Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.805
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Shelbourne FC-Ajax
Man van de Wedstrijd PEC Zwolle-Ajax: -
Ewige-Blumenkraft ![]()
Fan van Ajax
Uit: ?
Forumreacties: 1.797
Reg.: 23 juni 2014
Gelukkig nog geen spoilers. Was even snel naar de supermarkt om het bier aan te vullen dus de wedstrijd op pauze gezet. Zie nu Michel druk bezig met instructies voor paar spelers. Deze meneer spreekt nauwelijks Engels. Je ziet hem denken met ogen dicht, hoe leg ik het uit. Sorry, maar dit vind ik echt matig. Mogelijk is het een hele goede trainer maar het gaat veel langer duren voordat de spelers hem begrijpen dan bij iemand die wel makkelijk is met Nederlands/Engels. De Spaanstalige spelers kan hij wel goed bereiken. Dat is dan weer een klein voordeel.
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.455
Reg.: 19 maart 2003
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd PEC Zwolle-Ajax: Marc Ter Stegen
Ewige-Blumenkraft ![]()
Fan van Ajax
Favoriete opstelling: incompleet
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 09 augustus 2026 om 16:22:
Bij mij staat het nog 0-0 in minuut 70. Maar goed om te weten dat ik moet blijven kijken voor een goal van Ajax. Door een goal van die lange Afrikaan dus? Mie Toe houdt van bbc, dus ook leuk voor hem.
Ewige-Blumenkraft ![]()
Fan van Ajax
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 09 augustus 2026 om 16:26:
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 09 augustus 2026 om 16:22:
Bij mij staat het nog 0-0 in minuut 70. Maar goed om te weten dat ik moet blijven kijken voor een goal van Ajax. Door een goal van die lange Afrikaan dus? Mie Toe houdt van bbc, dus ook leuk voor hem.
Wat een idiote post.
Vak: -
Forumreacties: 1.270
Reg.: 21 mei 2008
Forumreacties: 91
Reg.: 2 augustus 2026
Na een goed begin hield het niet over vandaag. Hoewel ik ook het idee had dat we hem er met 11 tegen 11 wel uit zouden trekken, hielp het natuurlijk dat Zwolle rood kreeg. Vanaf de rode kaart tot de 0-1 was het prima, de goal zat er ook echt aan te komen. Daarna zakte het weer ver weg.
Uitstekende assist van Tolu bij de eerste goal. Lekker ingeschoten van Mokio. Tweede goal goed uitgespeeld, maar dat mocht ook wel. Het was juist de 0-1 heel zwak met het uitspelen van deze wedstrijd.
Forumreacties: 4.186
Reg.: 14 december 2005
Man van de Wedstrijd PEC Zwolle-Ajax: Julian Brandt
open/sluit de onderstaande quote:
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.455
Reg.: 19 maart 2003
Man van de Wedstrijd PEC Zwolle-Ajax: Marc Ter Stegen
Ewige-Blumenkraft ![]()
Fan van Ajax
Duidelijk is dat Regeer er geen klote van kan, Berghuis rijp is voor een bijrol en dat Tolu op dit moment je beste spits is (moeilijk te verdedigen). Klaassen had het vandaag ook niet. Hopelijk is Brandt snel topfit zodat hij diens plek kan innemen en verder zou ik Mokio op Regeers plek neerzetten. Bouwman is ook nog niet klaar voor een basisplaats. Hem zou ik proberen te verhuren.
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 09 augustus 2026 om 16:38:
Duidelijk is dat Regeer er geen klote van kan, Berghuis rijp is voor een bijrol en dat Tolu op dit moment je beste spits is (moeilijk te verdedigen). Klaassen had het vandaag ook niet. Hopelijk is Brandt snel topfit zodat hij diens plek kan innemen en verder zou ik Mokio op Regeers plek neerzetten. Bouwman is ook nog niet klaar voor een basisplaats. Hem zou ik proberen te verhuren.
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 09 augustus 2026 om 16:36:
Bij mij nu minuut 83 en 0-1 voor ons aller Ajax. Dit loopt goed af dus. Ga even sushi bestellen.
Groetjes aan tackle, Sevic, Simao en solido.
Forumreacties: 518
Reg.: 13 september 2022
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 09 augustus 2026 om 16:36:
Bij mij nu minuut 83 en 0-1 voor ons aller Ajax. Dit loopt goed af dus. Ga even sushi bestellen.
Ewige-Blumenkraft ![]()
Fan van Ajax
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 09 augustus 2026 om 16:52:
Gelukkig is in jouw parallelle universum het verloop hetzelfde!
Is sushi weer een codewoord voor wat anders?
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.554
Reg.: 25 april 2004
De ploeg zag er aan het begin ineens een stuk minder scherp uit. Ik zag ook best veel harde balaanrakingen. Na een minuut of tien kwam er wel meer grip, maar Zwolle had inmiddels toch ook wel wat vertrouwen. Al creëren ze uiteindelijk maar 1 kans volgens mij, die direct een gigantische was. Je mag niet klagen dat Ter Stegen daar nog knap de bal tegen weet te houden. Ook die domme rode kaart was een meevaller.
Een verzachtende omstandigheid is wel dat Godts op het allerlaatste moment niet kon starten. Dan heb je totaal geen snelle dribbelaars op de vleugels. Ouazane vulde het ook niet helemaal in zoals de bedoeling was volgens mij, want er was nauwelijks overlap in de eerste helft. Daarnaast was Berghuis weer een gevaar voor eigen ploeg soms met de voor hem zo kenmerkende voorzetten en passes met een hoog risico op een onderschepping.
Veruit de zwakste speler was overigens Regeer, die echt schandalig slecht was in de eerste helft. Bouwman had ook weer meerdere slordigheden. De wissels van Michel waren wel prima gelukkig. Je zag gelijk al een verschil met Godts in de ploeg, en Mokio en Tolu vielen ook goed in. Wel fijn om zo'n beer van een targetman te hebben die de bal even goed klaarlegt voor Mokio. Hij is ook behoorlijk snel voor zo'n type spits. Vond Ajax het na de 0-1 wel slecht uitspelen. Zwolle kon met een man meer zelfs nog een slotoffensiefje opzetten.
Forumreacties: 91
Reg.: 2 augustus 2026
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 09 augustus 2026 om 16:54:
Zwolle kon met een man meer zelfs nog een slotoffensiefje opzetten.
Ewige-Blumenkraft ![]()
Fan van Ajax
open/sluit de onderstaande quote:Zijaanzij schreef op 09 augustus 2026 om 16:47:
Groetjes aan tackle, Sevic, Simao en solido.
Eet smakelijk.
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2026/2027] PEC Zwolle - Ajax