Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - FC Utrecht

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Zondag 7 februari 2021, 12.15u:

Ajax - FC Utrecht

 

+1/-0

Utreg is de laatste tijd in vorm. Ik hoop dat Ajax de stijgende lijn door kan zetten. Als Ajax gewoon zichzelf is en zijn eigen spel speelt maakt Utreg geen schijn van kans.

Sorry voor Maz en Tagl, maar ik zou nix meer aan de opstelling in de verdediging veranderen. Maar ik ben bang dat ETH Maz en Tagl gewoon backs zet en Blind weer in het centrum. Met een snelle speler als Kerk is dat vragen om problemen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Antony schreef op 01 februari 2021 om 18:57:

Utreg is de laatste tijd in vorm. Ik hoop dat Ajax de stijgende lijn door kan zetten. Als Ajax gewoon zichzelf is en zijn eigen spel speelt maakt Utreg geen schijn van kans.

Sorry voor Maz en Tagl, maar ik zou nix meer aan de opstelling in de verdediging veranderen. Maar ik ben bang dat ETH Maz en Tagl gewoon backs zet en Blind weer in het centrum. Met een snelle speler als Kerk is dat vragen om problemen.



Blind op linksback was een aanpassing door de blessure van Nico én het gevaar van Stengs. Een specifieke aanpassing voor een specifiek probleem zoals Guardiola dat ook vaak doet.

 

+2/-0

Utrecht speelt hun wedstrijd van het jaar, ze kunnen zich 2x opladen voor een wedstrijd en dat is tegen ons.
Wie kan ons nog wat maken als we ook mindere wedstrijden in winst omzetten.

 

+1/-0

Erg belangrijke wedstrijd. Deze maand Utrecht-thuis / Heracles-uit / Sparta-thuis / PSV-uit.

Als we de eerste 3 wedstrijden winnen, staan we minimaal 7 punten voor op PSV en waarschijnlijk nog wel meer (zij treffen Twente en Vitesse) en dat zou betekenen dat de titel ons eigenlijk niet meer kan ontgaan. Dan kunnen we de definitieve knock-out uitdelen in Eindhoven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 02 februari 2021 om 15:24:

Erg belangrijke wedstrijd. Deze maand Utrecht-thuis / Heracles-uit / Sparta-thuis / PSV-uit.

Als we de eerste 3 wedstrijden winnen, staan we minimaal 7 punten voor op PSV en waarschijnlijk nog wel meer (zij treffen Twente en Vitesse) en dat zou betekenen dat de titel ons eigenlijk niet meer kan ontgaan. Dan kunnen we de definitieve knock-out uitdelen in Eindhoven.



Is gewoon kwestie van focus. Als Ajax echt geconcentreerd is laten ze geen punten liggen tegen Utrecht, Heracles en Sparta.
Maar ja..ze kunnen ook zomaar twee van de drie wedstrijden niet winnen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 02 februari 2021 om 15:32:

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 02 februari 2021 om 15:24:

Erg belangrijke wedstrijd. Deze maand Utrecht-thuis / Heracles-uit / Sparta-thuis / PSV-uit.

Als we de eerste 3 wedstrijden winnen, staan we minimaal 7 punten voor op PSV en waarschijnlijk nog wel meer (zij treffen Twente en Vitesse) en dat zou betekenen dat de titel ons eigenlijk niet meer kan ontgaan. Dan kunnen we de definitieve knock-out uitdelen in Eindhoven.



Is gewoon kwestie van focus. Als Ajax echt geconcentreerd is laten ze geen punten liggen tegen Utrecht, Heracles en Sparta.
Maar ja..ze kunnen ook zomaar twee van de drie wedstrijden niet winnen.



Dat ligt voor het grootste gedeelte bij deen aan de trainer. Als die een normale opstelling maakt en normaal wisselt dan is er weinig aan de hand. Gelukkig is Promes weg. Als hij nu nog Labyad niet meer opstelt en niet meer laat invallen zetten we ook weer een stap.

 

+1/-0

Ik hoop dat de wedstrijd gewoon door gaat, komt namelijk een hoop sneeuw aan

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dex77 schreef op 05 februari 2021 om 08:00:

Ik hoop dat de wedstrijd gewoon door gaat, komt namelijk een hoop sneeuw aan


Dak dicht en ik zie het probleem niet.

Ik denk dat we dit weekend veel verassingen gaan zien kwa uitslag door de sneeuw. Het zou me ook nix verbazen als er sommige wedstrijden afgelast worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dex77 schreef op 05 februari 2021 om 08:00:

Ik hoop dat de wedstrijd gewoon door gaat, komt namelijk een hoop sneeuw aan



Sneeuw is vooral zondag toch? Utrecht zal misschien zaterdag al naar een hotel gaan in Amsterdam, met dak dicht zal Ajax-Utrecht wel doorgaan denk ik. Wellicht dat een aantal andere wedstrijden op zondag wordt afgelast.

 

+1/-0

Ik hoorde dat het zaterdag avond al kan beginnen met sneeuwen en dan gaat het non-stop door Er kan ook teveel sneeuw vallen Een grote hoeveelheid sneeuw en ijs kan ook problemen veroorzaken. Misschien een Heli inhuren om het dak schoon te blazen. ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dex77 schreef op 05 februari 2021 om 10:18:

Ik hoorde dat het zaterdag avond al kan beginnen met sneeuwen en dan gaat het non-stop door Er kan ook teveel sneeuw vallen Een grote hoeveelheid sneeuw en ijs kan ook problemen veroorzaken. Misschien een Heli inhuren om het dak schoon te blazen. ;)


Naar mijn weten vormt sneeuw alleen een probleem wanneer het dak open/dicht moet terwijl er al sneeuw op ligt. Maar ik kan het mis hebben.

Ik mag hopen dat onze dak een laagje sneeuw aankan terwijl die dicht is. Hopenlijk is het niet dezelfde architect als bij het AFAS stadion.

 

+2/-0

Vergeet de EL maar. Focus op het binnenhalen van de titel zonder Onana!

 

+1/-0

Er vanaf minuut 1 vol voor gaan. Geloof maar dat Utrecht bloed ruikt nu al die randzaken rondom Ajax spelen. Winnen is het enige wat telt op dit moment en ervoor zorgen dat de maand Februari in elk geval op het veld géén dramamaand wordt!

 

+2/-0

Wat een maand is t nu al en t is pas de 5e.....

t begon nog met een klein golfje, maar nu lijken we in een tsunami te zitten. Brobbey, Promes, Haller, Onana. Ik heb al de nodige grappen voorbij zien komen, maar dit had geen scriptschrijver kunnen verzinnen en anders was ie compleet voor gek verklaard.

Zat te denken dat het wellicht niet heel erg zou zijn wanneer de wedstrijd zou worden afgelast. Er komt nu in een week wel heel veel op de groep af en weet niet of dit nou echt te managen is in zo'n korte tijd. Aan de andere kant is dit wel de kans om gelijk korte metten te maken en er bovenop te knallen. Dat zou wel een sterk statement zijn van de club. Ik waag echter te betwijfelen of ze daartoe in staat zijn...

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

El Grande Ghacied schreef op 05 februari 2021 om 14:44:

Wat een maand is t nu al en t is pas de 5e.....

t begon nog met een klein golfje, maar nu lijken we in een tsunami te zitten. Brobbey, Promes, Haller, Onana. Ik heb al de nodige grappen voorbij zien komen, maar dit had geen scriptschrijver kunnen verzinnen en anders was ie compleet voor gek verklaard.

Zat te denken dat het wellicht niet heel erg zou zijn wanneer de wedstrijd zou worden afgelast. Er komt nu in een week wel heel veel op de groep af en weet niet of dit nou echt te managen is in zo'n korte tijd. Aan de andere kant is dit wel de kans om gelijk korte metten te maken en er bovenop te knallen. Dat zou wel een sterk statement zijn van de club. Ik waag echter te betwijfelen of ze daartoe in staat zijn...



Vergeet niet dat het programma al bomvol is. Er is nauwelijks ruimte om iets in te halen. Zeker met het EK op komst. Dus wat mij betreft mag het gewoon doorgaan.

Verder eens dat het behoorlijk slecht nieuws is allemaal. Laten we hopen dat het niet nog erger gaat worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

El Grande Ghacied schreef op 05 februari 2021 om 14:44:

(...) Aan de andere kant is dit wel de kans om gelijk korte metten te maken en er bovenop te knallen. (...)



Hier zit ik ook aan te denken. Wedstrijden winnen lost alle problemen op en snoert alle monden.

 

+3/-0

Code rood: groot vraag teken

 

+1/-0

Alle eredivisieduels van zondag afgelast

 

+1/-0

Best wel klote, waarschijnlijk wordt dit duel dan ingehaald op een ongunstig moment laat in het seizoen...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - FC Utrecht