Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
Favoriete opstelling: geen
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.198
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 25 april 2021 om 18:09:
(...)
Vond het wel vreemd dat er niets voor Cruijff gedaan is.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 295
Reg.: 7 februari 2021
Ik zal wel een negatieveling zijn, heb maar weinig genoten van Ajax dit seizoen. Het was dat de concurrentie ultiem zwak was en daarom halen we de titel. Voor de rest weer op alle belangrijke momenten gefaald met een miljoenen selectie. Het enige pluspuntje was de win streak in januari en februari, maar aan de andere kant als je een tobbend PSV niet kan verslaan in de competitie dan houdt het op en de Europese campagne dompelt me in rouw.
open/sluit de onderstaande quote:Tim1983 schreef op 25 april 2021 om 18:20:
Ik zal wel een negatieveling zijn, heb maar weinig genoten van Ajax dit seizoen. (...)
Vak: -
Forumreacties: 3.312
Reg.: 14 december 2005
Ik zal wel een negatieveling zijn, heb maar weinig genoten van Ajax dit seizoen. Het was dat de concurrentie ultiem zwak was en daarom halen we de titel. Voor de rest weer op alle belangrijke momenten gefaald met een miljoenen selectie.
Forumreacties: 295
Reg.: 7 februari 2021
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 25 april 2021 om 19:11:
Ik zal wel een negatieveling zijn, heb maar weinig genoten van Ajax dit seizoen. Het was dat de concurrentie ultiem zwak was en daarom halen we de titel. Voor de rest weer op alle belangrijke momenten gefaald met een miljoenen selectie.
We hebben zelf slechts vier keer gelijkgespeeld en twee keer verloren dus van echte zwakke concurrentie kun je niet spreken als je zelf zo weinig punten laat liggen. Wat mij meer stoort is de wedstrijden die niet gewonnen zijn tegen zwakke tegenstand, de manier waarop vooral en de vele wedstrijden die wel gewonnen zijn, ook de manier waarop vooral. Vanaf begin december was het matig tot bedroevend slecht met veel te weinig lichtpuntjes.
Forumreacties: 673
Reg.: 31 augustus 2009
open/sluit de onderstaande quote:Tim1983 schreef op 25 april 2021 om 19:25:
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 25 april 2021 om 19:11:
We hebben zelf slechts vier keer gelijkgespeeld en twee keer verloren dus van echte zwakke concurrentie kun je niet spreken als je zelf zo weinig punten laat liggen. Wat mij meer stoort is de wedstrijden die niet gewonnen zijn tegen zwakke tegenstand, de manier waarop vooral en de vele wedstrijden die wel gewonnen zijn, ook de manier waarop vooral. Vanaf begin december was het matig tot bedroevend slecht met veel te weinig lichtpuntjes.
Ik zeg toch hetzelfde met andere benamingen, DE COCURRENTIE WAS ZEER ZWAK.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - AZ