet veel corrigeren en daar gaat het vaak mis bij hem.. voor hem ook onwennig om na zoveel wedstrijden RB weer op het middenveld te spelen.

 

+1/-0

Ik vond Martinez en Schuurs ook erg goed spelen. Erg knap van Schuurs. Mooi om te zien dat hij dit op dit niveau kan laten zien. Heeft grote stappen gezet!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sverre Isachsen schreef op 27 november 2019 om 22:59:

Ik vond Martinez en Schuurs ook erg goed spelen. Erg knap van Schuurs. Mooi om te zien dat hij dit op dit niveau kan laten zien. Heeft grote stappen gezet!



Wat mij betreft is hij nu eerste keus. Veltman lekker backup.

 

+1/-0

Mooi hoe Schuurs speelde, al denk ik niet dat Ten Hag hem al voor Veltman erin gaat zetten..

 

+1/-0

Dan is Ten Hag imbeciel.

 

+1/-3

Bijna vergeten:


Onze uitsupporters waren wederom GEWELDIG. Je zag ook duidelelijk dat de spelers ervan genoten, vooral Ziyech. Nadat het jongetje naar hem toeliep en dat zijn naam daarna luidkeels werd geroepen gaf hem extra krachten, hij leek helemaal los, tot die klote blessure.

 

+1/-0

Prima resultaat maar echt goed was het niet natuurlijk.
Mazraoui speelde een geweldige wedstrijd tegen Chelsea maar hoort niet op het middenveld, Ten Hag heeft het nu een aantal keer geprobeerd maar het gaat niet werken. Van de Beek was juist fenomenaal goed en blijkt overal te kunnen spelen.
En verder is het leuk om te zien dat Schuurs en lang stappen hebben gemaakt en dat we een leuke tandem voorin hebben lopen.

 

+2/-0

Nous moet op RB en verder niet. En Dest is ook gewoon goed dus Nous heeft een probleem.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [CL] Lille - Ajax