Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] FC Twente - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Donderdag 14 januari 2020, 20.00u.:

FC Twente - Ajax

 

+1/-0

Spannendste gedeelte is tegenwoordig bekendmaking van de opstelling.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 10 januari 2021 om 18:56:

Spannendste gedeelte is tegenwoordig bekendmaking van de opstelling.



We kunnen er nu wel van uitgaan dat Labyad in de aankomende wedstrijd niet meer in de spits staat, toch?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 10 januari 2021 om 19:00:
We kunnen er nu wel van uitgaan dat Labyad in de aankomende wedstrijd niet meer in de spits staat, toch?



In de spits niet, maar ik kan mij helaas nog een experiment herinneren met Labyad op 10, dus ik vrees ervoor.

 

+1/-0

Ben zeer benieuwd naar de opstelling. Ik denk dat hij toch met of Promes of Labyad begint op 10. Kudus kan nog niet vol twee wedstrijden achter elkaar spelen. Vanavond en zondag.

Persoonlijk zou ik beginnen met Martinez achterin en Blind doorschuiven naar het middenveld. Kudus later laten invallen. Voor de rest hetzelfde als zondag, maar dan Haller in de spits.

En nu een keer geconcentreerd beginnen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 14 januari 2021 om 10:37:
(...) En nu een keer geconcentreerd beginnen.



En de "5 seconden regel" maar weer eens toepassen.
Waar is die gebleven?!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 14 januari 2021 om 11:08:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 14 januari 2021 om 10:37:
(...) En nu een keer geconcentreerd beginnen.



En de "5 seconden regel" maar weer eens toepassen.
Waar is die gebleven?!



Daar moet je de juiste spelers en instelling voor hebben. En dan mag er niet één speler verzaken.

 

+1/-0

Je zou zeggen dat ze nu geleerd hebben van de vorige wedstrijd en vanaf het begin scherp moeten beginnen.
Het zal denk ik toch lastig worden, maar 3 punten zie ik ze wel halen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 14 januari 2021 om 14:35:

Je zou zeggen dat ze nu geleerd hebben van de vorige wedstrijd en vanaf het begin scherp moeten beginnen.
Het zal denk ik toch lastig worden, maar 3 punten zie ik ze wel halen



Als er geen chemie meer is tussen de trainer en de spelers dan is er ook niet voldoende motivatie en concentratie. Daar gaat het mis. Buiten dat hij de verkeerde spelers opstelt die Ajax onwaardig zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 14 januari 2021 om 16:19:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 14 januari 2021 om 14:35:

Je zou zeggen dat ze nu geleerd hebben van de vorige wedstrijd en vanaf het begin scherp moeten beginnen.
Het zal denk ik toch lastig worden, maar 3 punten zie ik ze wel halen



Als er geen chemie meer is tussen de trainer en de spelers dan is er ook niet voldoende motivatie en concentratie. Daar gaat het mis. Buiten dat hij de verkeerde spelers opstelt die Ajax onwaardig zijn.



Je zou toch denken (ik althans) dat je ook voor jezelf voetbalt. Dat je zelf als speler óók kampioen wil worden, ongeacht de klik met de trainer. Maar goed, ik ben ook één van die mensen die vind dat je als speler elke wedstrijd 100% moet geven en trots moet zijn op het dragen van het Ajax-shirt.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 14 januari 2021 om 17:14:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 14 januari 2021 om 16:19:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 14 januari 2021 om 14:35:

Je zou zeggen dat ze nu geleerd hebben van de vorige wedstrijd en vanaf het begin scherp moeten beginnen.
Het zal denk ik toch lastig worden, maar 3 punten zie ik ze wel halen



Als er geen chemie meer is tussen de trainer en de spelers dan is er ook niet voldoende motivatie en concentratie. Daar gaat het mis. Buiten dat hij de verkeerde spelers opstelt die Ajax onwaardig zijn.



Je zou toch denken (ik althans) dat je ook voor jezelf voetbalt. Dat je zelf als speler óók kampioen wil worden, ongeacht de klik met de trainer. Maar goed, ik ben ook één van die mensen die vind dat je als speler elke wedstrijd 100% moet geven en trots moet zijn op het dragen van het Ajax-shirt.



Ik denk dat elke supporter er wel zo over denkt. Maar ik weet niet of jezelf sport op niveau of hebt gesport. Dan weet je dat dit praktisch gezien niet zo werkt.

En de nieuwere generaties voetballers hebben ook aardig wat broodvoetballers onder zich. Die trots kennen ze niet. Kijk naar Brobbey. Waarom tekent hij niet bij. Poen! En dat ligt niet alleen aan zijn zaakwaarnemer.

 

+1/-0

Promes weer op 10.. Hebben we geen alternatief? Deze jongen heeft geen toegevoegde waarde op het middenveld.

 

+1/-0

Waar is Kudus?

 

+1/-0

Kudus inderdaad opvallend afwezig en Timber in de basis. Ben benieuwd, Twente is geen slechte ploeg. Geconcentreerd blijven.

 

+1/-0

Wil niet zeiken, maar het middenveld staat toch niet goed? Klaassen staat m.i. veel te diep steeds.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 14 januari 2021 om 20:26:

Wil niet zeiken, maar het middenveld staat toch niet goed? Klaassen staat m.i. veel te diep steeds.



Vind je het gek. Die Promes bakt er wederom niets van. Is geen 10. Buiten dat hij een matige speler is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 14 januari 2021 om 20:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 14 januari 2021 om 20:26:

Wil niet zeiken, maar het middenveld staat toch niet goed? Klaassen staat m.i. veel te diep steeds.



Vind je het gek. Die Promes bakt er wederom niets van. Is geen 10. Buiten dat hij een matige speler is.


Ik zou liever Blind op 6 zetten, Martinez op 4 en dan Promes op de bank. Of nog beter; naar Rusland voor een paar miljoen.

 

+1/-0

Wat een ontzettend zwakke, slappe schoten op doel zeg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 14 januari 2021 om 20:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 14 januari 2021 om 20:26:

Wil niet zeiken, maar het middenveld staat toch niet goed? Klaassen staat m.i. veel te diep steeds.



Vind je het gek. Die Promes bakt er wederom niets van. Is geen 10. Buiten dat hij een matige speler is.


De situatie waarin iedereen weer naar Anthony stond te wijzen lag ook gewoon aan hem. Moet gewoon het sprintje trekken voor het team, dan is er niks aan de hand.

Middenveld blijft in disbalans. Verder ook een slordige pot met veel zwakke plekken, die zomaar het Willem II scenario kan gaan volgen.

 

+1/-0

Hopelijk 2e helft een beter Ajax, dit was niks

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] FC Twente - Ajax