Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - Sparta

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Zondag 21 februari 2021, 20.00u:

Ajax - Sparta

 

+1/-0

Kudus in de basis. Benieuwd wat hij gaat laten zien ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 21 februari 2021 om 19:39:

Kudus in de basis. Benieuwd wat hij gaat laten zien ...


Als ik eerlijk mag zijn, als iedereen fit, moet hij in de plek van Klaassen, is gewoon een betere voetballer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 21 februari 2021 om 19:54:

(...) Als ik eerlijk mag zijn, als iedereen fit, moet hij in de plek van Klaassen, is gewoon een betere voetballer.



Dat was vóór zijn blessure ...

 

+1/-0

Labyad laat tijdens zijn invalbeurt zien waarom hij zo snel mogelijk weg moet bij Ajax. Verder vond ik Schuurs ook zwak. Duurt allemaal te lang bij die jongen, die wisselvalligheid.

Alvarez MOTM. Wat een werklust, wat een energie. Stond overal op het veld te "stofzuigen".

 

+2/-0

Eerste helft redelijk, zonder te sprankelen. Tweede helft ronduit schandalig op minuut 46 na. Leek soms wel of we met 9 man speelden. Wat gas terugnemen is prima, maar dit mag een topclub nooit gebeuren. (Onze) Gravenberch enorm slecht vandaag.

 

+2/-0

Uiteindelijk toch teleurstellend.
Die Europese potjes zijn funest voor het kijkspel.

Geld terug!

 

+1/-0

Tja wat moet je zeggen over dit soort potjes? Het énige dat telt zijn de 3 punten (zeker wanneer er geen publiek aanwezig is).

Prima gedaan, op naar de belangrijke weken waarin de titelstrijd kan worden beslist én de bekerfinale kan worden gehaald.

 

+1/-0

Jammer van de 2 tegendoelpunten, in de Analyse van ESPN was duidelijk te zien hoe slecht Schuurs stond te verdedigen tegen Gravenberch.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - Sparta