Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [CL] Ajax - FC Midtjylland

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Woensdag 25 november 2020, 21.00u:

Ajax - FC Midtjylland

 

+1/-0

Wat moet je over deze wedstrijd zeggen? Ajax moet winnen om plek 2 te verdedigen en hopen dat Liverpool nogmaals van Atalanta wint. Hoop dat Klaassen er gewoon bij is, maar je zou ook zonder Klaassen moeten kunnen winnen. Dit is toch niveau Utrecht o.i.d.

 

+1/-1

@ Midtjyland vergelijken met Utrecht? Ik weet het niet. Niet dit Utrecht in ieder geval, van 2020.
Eerder Feyenoord.

Ajax moet winnen.

Even naar de opstelling:

ervan uit gaande dat Klaassen, Labyad en Antony kunnen spelen:


--------Onana--------
Mazr--Schuurs--Blind--Tagliafico
---Klaassen--Gravenbergh---
------ Labyad--------
Antony---Tadic---Neres



* Ik denk dat het goed is om het team zo te laten spelen, Labyad is misschien voorlopig even het beste op 10 als je
Klaassen en Gravenbergh op de 6/8 posities neerzet. En hij scoort weer 2 x. Waarvan zijn 1e goal heel knap is uit de corner.
Met Iedereen fit en vorm zit Labyad op de bank, maar dat is nou eenmaal niet zo. Ik laat hem dus nu staan.

* Gravenbergh speelde tegen Heracles echt een flink stuk beter, viel me op.

* Vervelend als Klaassen er niet bij is, Martinez naar het middenveld halen lijkt me dan het beste, met Gravenbergh.
Labyad met punt naar voren. Tsja, is even niet anders. Kudus, Gravenbergh, Klaassen helaas maar 8 minuten samen gezien.
Hoop echt dat Ten Hag Martinez boven Ekki verkiest, want Ekkelenkamp kan niet in de CL.


3 punten is gewoon weer het belangrijkst.
Hoop dat ze het binnen halen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 22 november 2020 om 23:11:

@ Midtjyland vergelijken met Utrecht? Ik weet het niet. Niet dit Utrecht in ieder geval, van 2020.
Eerder Feyenoord.

Ajax moet winnen.

Even naar de opstelling:

ervan uit gaande dat Klaassen, Labyad en Antony kunnen spelen:


--------Onana--------
Mazr--Schuurs--Blind--Tagliafico
---Klaassen--Gravenbergh---
------ Labyad--------
Antony---Tadic---Neres



* Ik denk dat het goed is om het team zo te laten spelen, Labyad is misschien voorlopig even het beste op 10 als je
Klaassen en Gravenbergh op de 6/8 posities neerzet. En hij scoort weer 2 x. Waarvan zijn 1e goal heel knap is uit de corner.
Met Iedereen fit en vorm zit Labyad op de bank, maar dat is nou eenmaal niet zo. Ik laat hem dus nu staan.

* Gravenbergh speelde tegen Heracles echt een flink stuk beter, viel me op.

* Vervelend als Klaassen er niet bij is, Martinez naar het middenveld halen lijkt me dan het beste, met Gravenbergh.
Labyad met punt naar voren. Tsja, is even niet anders. Kudus, Gravenbergh, Klaassen helaas maar 8 minuten samen gezien.
Hoop echt dat Ten Hag Martinez boven Ekki verkiest, want Ekkelenkamp kan niet in de CL.


3 punten is gewoon weer het belangrijkst.
Hoop dat ze het binnen halen.



Lijkt me sterk dat Labyad fit genoeg is om te spelen. Dat zou jammer zijn want als tien is hij momenteel, bij afwezigheid Kudus, de beste optie.

Ajax kan altijd nog wel een aardig team op de been brengen maar hoe dan ook merk je het als spelers als Antony, Kudus en eventueel Klaassen en Labyad/Mazraoui niet zouden kunnen spelen.

Klaassen verwacht ik er overigens wel bij. Een knietje in een dijbeen is binnen een paar dagen wel voldoende hersteld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 23 november 2020 om 12:16:

Lijkt me sterk dat Labyad fit genoeg is om te spelen. (...)



Zoals hij het veld afliep is hij een paar weken weg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 23 november 2020 om 23:27:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 23 november 2020 om 12:16:

Lijkt me sterk dat Labyad fit genoeg is om te spelen. (...)



Zoals hij het veld afliep is hij een paar weken weg.



Ja dat denk ik ook. Antony gaat ook zeker nog niet spelen, hij trainde nog niet met de groep mee voor het weekend.

 

+1/-0

Als we Klaassen, Antony, Labyad en Kudus moeten missen dan valt er wel veel weg. De spoeling wordt heel dun zo.

Middenveld + voorhoede dan maar zo (met op de bank Ekkelenkamp, Huntelaar):

....Gravenberch......Martinez....
..............Tadic..............
...Neres.....Traoré.....Promes...

Mocht Klaassen er wel bij zijn, kies je dan voor Tadic (of Promes) op '10' of ga je Gravenberch (letterlijk) naar voren schuiven?

 

+1/-0

Ik gun Martinez echt een comeback in het team. Lijkt me een hele positieve gast die altijd vecht, sterk aan de bal en kan scoren. 9 van de 10 vind ik hem goed spelen. Hij heeft een goed schot en kan ook koppen. Zie zijn mooie kopbal begin van seizoen. Hij laat veel meer zien dan ekki.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 24 november 2020 om 13:04:

Ik gun Martinez echt een comeback in het team. Lijkt me een hele positieve gast die altijd vecht, sterk aan de bal en kan scoren. 9 van de 10 vind ik hem goed spelen. Hij heeft een goed schot en kan ook koppen. Zie zijn mooie kopbal begin van seizoen. Hij laat veel meer zien dan ekki.



Inderdaad maar om één of andere onverklaarbare reden heeft Ten Hag nu ineens bedacht dat Martinez alleen maar in aanmerking komt voor de defensie. En dat terwijl hij vorig seizoen gewoon prima speelde als middenvelder.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 24 november 2020 om 13:31:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 24 november 2020 om 13:04:

Ik gun Martinez echt een comeback in het team. Lijkt me een hele positieve gast die altijd vecht, sterk aan de bal en kan scoren. 9 van de 10 vind ik hem goed spelen. Hij heeft een goed schot en kan ook koppen. Zie zijn mooie kopbal begin van seizoen. Hij laat veel meer zien dan ekki.



Inderdaad maar om één of andere onverklaarbare reden heeft Ten Hag nu ineens bedacht dat Martinez alleen maar in aanmerking komt voor de defensie. En dat terwijl hij vorig seizoen gewoon prima speelde als middenvelder.




Ik vraag me af of er al een journalist, presentator is geweest die gevraagd heeft aan hem waarom hij van mening veranderd is?

@ misschien dat het ook met zijn prestaties deze zomer te maken heeft gehad, in trainingen en oefenwedstrijden.
Maar inderdaad apart.

Ik vond hem zeer goed naast Donny en Hakim vorig jaar.

 

+3/-0

Zoals het er nu uitziet kan Ajax aantreden met een sterk team. Lijkt me dan niet veel aan de hand.

 

+1/-0

Midjeland speelde uit bij Liverpool heel sterk en gedisciplineerd. Pas in 60e minuut de 1-0. Kortom, Ajax is gewaarschuwd. Dit is CL. 100 procent zijn en geven. Promes dus op de bank.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 24 november 2020 om 19:47:

Midjeland speelde uit bij Liverpool heel sterk en gedisciplineerd. Pas in 60e minuut de 1-0. Kortom, Ajax is gewaarschuwd. Dit is CL. 100 procent zijn en geven. Promes dus op de bank.



Naast Labyad!

 

+1/-0

------------Onana----------

Mazr---Schuurs----Blind---Tagliafico

-------Klaassen--.Martinez---
-----------Gravenbergh--------

---Antony----Traoré-----Tadic-

Geen licht gewichten

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 24 november 2020 om 20:13:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 24 november 2020 om 19:47:

Midjeland speelde uit bij Liverpool heel sterk en gedisciplineerd. Pas in 60e minuut de 1-0. Kortom, Ajax is gewaarschuwd. Dit is CL. 100 procent zijn en geven. Promes dus op de bank.



Naast Labyad!



Tackle, wat is 'jou' opstelling voor morgen? Hoe ga jij spelen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dex77 schreef op 24 november 2020 om 20:48:

------------Onana----------

Mazr---Schuurs----Blind---Tagliafico

-------Klaassen--.Martinez---
-----------Gravenbergh--------

---Antony----Traoré-----Tadic-

Geen licht gewichten



?? Jij zet Neres, de ervaren speler van Ajax in de EL en CL op de bank?

Why? Hij is weer terug. Heb je zijn goal gezien...
Je middenveld vind ik wel steady.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 24 november 2020 om 22:36:

open/sluit de onderstaande quote:

Dex77 schreef op 24 november 2020 om 20:48:

------------Onana----------

Mazr---Schuurs----Blind---Tagliafico

-------Klaassen--.Martinez---
-----------Gravenbergh--------

---Antony----Traoré-----Tadic-

Geen licht gewichten



?? Jij zet Neres, de ervaren speler van Ajax in de EL en CL op de bank?

Why? Hij is weer terug. Heb je zijn goal gezien...
Je middenveld vind ik wel steady.




Je hebt helemaal gelijk, ik maak een foutje...ik bedoelde Neres voor Antony. omdat Antony nog niet 100% zou zijn . anders beide op de vleugel en Tadic in de spits

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 24 november 2020 om 22:00:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 24 november 2020 om 20:13:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 24 november 2020 om 19:47:

Midjeland speelde uit bij Liverpool heel sterk en gedisciplineerd. Pas in 60e minuut de 1-0. Kortom, Ajax is gewaarschuwd. Dit is CL. 100 procent zijn en geven. Promes dus op de bank.



Naast Labyad!



Tackle, wat is 'jou' opstelling voor morgen? Hoe ga jij spelen?



------------Onana----------

Mazr(Klaiber)---Schuurs----Blind---Tagliafico

-------Klaassen--.Martinez---
-----------Gravenbergh--------

---Antony----Tadic-----Neres-

Martinez en Blind eventueel wisselen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 25 november 2020 om 09:51:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 24 november 2020 om 22:00:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 24 november 2020 om 20:13:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 24 november 2020 om 19:47:

Midjeland speelde uit bij Liverpool heel sterk en gedisciplineerd. Pas in 60e minuut de 1-0. Kortom, Ajax is gewaarschuwd. Dit is CL. 100 procent zijn en geven. Promes dus op de bank.



Naast Labyad!



Tackle, wat is 'jou' opstelling voor morgen? Hoe ga jij spelen?



------------Onana----------

Mazr(Klaiber)---Schuurs----Blind---Tagliafico
7
-------Klaassen--.Martinez---
-----------Gravenbergh--------

---Antony----Tadic-----Neres-

Martinez en Blind eventueel wisselen.




Thx!! Ja hele sterke. Voel ik ook veel voor.

 

+1/-0

Terwijl ik een balletje aan het trappen ben voor mijn huis in München, betrapte ik me op gedachtes over Klaas Jan. Hij is mijn leeftijd en is nog zo hongerig. Ik vind dat prachtig. Hoe vet zou het zijn als hij vandaag bv invalt en de winnende scoort. Leeg stadion of niet, KJ zal helemaal uit zijn dak gaan. Ik gun het hem.

Dit bericht is gewijzigd op 25 november 2020, 14:01:41.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [CL] Ajax - FC Midtjylland