Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] FC Utrecht - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Brobbey in de spits de rest gewoon zoals altijd. iedereen fit dus. van Alex Dongen op de bank ventje van 17

 

+1/-0

Zo jammer dit, de heren denken er weer temakkelijk over. 0-2 voor en ze vinden het wel weer genoeg voor vandaag.

 

+1/-0

0-3 met dank aan Tadic en Brobbey. Als we in de 2e helft de boel scherp houden en vastzetten moet je dezew wedstrijd uittikken.

 

+2/-0

De zoveelste wedstrijd waarin we het maar met moeite één helft kunnen opbrengen om gas te geven.

 

+3/-0

Prima resultaat met een zeer teleurstellende uitslag.

Er staan nog steeds diverse rekeniningen open waardoor je dit ploegje van de mat moet vegen als je de kans krijgt. Dat had nu eens gekund. Ik zie die instelling niet terug.

Jammer dat het na 5 minuten een oefenpotje werd en krachten gespaard werden voor Excelsior Maassluis.

 

+3/-0

Ik denk dat je in een stadion zonder publiek niets beters mag verwachten. Er wordt voor de wedstrijd gerept dat het fanatisch zou zijn zonder publiek, nou je bent op je wenken bediend. Nadat het 0-3 werd i.p.v. 1-2 was het over. In een stille graftombe kwam het nooit meer op gang.

 

+1/-0

Prima resultaat. Tweede helft was wel zwak.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 16 januari 2022 om 14:42:

Ik denk dat je in een stadion zonder publiek niets beters mag verwachten. (...)



Ik denk het wel. Ajax was veel beter dan Utrecht. Dat had in doelpunten uitgedrukt moeten worden.

In Eindhoven verwacht ik ook dat ze PSV van de mat vegen. Het zou niet best zijn als de motivatie dan afhangt van de toeschouwers.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 16 januari 2022 om 15:07:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 16 januari 2022 om 14:42:

Ik denk dat je in een stadion zonder publiek niets beters mag verwachten. (...)



Ik denk het wel. Ajax was veel beter dan Utrecht. Dat had in doelpunten uitgedrukt moeten worden.



Wat heeft Ajax voor een belang bij hogere cijfers? Helemaal niks. Nogmaals spelen zonder publiek werkt niet motiverend, is gewoon een veredeld oefenpotje qua entourage. Je ziet het nu ook bij Groningen, zij missen publiek om het vuurtje te ontsteken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 16 januari 2022 om 15:14:

Wat heeft Ajax voor een belang bij hogere cijfers? (...)



Tevreden supporters, een sein afgeven naar andere clubs: wat je lot is als je per ongeluk eens van Ajax wint.

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 16 januari 2022 om 15:14:

Je ziet het nu ook bij Groningen, zij missen publiek om het vuurtje te ontsteken.



Dat zie ik niet bij Groningen. Ik zie daar een gebrek aan kwaliteit.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 16 januari 2022 om 15:54:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 16 januari 2022 om 15:14:

Wat heeft Ajax voor een belang bij hogere cijfers? (...)



Tevreden supporters, een sein afgeven naar andere clubs: wat je lot is als je per ongeluk eens van Ajax wint.

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 16 januari 2022 om 15:14:

Je ziet het nu ook bij Groningen, zij missen publiek om het vuurtje te ontsteken.



Dat zie ik niet bij Groningen. Ik zie daar een gebrek aan kwaliteit.


We zijn het niet eens en ik ga er niet meer op in. Gewoon een zwats verhaal. Nogmaals Ajax staat met 0-3 voor en heeft HELEMAAL NIKS meer te winnen, misschien een paar blessures van gefrustreerde Utrecht spelers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 16 januari 2022 om 15:59:

We zijn het niet eens en ik ga er niet meer op in. Gewoon een zwats verhaal. (...)



Ach, het is de wijze waarop ik het voetbal beleef.

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 16 januari 2022 om 15:59:

(...) Nogmaals Ajax staat met 0-3 voor en heeft HELEMAAL NIKS meer te winnen, (...)



Behalve de eerder aangegeven reden waarom je clubjes als Utrecht helemaal horendol moet spelen, vind ik dat je het aan de betalende supporters verplicht bent om ze waar voor hun geld te geven.
Of zit er bij ESPN een 'geld terug optie' in het pakket?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 16 januari 2022 om 16:22:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 16 januari 2022 om 15:59:

We zijn het niet eens en ik ga er niet meer op in. Gewoon een zwats verhaal. (...)



Ach, het is de wijze waarop ik het voetbal beleef.

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 16 januari 2022 om 15:59:

(...) Nogmaals Ajax staat met 0-3 voor en heeft HELEMAAL NIKS meer te winnen, (...)



Behalve de eerder aangegeven reden waarom je clubjes als Utrecht helemaal horendol moet spelen, vind ik dat je het aan de betalende supporters verplicht bent om ze waar voor hun geld te geven.
Of zit er bij ESPN een 'geld terug optie' in het pakket?


Wat kan ESPN aan corona maatregelen doen? Daar gaat de discussie niet om, het gaat er om dat jij en wat anderen deze wedstrijd zonder publiek wilden zien en nu niet tevreden zijn omdat de wedstrijd ook volgens dat scenario verliep. Dat je dat niet kunt inzien zeg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 16 januari 2022 om 16:28:

Wat kan ESPN aan corona maatregelen doen? (...)



Niets, zover ik geïnformeerd ben over de werkwijze van de overheid en het RIVM.

Ze kunnen wel iets doen aan het verkopen van een slecht product of een product wat de prijs niet waard is. Dat doet elke zichzelf respecterende verkoper of ondernemer.

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 16 januari 2022 om 16:28:

(...) het gaat er om dat jij en wat anderen deze wedstrijd zonder publiek wilden zien en nu niet tevreden zijn omdat de wedstrijd ook volgens dat scenario verliep. Dat je dat niet kunt inzien zeg.



Nee, ik zie dat niet. Ik heb heel wat wedstrijdjes zonder publiek gespeeld en toch altijd mijn trucjes willen doen en de tegenstander voor schut willen zetten.

Als spelers hun motivatie uit de aanwezigheid van toeschouwers moeten halen is het niet best vind ik.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 16 januari 2022 om 16:50:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 16 januari 2022 om 16:28:

Wat kan ESPN aan corona maatregelen doen? (...)



Als spelers hun motivatie uit de aanwezigheid van toeschouwers moeten halen is het niet best vind ik.



Precies. Ze hebben van hun hobby hun beroep kunnen maken en verdienen daar bakken met geld mee. Veel beter gaat het leven niet worden en dan zou je vooruit geschreeuwd moeten worden door het publiek omdat je zelf de motivatie niet op kunt brengen?

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 16 januari 2022 om 16:50:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 16 januari 2022 om 16:28:

Wat kan ESPN aan corona maatregelen doen? (...)



Niets, zover ik geïnformeerd ben over de werkwijze van de overheid en het RIVM.

Ze kunnen wel iets doen aan het verkopen van een slecht product of een product wat de prijs niet waard is. Dat doet elke zichzelf respecterende verkoper of ondernemer.

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 16 januari 2022 om 16:28:

(...) het gaat er om dat jij en wat anderen deze wedstrijd zonder publiek wilden zien en nu niet tevreden zijn omdat de wedstrijd ook volgens dat scenario verliep. Dat je dat niet kunt inzien zeg.



Nee, ik zie dat niet. Ik heb heel wat wedstrijdjes zonder publiek gespeeld en toch altijd mijn trucjes willen doen en de tegenstander voor schut willen zetten.

Als spelers hun motivatie uit de aanwezigheid van toeschouwers moeten halen is het niet best vind ik.


Begrijp er helemaal niks meer van, je eigen amateur wedstrijden vergelijken met een BVO als Ajax, het zal wel. Het ging er om dat jij wilde dat deze wedstrijd zonder publiek gespeeld werd. Nu wint Ajax met 0-3 en is het weer niet goed. Ik distansieer mij er voor de rest ervan, zie positieve dingen zoals dat Brobbey er 2 in heeft liggen (had ook niemand verwacht).

Wens je een fijne avond!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 16 januari 2022 om 17:43:

Begrijp er helemaal niks meer van, je eigen amateur wedstrijden vergelijken met een BVO als Ajax, het zal wel. (...)



Ik vergelijk geen wedstrijden, ik vergelijk de instelling waarmee je een potje voetbal gaat spelen.

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 16 januari 2022 om 17:43:

(...) Nu wint Ajax met 0-3 en is het weer niet goed. (...)



Op basis van wat ik gezien heb vind ik het ook niet goed.
'Een prima resultaat' zoals ik eerder schreef wil niet zeggen dat het een goede wedstrijd was. Of dat het niet beter had gekund.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Nee, ik zie dat niet. Ik heb heel wat wedstrijdjes zonder publiek gespeeld en toch altijd mijn trucjes willen doen en de tegenstander voor schut willen zetten.




Ik blijf het jammer vinden dat het bij jou ook steeds bij "willen doen" is gebleven. Ik had je namelijk graag in een stadion of op tv willen zien spelen. Maar dat is je (en mij) helaas niet gegeven wegens gebrek aan kwaliteit.

Ook jammer dat geen enkele BVO in jou een voor hen waardig trainer of voorzitter hebben gezien. Wat zou hun wereld er ineens anders uitzien. Elke keer goed voetbal op de mat. En als het keer op keer niet goed gaat zullen je criticasters daarvan smullen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 16 januari 2022 om 17:40:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 16 januari 2022 om 16:50:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 16 januari 2022 om 16:28:

Wat kan ESPN aan corona maatregelen doen? (...)



Als spelers hun motivatie uit de aanwezigheid van toeschouwers moeten halen is het niet best vind ik.



Precies. Ze hebben van hun hobby hun beroep kunnen maken en verdienen daar bakken met geld mee. Veel beter gaat het leven niet worden en dan zou je vooruit geschreeuwd moeten worden door het publiek omdat je zelf de motivatie niet op kunt brengen?



Utrecht uit was een wedstrijd die vroeger altijd erg zwaar was en vaak verloren ging. Nu wordt er makkelijk gewonnen, bijna niks weggegeven (ook de 0 weer gehouden) en nog steeds niks dan ontevreden supporters. Heerlijk.

Ben het er ook wel mee eens dat er in de tweede helft meer gebracht had kunnen worden. Je kunt denk ik zeggen dat er te lang gewacht is met wisselen. Brobbey is snel op en Tadic toch ook wel. Als een wedstrijd dan duidelijk al binnen is, motiveert dat kennelijk niet om meer te laten zien. Van Axel Dongen viel energiek in, maar pas in de 85e minuut. Had wat mij betreft ook wel eerder gekund.

Verder valt het niet mee wat er op de bank zit. Ben geen fan van Taylor en Klaassen. Unuvar komt ook maar niet door helaas.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EI Nico schreef op 16 januari 2022 om 20:17:

Ik blijf het jammer vinden dat het bij jou ook steeds bij "willen doen" is gebleven. Ik had je namelijk graag in een stadion of op tv willen zien spelen.
(...)



Dank je.

Tja. Ik heb voor een maatschappelijke loopbaan gekozen. Ik heb er geen spijt van.

Maar niet getreurd. Er zijn veel spelers die met dezelfde instelling en beleving voetballen als ik. En veel beter zijn of waren.
Op YouTube zijn die beelden allemaal terug te zien.

open/sluit de onderstaande quote:

EI Nico schreef op 16 januari 2022 om 20:17:

(...) Maar dat is je (en mij) helaas niet gegeven wegens gebrek aan kwaliteit. (...)



Dat wijdt ik eerder aan gebreken bij de scouting.

open/sluit de onderstaande quote:

EI Nico schreef op 16 januari 2022 om 20:17:

(...) Ook jammer dat geen enkele BVO in jou een voor hen waardig trainer of voorzitter hebben gezien. Wat zou hun wereld er ineens anders uitzien. Elke keer goed voetbal op de mat. (...)



Ach. Ik heb nooit moeite gedaan om bij hen in beeld te komen. Daar kan ik niet over oordelen. Maar ik sluit e.e.a. zeker niet uit.

open/sluit de onderstaande quote:

EI Nico schreef op 16 januari 2022 om 20:17:

(...) En als het keer op keer niet goed gaat zullen je criticasters daarvan smullen.



Geen idee. Het is niet aan de orde.

Maar ik weet wel, en dat geldt algemeen, als iets 'keer op keer niet goed gaat' je er mee moet stoppen. Feitelijk ben je dan al te laat en zijn er eerder signalen geweest dat er iets had moeten veranderen.

Met goede medewerkers om je heen moet je kunnen voorkomen dat criticasters 'smullen'. Sterker, er moeten criticasters onder de goede medewerkers zitten.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] FC Utrecht - Ajax