Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Champions League - 2021/2022] Besiktas - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Woensdag 24 november 2021, 18.45u:


Besiktas - Ajax

 

+1/-0

Nu je toch geplaatst bent voor de volgende ronde denk ik dat Ten hag gaat rouleren met een aantal spelers.

 

+1/-0

Nou, ik vind een premie van 2,8 miljoen euro toch wel de moeite waard om vol voor de winst te gaan. En de punten voor de UEFA coëfficientenlijst. En sowieso de eer van de wedstrijd. Ik zou geen spelers rust geven in een CL wedstrijd... Doe dat dan tegen VVV of PEC ofzo.

 

+3/-0

Gewoon proberen te eindigen met 18 uit 6. Winstpremies zijn voor Ajax ook een lekkere bonus.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

YAKUBU22 schreef op 05 november 2021 om 08:52:

Nou, ik vind een premie van 2,8 miljoen euro toch wel de moeite waard om vol voor de winst te gaan. En de punten voor de UEFA coëfficientenlijst. En sowieso de eer van de wedstrijd. Ik zou geen spelers rust geven in een CL wedstrijd... Doe dat dan tegen VVV of PEC ofzo.



Ik vind Barendrecht een optie.

In de competitie moet het sterkste elftal spelen. Zelfs dat elftal loopt al snel tegen problemen aan als het geen 100% speelt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 05 november 2021 om 12:15:

open/sluit de onderstaande quote:

YAKUBU22 schreef op 05 november 2021 om 08:52:

Nou, ik vind een premie van 2,8 miljoen euro toch wel de moeite waard om vol voor de winst te gaan. En de punten voor de UEFA coëfficientenlijst. En sowieso de eer van de wedstrijd. Ik zou geen spelers rust geven in een CL wedstrijd... Doe dat dan tegen VVV of PEC ofzo.



In de competitie moet het sterkste elftal spelen. Zelfs dat elftal loopt al snel tegen problemen aan als het geen 100% speelt.



Of misschien lopen ze juist tegen problemen aan omdat het "maar Utrecht" is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 05 november 2021 om 14:01:

Of misschien lopen ze juist tegen problemen aan omdat het "maar Utrecht" is.



Ik zie het probleem meer in het ontbreken van kwaliteiten of juist het niet toepassen van kwaliteiten.

 

+1/-0

Tegen PSV, AZ, Vitesse en Feyenoord zou ik altijd in de best mogelijke samenstelling spelen. In de overige wedstrijden moet je toch kunnen rouleren met 2 à 3 spelers vind ik. Spelers als Tagliafico, Kudus, Klaassen en Neres moeten het aankunnen om het niveau van de vaste basisspelers te evenaren. Daarnaast heb je ook nog jongens als Schuurs, Rensch, Daramy en Danilo die toch ook gewoon mee zouden moeten kunnen draaien en die de speelminuten nodig zijn om door te groeien.

 

+1/-0

Opstelling Ajax: Onana; Mazraoui, Schuurs, Martinez, Tagliafico, Gravenberch, Berghuis, Klaassen, Neres, Tadic, Daramy

Opvallende opstelling. Zeker om met Onana te beginnen. Zal wel zijn, omdat er geen uitsupporters aanwezig zijn. Dan kan hij in de luwte zijn wedstrijd keepen.

Ondanks de vele wijzigingen moet dit een makkelijke overwinning worden. Ik verwacht 0-3.

 

+1/-0

Halve elftal wisselen, heeft écht nog NOOIT gewerkt. Ten Hag refereerde er al aan in de persconferentie, maar dan tóch gewoon doen.

Er is nog genoeg tijd om te repareren en ook al verlies je is er niks aan de hand, maar waarom? Met het normale basis elftal sta je met rust 0-3 voor en dan wissel je dán toch het halve elftal.

 

+1/-0

Gaat Timber nog geel pakken. waar wacht hij op

 

+1/-0

Goed teruggekomen in de tweede helft. Snapte wel dat hij wisselspelers inbracht, als we het seizoen waren begonnen met 11 spelers die in de eerste helft aan de aftrap stonden hadden we het bijna allemaal prima gevonden. Zeker Davy en Nico verdienen het en zijn eigenlijk gewoon basismateriaal.

T pakte niet eens zo slecht uit hoor, maakt Daramy die kansen af, ga je gewoon met minimaal 1-3 de rust in. Lukte niet, maar tweede helft met Haller goed gedaan.

 

+2/-0

Klaasen is op dit moment zeker geen basismateriaal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Donpedro schreef op 24 november 2021 om 20:55:

Klaasen is op dit moment zeker geen basismateriaal.


In deze vorm niet nee, maar in potentie wel. Sneijder verwoorde zijn situatie trouwens goed.

 

+1/-0

Klopt helemaal!

 

+1/-0

Tadic in de spits viel toch wel heel erg tegen. Daramy heeft nog niet aangetoond waarom hij gehaald is voor 11 miljoen. Neres speelt wel steeds beter, maar nog niet goed genoeg. Haller.. lekkere aanname, schoot em helaas net over. Besiktas zou in de eredivisie ook in het rechter rijtje staan.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Calavaro schreef op 24 november 2021 om 21:29:

(...) Besiktas zou in de eredivisie ook in het rechter rijtje staan.



Dat kwam ook bij mij op ;) .
Het was niet veel.

Desondanks speelde Ajax een goede wedstrijd.
Met de hele wedstrijd de intentie om er iets van te maken en geen momenten van verslapping.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 25 november 2021 om 00:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Calavaro schreef op 24 november 2021 om 21:29:

(...) Besiktas zou in de eredivisie ook in het rechter rijtje staan.



Dat kwam ook bij mij op ;) .
Het was niet veel.

Desondanks speelde Ajax een goede wedstrijd.
Met de hele wedstrijd de intentie om er iets van te maken en geen momenten van verslapping.



Dat vond ik ook. Geconcentreerd gebleven en de buit binnengehaald. Onana vond ik erg goed spelen (ondanks dat ik het niet eens ben met het feit dat ie speelt) Daramy tegenvallend, Klaassen ook wel, de rest van de `invallers` ruim voldoende. Maar lastig vergelijken omdat je niet invalt in het basisteam, maar gewoon een ander team laat spelen.
Tadic in de spits maar ff niet meer doen trouwens, lijkt nergens op...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Champions League - 2021/2022] Besiktas - Ajax