Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - SC Heerenveen

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Woensdag 11 mei 2022, 20.00u:

Ajax - SC Heerenveen

 

+1/-0

DE KAMPIOENSWEDSTRIJD !

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 mei 2022 om 19:16:

DE KAMPIOENSWEDSTRIJD !



Gelukkig maar. Dit Ajax kan niet veel langer meer. Nog één keer vlammen dus. Ook mooi dat het gewoon in eigen huis is.

Wat een opluchting dat het uiteindelijk 2-2 werd in de Kuip.

 

+2/-0

Hopelijk een 4-3-3 opstelling met Brobbey op 9. Wie op de flanken staan maakt me geen reet uit, zolang het een buitenspeler is. Haller mag wat mij betreft banken.

 

+1/-0

Tadic
Brobbey
Berghuis



Taylor
Klaassen


Alvarez



Tagliafico
Blind
Timber
Mazraoui



Stekelenburg

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 mei 2022 om 19:16:

DE KAMPIOENSWEDSTRIJD !


En dat van jou?? :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 08 mei 2022 om 20:01:

DE KAMPIOENSWEDSTRIJD !


En dat van jou?? :B



Ja, ik weet het. Het is erg genoeg dat het hier gemeld moet worden en de belangen al maanden niet vanuit de club aan de spelers worden doorgegeven.

 

+4/-0

Heerlijk: woensdag schaaltje pakken en de hele zomer weer pronken met dit kampioenschap (ik woon vlakbij Eindhoven, dus dat voelt altijd extra lekker). Gelukkig is het tijdperk Ten Hag voorbij, hij heeft het gewoon niet meer. Benieuwd wie er volgend seizoen trainer is en welk team er gaat staan.

Mannen, veel plezier woensdag!

Dit bericht is gewijzigd op 9 mei 2022, 09:40:41.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 09 mei 2022 om 08:03:

(...) Benieuwd wie er volgend seizoen trainer is (...)



Bij Studio Voetbal werd gisteren gezegd dat Alfred Schreuder, ondanks een doorlopend contract, na dit seizoen weg gaat bij Club Brugge ...

Edit: het staat hier nu ook op de voorpagina.

Dit bericht is gewijzigd op 9 mei 2022, 11:25:39.

 

+1/-0

Een vraag je aan jullie en ik begrijp dat het een bijna onmogelijke missie is , maar ik ben toevallig woensdag in Amsterdam voor een bespreking in de ZiggoDome. Zodoende zoek ik voor woensdagavond 2 tot 4 kaarten. Iemand een tip? Ja ik weet het iedereen wil daar naartoe. En ja op marktplaats staan kaarten. Maar vragen staat vrij!!

 

+1/-0

Hopelijk is Brobbey van de partij. Maar ik vond het systeem wel prima werken alleen Haller is compleet uit vorm.
Zet daar maar Daramy neer, of Ünivar. Uiteraard bij de wissels wel even doornemen wie je moet dekken. De 36e is in handbereik.

 

+2/-3

open/sluit de onderstaande quote:

tikkitakkie schreef op 09 mei 2022 om 13:49:

(...) Maar ik vond het systeem wel prima werken alleen Haller is compleet uit vorm. (...)



Je wordt door een subtopper voor schut- en op achterstand gezet, creëert nauwelijks kansen, sleept er met de grootste moeite een gelijk spel uit, en zet het kampioenschap op het spel.

En dan is de conclusie dat 'het systeem wel prima werkt'?!

En Haller ... Die is niet uit vorm. Hij kan niet voetballen.

 

+5/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 mei 2022 om 20:43:

open/sluit de onderstaande quote:

tikkitakkie schreef op 09 mei 2022 om 13:49:

(...) Maar ik vond het systeem wel prima werken alleen Haller is compleet uit vorm. (...)



Je wordt door een subtopper voor schut- en op achterstand gezet, creëert nauwelijks kansen, sleept er met de grootste moeite een gelijk spel uit, en zet het kampioenschap op het spel.

En dan is de conclusie dat 'het systeem wel prima werkt'?!

En Haller ... Die is niet uit vorm. Hij kan niet voetballen.



Volledig mee eens. Dit is Ajax niet. Dit is FC Ten Hag en dat is niet positief bedoeld.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 09 mei 2022 om 23:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 mei 2022 om 20:43:

open/sluit de onderstaande quote:

tikkitakkie schreef op 09 mei 2022 om 13:49:

(...) Maar ik vond het systeem wel prima werken alleen Haller is compleet uit vorm. (...)



Je wordt door een subtopper voor schut- en op achterstand gezet, creëert nauwelijks kansen, sleept er met de grootste moeite een gelijk spel uit, en zet het kampioenschap op het spel.

En dan is de conclusie dat 'het systeem wel prima werkt'?!

En Haller ... Die is niet uit vorm. Hij kan niet voetballen.



Volledig mee eens. Dit is Ajax niet. Dit is FC Ten Hag en dat is niet positief bedoeld.




Daarom ben ik er persoonlijk niet zo rouwig om dat hij vertrekt, de houdbaarheidsdatum is (al lang) verstreken. Qua resultaat goed gedaan, al had er naar mijn mening veel meer ingezeten qua Europese resultaten & kwaliteit van voetbal. Tijd voor een frisse wind.

 

+1/-0

Dat Ten Hag weg moet is duidelijk. Maar zijn idee geeft spelers wel een stuk vertrouwen terug. Het doel heiligt de middelen. Vandaar ik er niet rouwig om ben dat hij voor wat anders kiest. De selectie is gewoon niet in evenwicht met zoveel blessures. Heerenveen gaat echt niet mee werken hoor aanstaande woensdag. Zij wachten op een countertje. Loop dus niet in het mes, pak die 3 punten en het kampioenschap en dan met een nieuwe trainer weer opbouwen.

 

+2/-0

Wordt gewoon weer lastig. Heerenveen is nu net voor de eerste keer dit seizoen een beetje in het ritme gekomen. Ze hebben geen stress meer betreffende rode streep en kunnen dus vrijuit voetballen. Ajax klooit al tijden maar wat aan, het is stroperig, er worden de simpelste ballen verspeeld en achterin staat het niet erg stabiel.


Een hele simpele zege na een vlugge 1-0 zou mij in hoge positieve mate verrassen. Maar hopelijk draait het daar wel op uit.

 

+3/-0

Er zal wel eerst een minuut stilte komen voor Lukoki.
Dat tempert helaas meteen de sfeer. Maar het is niet anders. Overmacht.

Benieuwd of ze ook met rouwbanden om spelen. Dat straalt niet de sfeer uit van een kampioenswedstrijd.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 10 mei 2022 om 11:46:

Er zal wel eerst een minuut stilte komen voor Lukoki.
Dat tempert helaas meteen de sfeer. Maar het is niet anders. Overmacht.

Benieuwd of ze ook met rouwbanden om spelen. Dat straalt niet de sfeer uit van een kampioenswedstrijd.



Waarom zou dat de sfeer temperen? Is maar één minuut. En daarna knallen 90 minuten lang voor onze club uit Amsterdam!!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 10 mei 2022 om 13:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 10 mei 2022 om 11:46:

Er zal wel eerst een minuut stilte komen voor Lukoki.
Dat tempert helaas meteen de sfeer. Maar het is niet anders. Overmacht.

Benieuwd of ze ook met rouwbanden om spelen. Dat straalt niet de sfeer uit van een kampioenswedstrijd.



Waarom zou dat de sfeer temperen? Is maar één minuut. En daarna knallen 90 minuten lang voor onze club uit Amsterdam!!



Haha ja in principe wel ja. Echter is 45 minuten lang focus en inzet vaak al teveel gevraagd het laatste half jaar.

En het publiek vind ik sinds de corona stop ook maar heel lauw.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 10 mei 2022 om 14:32:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 10 mei 2022 om 13:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 10 mei 2022 om 11:46:

Er zal wel eerst een minuut stilte komen voor Lukoki.
Dat tempert helaas meteen de sfeer. Maar het is niet anders. Overmacht.

Benieuwd of ze ook met rouwbanden om spelen. Dat straalt niet de sfeer uit van een kampioenswedstrijd.



Waarom zou dat de sfeer temperen? Is maar één minuut. En daarna knallen 90 minuten lang voor onze club uit Amsterdam!!



Haha ja in principe wel ja. Echter is 45 minuten lang focus en inzet vaak al teveel gevraagd het laatste half jaar.

En het publiek vind ik sinds de corona stop ook maar heel lauw.



In de regel zijn de kampioenswedstrijden wel sfeervol. Laten we dat dan maar hopen.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - SC Heerenveen