Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2021/22 Ajax-Heracles]

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Dit is voor de eerste keer dat ik een topic aanmaak, mijn excuses alvast voor foutjes.

Op 6 februari 2022 spelen wij om 16:45 uur tegen Heracles (dit is best wel een angstgegner, wij hebben zat punten laten liggen de afgelopen jaren, meestal uit).

Ik zat vandaag een beetje op social media te turen en zag dat in het continent Amerika nog WK kwalificatie wedstrijden afgewerkt moeten worden, de laatste week van januari en de eerste week van februari. Mexico moet er zelfs drie afwerken.

Dus wij gaan sowieso Martinez, Alvarez, Antony en Tagliafico missen tegen Heracles. Met een beetje pech Haller ook nog.

Is denk ik een flinke aderlating.

Ps. ik heb het even uitgezocht, de laatste 10 potten 5x puntverlies tegen Heracles.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 13 januari 2022, 19:22:35.

 

+1/-0

Als Ivoorkust tot de finale komt mis je Haller tegen Heracles. De Zuid-Amerikanen zijn dan gewoon weer terug, omdat ze allemaal op woensdag hun kwalificatiewedstrijden al hebben. Die zullen uiterlijk vrijdag dan weer in Amsterdam zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 13 januari 2022 om 19:13:

Dit is voor de eerste keer dat ik een topic aanmaak, mijn excuses alvast voor foutjes.

Op 6 februari 2022 spelen wij om 16:45 uur tegen Heracles (dit is best wel een angstgegner, wij hebben zat punten laten liggen de afgelopen jaren, meestal uit).

Ik zat vandaag een beetje op social media te turen en zag dat in het continent Amerika nog WK kwalificatie wedstrijden afgewerkt moeten worden, de laatste week van januari en de eerste week van februari. Mexico moet er zelfs drie afwerken.

Dus wij gaan sowieso Martinez, Alvarez, Antony en Tagliafico missen tegen Heracles. Met een beetje pech Haller ook nog.

Is denk ik een flinke aderlating.

Ps. ik heb het even uitgezocht, de laatste 10 potten 5x puntverlies tegen Heracles.



Thuis tegen heracles is meestal niet zo'n probleem....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 14 januari 2022 om 12:48:

Thuis tegen heracles is meestal niet zo'n probleem....



Thuis tegen Utrecht en Go Ahead Eagles ook niet.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 14 januari 2022 om 13:24:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 14 januari 2022 om 12:48:

Thuis tegen heracles is meestal niet zo'n probleem....



Thuis tegen Utrecht en Go Ahead Eagles ook niet.



Nou kan toch zo al een deceptietje of vier Utrecht-thuis uit het hoofd opdreunen....

twee pingels v Wolfswinkel 0-2
Warmerdam 0-1
Labyad twee keer 1-2
Alvarez voorkomt nederlaag 1-1

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 14 januari 2022 om 14:59:

Nou kan toch zo al een deceptietje of vier Utrecht-thuis uit het hoofd opdreunen....

twee pingels v Wolfswinkel 0-2
Warmerdam 0-1
Labyad twee keer 1-2
Alvarez voorkomt nederlaag 1-1



Mmmmh ... :denk

Die heb ik dan al verdrongen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2021/22 Ajax-Heracles]