Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - FC Utrecht

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Zondag 3 oktober 2021, 14.30u:


Ajax - FC Utrecht

 

+1/-0

Hello, I am an Ajax Supporter from Germany and would like to see the match against Utrect in the stadium. Since I dont have a club card and the club doesnt give the possibility die to technical problems to order one, I would like to ask je someone could be so kind to help me with a ticket order.

 

+1/-0

Je hebt enkel tegen de lamme en de blinde gespeeld en alweer 5 punten verloren. Utrecht thuis en Twente uit, jezus.

Overigens rare wissels, Timber en Mazraoui waren na een uur al op.

 

+1/-0

De keepers bepalen vandaag de wedstrijd. Waar wij te maken hebben met een koekenbakker op doel, heeft de keeper van FC Utrecht alles gepakt wat er te pakken viel.

 

+1/-0

In de competitie heeft Ajax nu 2 tegendoelpunten gekregen, en dat heeft 2 keer punten gekost. Het is dus te hopen dat het bij die 2 tegengoals blijven.

 

+1/-0

Utrecht hebben hun strijdplan perfect uitgevoerd. Verdiend gewonnen eigenlijk.

Maar wat was de aanval toch tandeloos vandaag. Vanuit de verdediging en het middenveld zo weinig creativiteit, 1 (zwak) schot op doel in de eerste helft thuis in de ArenA, dat kan toch niet. Gravenberch vooral slecht, te nonchalant, te weinig intensiteit. Haller die de hele tijd bezig is met bicycle kicks te falen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Perrfect schreef op 03 oktober 2021 om 16:33:
Haller die de hele tijd bezig is met bicycle kicks te falen.



Haller was weer als vanouds. Lomp en lag continu op de bek. Leuk hoor, 4 goals tegen Sporting. Maar die vent is meer een probleem dan een verrijking. Hopelijk is er straks ergens een gek die puur door die 4 goals deze lomperik voor 30 miljoen of hoger op komt halen.

 

+4/-1

Ik ken Douvikas niet maar hij deed het beter dan Haller vandaag. Timber en Martinez hadden het best lastig met die Griekse spits.

Haller wist niet eens duels te winnen van Willem Janssen. Bovendien wist hij 3 grote kansen om zeep te helpen. Ach ja. Heel normaal.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 03 oktober 2021 om 16:40:

(...) Hopelijk is er straks ergens een gek die puur door die 4 goals deze lomperik voor 30 miljoen of hoger op komt halen.



a. Het hoeft geen gek te zijn. Iedereen is welkom.
b. Speelt geld een rol?

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 03 oktober 2021 om 19:36:

Ik ken Douvikas niet maar hij deed het beter dan Haller vandaag. Timber en Martinez hadden het best lastig met die Griekse spits.

Haller wist niet eens duels te winnen van Willem Janssen. Bovendien wist hij 3 grote kansen om zeep te helpen. Ach ja. Heel normaal.



Hoewel in mijn ogen de grootste problemen gisteren op rechts en het middenveld lagen heb je gelijk.
Het was echt ondermaats wat Haller liet zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 04 oktober 2021 om 10:52:

Hoewel in mijn ogen de grootste problemen gisteren op rechts en het middenveld lagen heb je gelijk.
Het was echt ondermaats wat Haller liet zien.



En dat geldt dus ook voor Neres en Antony.

Neres volgt trouwens de weg van Dolberg.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - FC Utrecht