Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » Ajax - Utrecht

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Apart dat hier nog een topic over is ...

Morgen thuis tegen Utrecht. Het zal ongetwijfeld wel weer moeizaam gaan, maar uiteindelijk alsnog een ruime overwinning zoals vaker dit seizoen. Op naar een kampioensfeest in februari :D

 

+2/-0

Zal mij benieuwen hoe het gemis van Neres ingevuld gaat worden. Misschien Dest op die plek? Voor de rest verwacht ik dezelfde opstelling als tegen Chelsea.

 

+1/-0

Utrecht altijd lastig en morgen telt alleen de winst. Hoe dat tot stand komt kan me tegen dit soort clubs niet schelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 09 november 2019 om 14:13:

Zal mij benieuwen hoe het gemis van Neres ingevuld gaat worden. Misschien Dest op die plek? (...)



Ja! Daar dacht ik ook aan. Waarom niet?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 09 november 2019 om 14:13:

Zal mij benieuwen hoe het gemis van Neres ingevuld gaat worden. Misschien Dest op die plek? Voor de rest verwacht ik dezelfde opstelling als tegen Chelsea.



Na de wedstrijd van Jong gisteren waar de mogelijke vervangende talenten al in actie zijn gekomen en dus niet in aanmerking lijken te komen vrees ik in ieder geval dat we Siem en Labyad weer gaan zien de komende weken :\(

 

+1/-0

KJH in de spits, Tadic en Promes op de flanken en de rest van het elftal gewoon intact houden. Dat lijkt mij de beste oplossing tegen Utrecht. Zo is er vaker gespeeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 09 november 2019 om 21:07:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 09 november 2019 om 14:13:

Zal mij benieuwen hoe het gemis van Neres ingevuld gaat worden. Misschien Dest op die plek? Voor de rest verwacht ik dezelfde opstelling als tegen Chelsea.



Na de wedstrijd van Jong gisteren waar de mogelijke vervangende talenten al in actie zijn gekomen en dus niet in aanmerking lijken te komen vrees ik in ieder geval dat we Siem en Labyad weer gaan zien de komende weken :\(


Labyad gaat Neres vervangen..... Je had gelijk.

 

+1/-0

Labyad speelde verdienstelijk, zowiezo een heerlijke wedstrijd gezien!

 

+2/-0

Indrukwekkend. Je ziet hoe makkelijk het allemaal gaat na een doordeweekse topwedstrijd. Jammer weer van de interlands.

 

+2/-0

Extreem goede wedstrijd zeg. Middenveld is echt heel goed zo!
Overigens benieuwd naar wat de regels zijn mbt de 2-0.
Blind maakt natuurlijk een overtreding. Moet men zo ver teruggaan dat de goal die er uit voortvloeit wordt afgekeurd?

 

+2/-0

We moeten ook niet zeiken dat van de week die overtreding op Blind gemaakt werd. Toen kruiste de speler ook voorlangs en liep Blind omver. Vandaag gebeurt iets soortgelijks Blind loopt die speler van achteren op de voet. Alle Ajacieden vonden het geen overtreding dan was het dinsdag ook geen overtreding.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Calavaro schreef op 10 november 2019 om 14:52:

Labyad speelde verdienstelijk, zowiezo een heerlijke wedstrijd gezien!



Speelde niet slecht nee, maar ik had toch echt een jeugdspeler de kans gegeven. Afijn, Ten Hag zal z'n redenen wel hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MrBuijs schreef op 10 november 2019 om 15:01:

Middenveld is echt heel goed zo!



Klopt. Ik ben dan ook erg benieuwd wat Ten Hag gaat doen tegen Lille. Laat hij Martinez op het middenveld staan, of zet hij hem centraal achterin? Als het aan mij ligt blijft Martinez gewoon op het middenveld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 10 november 2019 om 15:06:

We moeten ook niet zeiken dat van de week die overtreding op Blind gemaakt werd. Toen kruiste de speler ook voorlangs en liep Blind omver. Vandaag gebeurt iets soortgelijks Blind loopt die speler van achteren op de voet. Alle Ajacieden vonden het geen overtreding dan was het dinsdag ook geen overtreding.


Beide is gewoon een overtreding en moet voor gefloten worden. Vraag is alleen tot hoever je terug moet gaan. Verschil is dat de overtreding op Blind zelfs gevolgen had voor de de directe aanval en ook zijn eigen gele kaart.

 

+1/-0

Prima wedstrijd. Genoten. Zo moet je aan een wedstrijd beginnen. Perfect voorbeeld zoals het altijd zou moeten. Sta je binnen een half uur ruim voor en speel je de tegenstander daarna scheel.

 

+2/-0

Vandaag enorm genoten. Vooral Martinez viel me op: sterk aan de bal, goede passing, uitstekende verdedigende acties. Met hem op de plek van Blind durf ik het wel aan tegen Lille.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 10 november 2019 om 16:43:

Prima wedstrijd. Genoten. Zo moet je aan een wedstrijd beginnen. Perfect voorbeeld zoals het altijd zou moeten. Sta je binnen een half uur ruim voor en speel je de tegenstander daarna scheel.



En zo is het!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Pattrick schreef op 10 november 2019 om 16:56:

Vandaag enorm genoten. Vooral Martinez viel me op: sterk aan de bal, goede passing, uitstekende verdedigende acties. Met hem op de plek van Blind durf ik het wel aan tegen Lille.



Het probleem is alleen wie je in plaats van Alvarez en/of Martinez op het middenveld gaat zetten.

Beide naar de verdediging betekent m.i. vd Beek + een meer controlerend ingestelde speler, dus bijv. geen Marin of Gravenberch. Qua type komt alleen Eiting in de buurt, maar die weet zich bij Jong ook niet genoeg te onderscheiden. Drie puur voetballende middenvelders lijkt me door het counter voetbal van Lille niet aan te raden.

Schuurs in zo'n wedstrijd vind ik ook een veel te groot risico, maar dan kan één van de twee in ieder geval op het middenveld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Calavaro schreef op 10 november 2019 om 14:52:

Labyad speelde verdienstelijk, zowiezo een heerlijke wedstrijd gezien!



Heerlijk om een keer simpel van een FC Utrecht te winnen, ook wel een keer lekker. En Labyad speelde zeker prima, die jongen verdiend de credits voor zijn getoonde spel vanmiddag.

 

+1/-0

Mooie partij met een simpele overwinning. Labyad speelde prima en dat is knap als je zo lang op de bank hebt gezeten. Het geeft ook weer hoop voor een jongen als Marin. Met de nederlaag van PSV is het een top middag geworden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » Ajax - Utrecht