Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2022/2023] FC Utrecht - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Makkelie weer lachwekkend. Tadic wordt bewust pootje gehaakt in de 16; niks. Rensch wordt kreupel getrapt en bekogeld uit het publiek; wij twee gele kaarten. Kan alleen hier.

Verder creëren we weinig, maar geven ook weinig weg, ondanks redelijk wat slordigheden van onze verdedigers. Het is iig niet zo slecht als tegen Sparta, maar swingen doet het nog lang niet.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 augustus 2022 om 12:33:

Berghuis scoort. Heerlijk voor de Berghuis haters hier. Maak je maar eens zorgen over het spelen van Blind. Maakt fout op fout. Levensgevaarlijk voor z'n eigen ploeg.


Jij praat wel anders als hij daar een heel seizoen staat. Zeker in de potjes thuis met weinig ruimte.

Overigens zie ik Tadic vandaag veel op rechts staan. Zo duidelijk is het dus dat Berghuis geen geschikte rechtsbuiten is voor Ajax.

Fijn dat jij het in hem ziet zitten.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 28 augustus 2022 om 13:13:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 augustus 2022 om 12:33:

Berghuis scoort. Heerlijk voor de Berghuis haters hier. Maak je maar eens zorgen over het spelen van Blind. Maakt fout op fout. Levensgevaarlijk voor z'n eigen ploeg.


Jij praat wel anders als hij daar een heel seizoen staat. Zeker in de potjes thuis met weinig ruimte.

Overigens zie ik Tadic vandaag veel op rechts staan. Zo duidelijk is het dus dat Berghuis geen geschikte rechtsbuiten is voor Ajax.

Fijn dat jij het in hem ziet zitten.



Hij hoort ook niet op rechtsbuiten. Hij moet op 10 spelen of linkshalf. Dat hij niet in vorm is geweest ontken ik ook niet. Maar hoe hij hier door sommige neergezet wordt slaat ook nergens op. Hij maakt een doelpunt en heeft een assist vandaag.
Berghuis is gewoon een goede voetballer.

 

+2/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 28 augustus 2022 om 11:54:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 augustus 2022 om 11:34:

Ongewijzigde opstelling. Onbegrijpelijk. We gaan door op de oude voet. Iets met heilige huisjes.



Iets met "never change a winning team" ...



Dus jij vindt het voetbal goed. Heb je Blind weer gezien? En Tadic heeft ook weer veel balverlies.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 augustus 2022 om 13:18:

Hij hoort ook niet op rechtsbuiten. Hij moet op 10 spelen of linkshalf. Dat hij niet in vorm is geweest ontken ik ook niet. Maar hoe hij hier door sommige neergezet wordt slaat ook nergens op. Hij maakt een doelpunt en heeft een assist vandaag.
Berghuis is gewoon een goede voetballer.



Ik vind ook dat hij op 10 of als links- of rechtshalf moet spelen. Hij is lange tijd uit vorm geweest, blij dat hij meer effectief is vandaag totdusver.

 

+2/-0

https://mobile.twitter.com/ErikTiel/status/1563849262114512898link

Idioten. De geluiden vielen me gelijk al op na het doelpunt. En dit wordt allemaal doodgezwegen op ESPN.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 augustus 2022 om 13:21:

Dus jij vindt het voetbal goed. (...)



Nee. Waar is die opmerking op gebaseerd?

 

+3/-0

Wat een clown die Makkelie, twee benen vooruit op de enkel mag ook gewoon.

Hoppa, karatetrap in het gezicht: ook niks.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 28 augustus 2022 om 13:34:

Wat een clown die Makkelie, twee benen vooruit op de enkel mag ook gewoon.

Hoppa, karatetrap in het gezicht: ook niks.



Bespottelijke arbitrage helpt Utrecht dat ze nog met elf man op het veld staan.

 

+1/-0

Zware overtredingen, biergooien, apengeluiden, vuurwerkbommetje en een scheidsrechter die niets op het veld naar behoren bestraft.. Typisch wedstrijd van het jaar ergens in een kutstad.

 

+4/-0

En nu Tadic meteen geel. Ik vind alles prima, maar consequent is anders. Ergerlijke gast.

 

+2/-0

Wat een tempoloos en zielloos kut voetbal. Matige backs middenveld zonder extra klasse aan de bal. En Tadic die een probleem geval begint teworden.

 

+1/-0

Eerste helft zeer matig, tweede helft slecht. Zit nog heel weinig voetbal in.

 

+1/-0

Utrecht mocht ook grensoverschrijdend gedrag vertonen in deze wedstrijd, maar alles bij elkaar is het gewoon een simpele overwinning geworden.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 28 augustus 2022 om 13:28:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 augustus 2022 om 13:21:

Dus jij vindt het voetbal goed. (...)



Nee. Waar is die opmerking op gebaseerd?



Op jou cliché opmerking en dooddoener. Als iemand al weken slecht speelt moet je hem wisselen. Heeft niets met een winnend team te maken.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 28 augustus 2022 om 14:22:

Utrecht mocht ook grensoverschrijdend gedrag vertonen in deze wedstrijd, maar alles bij elkaar is het gewoon een simpele overwinning geworden.



Uitstekende seizoenstart en dan heb ik het niet over het voetbal, maar over 12 uit 4. Dat is lang geleden.

 

+1/-0

Het is zeer merkwaardig dat Utrecht hier telkens mee wegkomt. Een wedstrijd zonder thuispubliek is geen optie?
En waarom was Makkelie zo tegen Ajax vandaag? Bij Utrecht vliegen ze er telkens als gekken in en Ajax krijgt de gele kaarten?

Den Haag en Utrecht. Afvoerputjes.

 

+4/-0

Je weet nu al hoe de apengeluiden in de kiem worden gesmoord:

“Ze zongen U U U U U i.p.v. apengeluiden”. Let maar op!

Verachtelijk kutclubje dit met die van Seumeren voorop. Een volwassen man/eigenaar/boegbeeld van een club die Ajax niet uit z’n mond krijgt, maar “die club uit Amsterdam”.

Het spel even daargelaten. Heerlijk 0-2 mee naar Amsterdam!

En die Makkelie, man man man wat een pedant eikeltje is dat!

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 augustus 2022, 14:40:54.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 28 augustus 2022 om 14:28:

Het is zeer merkwaardig dat Utrecht hier telkens mee wegkomt. Een wedstrijd zonder thuispubliek is geen optie?
En waarom was Makkelie zo tegen Ajax vandaag? Bij Utrecht vliegen ze er telkens als gekken in en Ajax krijgt de gele kaarten?

Den Haag en Utrecht. Afvoerputjes.



Makkelie is vrijwel altijd tegen Ajax. Matige scheidsrechter.

Wordt tijd voor torenhoge boetes en inderdaad gewoon wedstrijden zonder publiek.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 augustus 2022 om 14:22:

Op jou cliché opmerking en dooddoener. (...)



En daaruit maak jij op dat ik het voetbal 'dus goed vind'?!
Merkwaardig.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2022/2023] FC Utrecht - Ajax