Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - FC Emmen

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Zolang we maar met de schaal in de handen staan vind ik het wel best.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 29 april 2021 om 09:37:

Zolang we maar met de schaal in de handen staan vind ik het wel best.



Ja. Maar het is ook een prima tegenstander om naar de 100 doelpunten te voetballen en voor sommigen een ideale gelegenheid zich eens te onderscheiden, bijvoorbeeld de spits met een hattrick.

En dan krijgt hij de bal mee naar huis en kan hij thuis nog een beetje extra oefenen op aannames.
Twee vliegen in een klap!

 

+1/-0

Het moet gewoon een feestwedstrijd worden en dat heeft de volgende ingrediënten nodig:

1. Winst (en dus de titel);
2. Veel goals (richting de 100 voor dit seizoen);
3. Bier.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 29 april 2021 om 11:28:

Het moet gewoon een feestwedstrijd worden en dat heeft de volgende ingrediënten nodig:

1. Winst (en dus de titel);
2. Veel goals (richting de 100 voor dit seizoen);
3. Bier.



4. Supporters

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 29 april 2021 om 11:36:

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 29 april 2021 om 11:28:

Het moet gewoon een feestwedstrijd worden en dat heeft de volgende ingrediënten nodig:

1. Winst (en dus de titel);
2. Veel goals (richting de 100 voor dit seizoen);
3. Bier.



4. Supporters



Uiteraard supporters!! Er is overigens nog niets bekend over eventuele supporters in stadions in het restant van de competitie. Ik zie het somber in voor a.s. zondag.

EDIT: geen supporters inderdaad, erg jammer.

Dit bericht is gewijzigd op 29 april 2021, 16:35:11.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 25 april 2021 om 21:35:

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 25 april 2021 om 20:15:

Een titel pak je met een mooie zege. Gewoon je sportieve plicht doen en Emmen met 0 punten terug naar de jungle sturen. Onderin vechten ze het maar verder maar uit.



Juist.

En er moeten nog 11 goals gemaakt worden. Je kunt er als club niet op gokken dat je die in de Kuip gaat scoren.



Gewoon weer met 13-0 van VVV winnen, en je bent er.

 

+3/-0

Topwedstrijd :s

 

+1/-0

Gefeliciteerd allemaal!

 

+2/-0

Gefeliciteerd allemaal.

Erik ten Hag mag trouwens wel uitkijken. Hij heeft de media hyena's wellicht wat voer gegeven. De beste man had namelijk wat te zeggen over het coronabeleid, dat het allemaal niet te volgen is. En dat kan natuurlijk niet. We mogen geen vragen stellen of ergens aan twijfelen, want dan ben je een wappie en hoor je eigenlijk op de brandstapel. We moeten altijd gehoorzamen en onze bek houden, hoe idioot iets ook is.

Daarom ook extra kippenvel na het zien van de beelden bij de Johan Cruijff Arena. Fans die gewoon het feestje vieren met de staf en spelers, zoals het hoort. Laat je niet bang maken. Laat je niet intimideren door leugenachtige politici en media.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 2 mei 2021, 18:26:58.

 

+5/-1

forumillustratie

 

+8/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 02 mei 2021 om 18:01:

Gefeliciteerd allemaal.

Erik ten Hag mag trouwens wel uitkijken. Hij heeft de media hyena's wellicht wat voer gegeven. De beste man had namelijk wat te zeggen over het coronabeleid, dat het allemaal niet te volgen is. En dat kan natuurlijk niet. We mogen geen vragen stellen of ergens aan twijfelen, want dan ben je een wappie en hoor je eigenlijk op de brandstapel. We moeten altijd gehoorzamen en onze bek houden, hoe idioot iets ook is.

Daarom ook extra kippenvel na het zien van de beelden bij de Johan Cruijff Arena. Fans die gewoon het feestje vieren met de staf en spelers, zoals het hoort. Laat je niet bang maken. Laat je niet intimideren door leugenachtige politici en media.



Ik had, toen je die mensen massa zag vormen bij het stadion, zoiets van doe die huldiging gewoon buiten. En terugkijkend, was het geen beter idee geweest om gecontroleerd mensen in de Arena te hebben gehad ipv dit feest buiten. Wat had je verwacht als bewindspersoon, dat iedereen netjes thuis was gebleven?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Kracht. Lef. Vreugd. Vrijheid.

Prachtige foto.

Deze gasten hebben mij niet alleen als Ajax-fan trots gemaakt, maar ook gewoon als mens. Geloof mij maar dat er ook Feyenoorders zijn die emotioneel worden van deze beelden. Uiteraard niet omdat het om Ajax gaat, maar om mensen die vrij zijn en zich niet laten intimideren. Dit kampioenschap is namelijk groter dan Ajax en voetbal. Dit kampioenschap is voor de vrijheid.

Geniet en leef. Niet alleen vandaag, maar elke dag. En laat je er nooit onder krijgen door wie of wat dan ook. We moeten heel sterk zijn de komende tijd, want wat we al achter de rug hebben is kattenpis vergeleken met wat nog komen gaat. Er zullen nog veel mensen zijn die ''wappies'' zoals mij uitlachen, maar gelukkig zijn er steeds meer mensen die het licht beginnen te zien.

De technocratische nachtmerrie waar ze ons naartoe proberen te slepen (met corona, klimaat en/of racisme als voertuig) MOET een halt toegeroepen worden.

 

+7/-1

open/sluit de onderstaande quote:




Hele mooie foto, goed om te zien.

 

+2/-0

Er wordt hier weleens gezegd dat er geen echte liefhebbers meer zijn of spelers die echt van Ajax houden.
Maar ze zijn er nog........

Luister maar eens naar Dusan Tadic in dit kampioensintervieuw. Dat is echt. Ajax is zijn droomclub.

En Davy Klaassen en Daley Blind, ze houden van Ajax. Dat wisten we al.

Maar heel mooi, Dusan Tadic een servier, een mooie voetballer die zo van Ajax houdt.

En eigenlijk is het heel logisch. Als je van mooi voetbal houdt dan hou je van Ajax.


gefeliciteerd iedereen!

https://nos.nl/artikel/2379127-juichend-neemt-ajax-kampioensschaal-in-ontvangst-titel-van-de-ontwikkelinglink

 

+2/-0

Nummer 35 is binnen.
We hebben de competitie na de winterstop gedomineerd.
Als je de concurentie punten ziet verspelen tegen de mindere goden dan hebbwn wij het gewoon goed gedaan, het was niet altijd goed maar de punten werden wel binnen gehaald.
Nu lekker de competitie een mooi slot geven beginnend tegen 010.

 

+3/-0

de 2-0 was trouwens een heerlijke goal, Tagliafico, Klaassen, Haller. Heerlijk.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 02 mei 2021 om 20:20:

open/sluit de onderstaande quote:




Kracht. Lef. Vreugd. Vrijheid.

Prachtige foto.

Deze gasten hebben mij niet alleen als Ajax-fan trots gemaakt, maar ook gewoon als mens. Geloof mij maar dat er ook Feyenoorders zijn die emotioneel worden van deze beelden. Uiteraard niet omdat het om Ajax gaat, maar om mensen die vrij zijn en zich niet laten intimideren. Dit kampioenschap is namelijk groter dan Ajax en voetbal. Dit kampioenschap is voor de vrijheid.

Geniet en leef. Niet alleen vandaag, maar elke dag. En laat je er nooit onder krijgen door wie of wat dan ook. We moeten heel sterk zijn de komende tijd, want wat we al achter de rug hebben is kattenpis vergeleken met wat nog komen gaat. Er zullen nog veel mensen zijn die ''wappies'' zoals mij uitlachen, maar gelukkig zijn er steeds meer mensen die het licht beginnen te zien.

De technocratische nachtmerrie waar ze ons naartoe proberen te slepen (met corona, klimaat en/of racisme als voertuig) MOET een halt toegeroepen worden.



Mooi kampioenschap, zelfs een beetje saai, de dominantie van Ajax. Ik ben het verder helemaal niet met jou eens. Ik wil heel graag van alle ellende af en dit soort uitspattingen helpen daar totaal niet bij. Ik vind het jammer dat de beleidsmakers dit niet konden voorzien en een passende manier hebben gezocht (In de Arena bijvoorbeeld) om een feestje te vieren. Door dit soort debiele samenkomsten lopen we alleen maar risico langer in de shit te zitten. En voor mensen die zich wel netjes aan de regels houden begint het al maar frustrerender te worden dat een kleine groep het steeds verpest door zich er niet aan te houden.

 

+4/-1

open/sluit de onderstaande quote:




Ik vind dit echt een prachtige foto, dit is AJAX.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Trots.

Mooie plaat. 1 voor de geschiedenis.
Niemand mocht aanwezig zijn, maar toch was het druk. Kracht van Ajax.

En heerlijk om het massale gejuich en gezang weer eens te horen.

 

+1/-0

Uiteindelijk een veel mooiere huldiging dan (zeker) op P2.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - FC Emmen