open/sluit de onderstaande quote:Sjakie Meulemans schreef op 03 mei 2026 om 16:31:
Na de rode kaart voor een Fortuna-speler draait lucky Feyenoord het om en wint het de wedstrijd met 1-2. Met nog twee wedstrijden te gaan is het gat met het veelvuldig gelijkspelende Ajax vergroot naar 6 punten en is rechtstreekse plaatsing voor de Champions League voor Ajax helaas verworden tot hooguit nog een theoretische mogelijkheid.
Sjakie Meulemans
Fan van Ajax
Vak: -
Forumreacties: 1.201
Reg.: 3 september 2005
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Ajax-PSV: -
De afgelopen zomer van Ajax overgenomen Kristian Hlynsson brengt FC Twente zojuist op een 1-2 voorsprong. Play-offs om Europees voetbal komen voor Ajax nu angstvallig dichtbij.
Volgens de verslaggeving op Radio 1 leek het erop dat Kristian Hlynsson het tweede doelpunt voor FC Twente had gescoord. Maar nu blijkt het doelpunt toegekend te zijn aan Sam Lammers.
Dit bericht is gewijzigd op 3 mei 2026, 18:34:24.
Sjakie Meulemans
Fan van Ajax
Forumreacties: 1.201
Reg.: 3 september 2005
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.493
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 03 mei 2026 om 17:35:
Het onderwerp fitter is wel iets dat de laatste duels vaak aan bod komt.
De manier waarop Ajax in de 1e helft speelde, ik snap dat dat heel veel energie kost. Je ziet dat Garcia gisteren heel laat met wissels komt. PSV kwam vroeg in de 2e helft met 2 verse krachten ze scoren 10 minuten later. Je had te maken met een kwakelende volgens mij was het Rosa (aan zijn enkel) maar toch verkies je om hem te laten staan.
Over Godts gesproken, hij was in de 1e helft vrij goed bezig. De 2e helft kon hij nauwelijks brengen door de mega pass van Gaai kwam hij in stelling en zorgde zo indirect gelukkig voor de 2-2. Mening supporter was al het stadion uit.
Aan het eind van de rit gaan we ondervinden hoe belangrijk die goal is geweest. Gaaei speelde met een bepaalde passie gisteren wat mij heel erg beviel.
Overigens kom je 2 keer vrij snel terug van achterstand dat was vrij knap.
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 03 mei 2026 om 20:47:
Wat ik wel echt onbegrijpelijk vindt is dat het met de conditie van de selectie zo slecht is gesteld dat ze zelfs niet 1 wedstrijd per week aankunnen zonder in de tweede helft in te storten. De fitheid van de spelers is toch iets wat heel meetbaar is. Ik vraag me af wie er dan hier zo in de fout is gegaan. Ik ben geneigd om te zeggen dat het Heitinga en zijn staf waren. De basis voor je fitheid leg je doorgaans in de voorbereiding.
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Ajax - PSV