Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] PEC Zwolle - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 02 maart 2026 om 10:17:

Vind het vooral bijzonder dat jij een stelling verzint die ik nooit heb ingenomen (Gloukh had gisteren meer balverlies dan anderen) om mij daar vervolgens op aan te spreken. Dan gaat er denk ik iets helemaal niet goed. Als je dan zo graag een discussie aangaat, hou het dan wel zuiver.

Je neemt 'm wel degelijk in, maar roept dan gauw 'geintje!' als blijkt dat het niet klopt.

+1/-0

Wat klopt er niet aan wat ik gezegd heb? Over de wedstrijd van gisteren heb ik de statistieken die jij zo mooi hebt opgezocht toch niet betwist? Je moet nu niet gaan liegen om je punt te maken.

+1/-0

Ewige-Blumenkraft schreef op 02 maart 2026 om 10:25:

Wat klopt er niet aan wat ik gezegd heb? Over de wedstrijd van gisteren heb ik de statistieken die jij zo mooi hebt opgezocht toch niet betwist? Je moet nu niet gaan liegen om je punt te maken.

Waarom ligt dit zo gevoelig bij je? Je lijkt je nogal op te winden.

+1/-0

Sevic schreef op 02 maart 2026 om 10:26:

Maak je nu een “geintje”?

+1/-0

Ewige-Blumenkraft schreef op 02 maart 2026 om 10:33:

Sevic schreef op 02 maart 2026 om 10:26:

Maak je nu een “geintje”?

Dat sluit ik niet uit! :D

+1/-0

Beter dan een “leugentje”.

+1/-0

Gloukh heeft dreiging en moet dus de bal krijgen op plekken waar hij die dreiging kan omzetten in iets substantieels. Op de plek van Steur is dat niet het geval, dus waarom hij uitgerekend daar moest spelen...

Ik heb het al lang geleden in de opstelling-topic gezegd: De 10- en rechtsbuiten-positie moeten door Bounida, Berghuis en Gloukh bezet worden (een van hen is eerste wissel). Klaassen is een supersub, net als Weghorst.

Ik vind Grim prima als interim die de boel bij elkaar houdt, maar dat gedoe met Klaassen maakt dat Grim niet veel meer dan een interim kan zijn.

+2/-0

Mie Toe schreef op 02 maart 2026 om 14:14:

Gloukh heeft dreiging en moet dus de bal krijgen op plekken waar hij die dreiging kan omzetten in iets substantieels. Op de plek van Steur is dat niet het geval, dus waarom hij uitgerekend daar moest spelen...

Ik heb het al lang geleden in de opstelling-topic gezegd: De 10- en rechtsbuiten-positie moeten door Bounida, Berghuis en Gloukh bezet worden (een van hen is eerste wissel). Klaassen is een supersub, net als Weghorst.

Ik vind Grim prima als interim die de boel bij elkaar houdt, maar dat gedoe met Klaassen maakt dat Grim niet veel meer dan een interim kan zijn.

Grim probeert het in een formatie met de punt naar achter te proppen, terwijl ons spelersmateriaal veel meer geschikt is voor de punt naar voren én je daarmee direct de 6-discussie achter je kunt laten.

Godts, Dolberg, Bounida
---- Gloukh
Steur --- Fitz-Jim

Zes man die wat met een bal kunnen, geen ouwe zooi, iedereen op z'n favo plekje (behalve Bounida misschien, maar dan hebben we Carrizo). Foebele!

+1/-0

Sevic schreef op 02 maart 2026 om 15:24:

Mie Toe schreef op 02 maart 2026 om 14:14:

Grim probeert het in een formatie met de punt naar achter te proppen, terwijl ons spelersmateriaal veel meer geschikt is voor de punt naar voren én je daarmee direct de 6-discussie achter je kunt laten.

Godts, Dolberg, Bounida
---- Gloukh
Steur --- Fitz-Jim

Zes man die wat met een bal kunnen, geen ouwe zooi, iedereen op z'n favo plekje (behalve Bounida misschien, maar dan hebben we Carrizo). Foebele!

En als Carrizo goed blijkt zou ik zelfs overwegen om Bounida en Gloukh af te wisselen op 10. Duidelijk is dat Klaassen, Berghuis, Weghorst en Regeer bij mij lager staan in de pikorde. Als je wil toewerken naar leuk voetbal, heb je deze spelers alleen nodig in noodsituaties of als je in de slotfase moet forceren met opportunistisch spel.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] PEC Zwolle - Ajax