Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Ajax-Maccabi Tel-Aviv FC
Man van de Wedstrijd Ajax-PSV: -
Ik lees in wedstrijdverslagen dat Babel voorafgaand aan de 1-1 een 'slim overstapje' maakt ...
Ben ik de enige die een speler ziet die te traag reageert, handelingssnelheid te kort komt om zelf iets met die bal te doen, en dat Ajax mazzel had dat Babel daardoor die bal niet raakt waardoor Danilo hem binnen kan lopen?
Vak: -
Forumreacties: 4.059
Reg.: 26 augustus 2004
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 27 februari 2020 om 23:43:
open/sluit de onderstaande quote:nautilus schreef op 27 februari 2020 om 23:30:
(...) hoe is het in godsnaam mogelijk dat Babel 90 minuten mag blijven staan. (...)
Het probleem zit dieper geworteld: hoe is het in godsnaam mogelijk dat Overmars & co. dit soort spelers aantrekken?
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.069
Reg.: 19 maart 2003
Ajax-Maccabi Tel-Aviv FC 0-0 (0-0)
open/sluit de onderstaande quote:dwtk schreef op 28 februari 2020 om 00:09:
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 28 februari 2020 om 00:07:
open/sluit de onderstaande quote:dwtk schreef op 28 februari 2020 om 00:01:
Het zit dieper..... Hoe kun je zo n trainer aanschaffen? (...)
Hoe hebben ze Bosz kunnen laten gaan?!
Met als struikelblok iemand die de pilonnen neer zet ...
Geen idee, ik heb een vriendin, die had indertijd Ajax inside info, die heeft me werkelijk 100x gezegd het is niet eerlijk gegaan...…..
LuigiTentorioABC
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 909
Reg.: 24 november 2018
Nee hoor, de directie was unaniem maar de rapporteurs zoals Ling en Cruijff en Keizer vonden juist dat Sar moest wegwezen uit het technische hart terwijl Sar zich bijna belangrijker had gemaakt dan de Ajax teambaas. Terwijl hij helemaal geen voetbalfunctie had. Uiteindelijk besloot de directie onder gratie van bestuur en reguliere toezichthouders dat zij het geld mochten verdelen zoals zij dat wilden, en daarom moest Jonk weg van ze, die steeds om beleidsonderbouwing en gedegen discussie vroeg. Zo wereldzegevoetbalpeilprofessioneel was Ajax niet, dus wilden ze van Jonk af en ze hebben alleen Piet Keizer binnenboord gehouden omdat ze meegingen in zijn transferaanbevelingen en voetbalkritiek. Voor de rest wilden SOS sar overmars slop alle sleutels en autonomie van de ondernemingskas. Daarover ging het oplaaiende conflict.
Uit: Back in the room.....
Vak: 122
Forumreacties: 11.166
Reg.: 10 juli 2002
open/sluit de onderstaande quote:LuigiTentorioABC schreef op 28 februari 2020 om 11:33:
Nee hoor, de directie was unaniem maar de rapporteurs zoals Ling en Cruijff en Keizer vonden juist dat Sar moest wegwezen uit het technische hart terwijl Sar zich bijna belangrijker had gemaakt dan de Ajax teambaas. Terwijl hij helemaal geen voetbalfunctie had. Uiteindelijk besloot de directie onder gratie van bestuur en reguliere toezichthouders dat zij het geld mochten verdelen zoals zij dat wilden, en daarom moest Jonk weg van ze, die steeds om beleidsonderbouwing en gedegen discussie vroeg. Zo wereldzegevoetbalpeilprofessioneel was Ajax niet, dus wilden ze van Jonk af en ze hebben alleen Piet Keizer binnenboord gehouden omdat ze meegingen in zijn transferaanbevelingen en voetbalkritiek. Voor de rest wilden SOS sar overmars slop alle sleutels en autonomie van de ondernemingskas. Daarover ging het oplaaiende conflict.
LuigiTentorioABC
Fan van Ajax
Forumreacties: 909
Reg.: 24 november 2018
'Eng' nee, overwerkt wel, ik ken ze allemaal goed.
In de omgang best prima te doen, zeker als je budgetdiscussies en voetbalvisie interessant genoeg vindt. Jonk zei niet wezenlijk andere dingen dan Cruijff Keizer Ling Gieling. En uiteindelijk zijn alle adviezen zoals stevigere werkdagen voor atleten, meer kwaliteitstechniek in het voetbal, ook gewoon doorgevoerd.
Het was ook niet dat Jonk alles perse in 1 moment verwezenlijkt wilde hebben, maar hij wilde wel het signaal enigszins krijgen dat ze een beetje dezelfde kans op koersten samen, en dat er 1 klein stapje werd gezet om weer dat gezamenlijke Meerzicht voor ogen te krijgen. En dat bleef uit, en wat het engste was , was vader Bergsma en de reputatiedeskundigen de goorste beledigingen en karaktermoorden lieten plegen op de oprecht geinteresseerde sportlustige hoek van Wim Jonk. De vele woorden in brieven en rapporten uit Wims naam, zouden gepaard gaan met verschijning en presentatie van hun afgevaardigde communicatiedeskundige, maar die werd toegang geweigerd voor eerst de AVA en later de ALV. Daarin heeft het setje zelfbenoemde-ereleden-zonder-wereldzegevoetbal-verleden zoals Van Os Van Praag Henrichs een vuil spelletje gespeeld ten koste van informatiestroom naar alle overige leden. Dat Henrichs een stadserepenning oid heeft gekregen heeft Muhren en Cruijff en Keizer en Hulshoff doen kotsen in hun dodengraf ofwel urn daar waar van toepassing, dat kan niet anders.
Uit: Hilversum
Forumreacties: 1.736
Reg.: 19 november 2001
Terugkomend op de wedstrijd: ver ondermaats. Ik snap ook niet dat Getafe die hele trukendoos nodig had, ze hadden makkelijk nog 3 of 4 kunnen scoren. Gelukkig is AZ van een ander niveau, maar Europees komen er echt wel veel spelers flink tekort. Zeker met de blessures/schorsingen van gisteren. Ik vraag me nog steeds af waarom ik 90 minuten tegen die rare roze kop van Babel zit aan te kijken, want voetballen doet ie niet...
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 28 februari 2020 om 11:09:
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 28 februari 2020 om 00:07:
Geen idee, ik heb een vriendin, die had indertijd Ajax inside info, die heeft me werkelijk 100x gezegd het is niet eerlijk gegaan...…..
Daar lag een machtsstrijd aan ten grondslag met de grote kwade genius Bergkamp. Daar is ook Jonk slachtoffer van geworden.
De toenmalige directie was verdeeld tot op het bot.
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.198
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Ajax-Maccabi Tel-Aviv FC 5-0 (2-0)
Een paar manden geleden waren Overmars en v/d Sar nog top en nu zijn ze niets meer.
Als het minder loopt dan kan niemand iets goeds doen.
Vorig jaar zat alles mee en zat er meer kwaliteit in de selectie, dit jaar heb je veel met blessures te maken en zijn de jongens ook nog eens niet in vorm.
Dat je er nu uit ligt, komt door onze spelers die zich liepen te ergeren aan Getafe ze lieten zich gewoon provoceren.
Zondag al het anders zijn en moeten ze een voorschot nemen op de landstitel.
Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 28 februari 2020 om 13:36:
Een paar manden geleden waren Overmars en v/d Sar nog top en nu zijn ze niets meer. (...)
(...) Als het minder loopt dan kan niemand iets goeds doen. (...)
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.069
Reg.: 19 maart 2003
Ajax-Maccabi Tel-Aviv FC 0-0 (0-0)
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 28 februari 2020 om 14:53:
Een paar manden geleden waren Overmars en v/d Sar nog top en nu zijn ze niets meer. (...)
Onzin. Er is hier al jaren kritiek op die twee. Daarin is niets veranderd. Ook een paar maanden geleden niet.
En de kritische argumenten tonen ontegenzeggelijk hun falen aan.
Overmars & co. moeten juist anticiperen op tijden dat het minder kan gaan.
En ellende voorkomen en minimaliseren.
Maar wat doen ze?
Ze halen de ellende en problemen juist in huis met spelers zoals Babel.
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 28 februari 2020 om 19:32:
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 28 februari 2020 om 14:53:
Onzin. Er is hier al jaren kritiek op die twee. Daarin is niets veranderd. Ook een paar maanden geleden niet.
En de kritische argumenten tonen ontegenzeggelijk hun falen aan.
Overmars & co. moeten juist anticiperen op tijden dat het minder kan gaan.
En ellende voorkomen en minimaliseren.
Maar wat doen ze?
Ze halen de ellende en problemen juist in huis met spelers zoals Babel.
Juist Fier Koen, maar van sommige hier mogen we geen kritiek hebben en moeten we de hele dag hosanna roepen. Ik ben één van de criticasters die al langer verkondigt dat het niet goed zit in de leiding. Ik laat me niet verblinden door successen.
De leiding moet zich diep schamen dat we niet een gat hebben geslagen met de concurrentie zo groot als een krater. En dat alles heeft te maken met aankoopbeleid en de trainer.
Geen lid meer
@renemar @FierKoen @tackle
Kritiek hebben betekent nog niet dat deze gefundeerd is. En argumenten zijn nog steeds geen feit als ze worden gedeeld door meerdere personen (dat heet populisme).
Geen van jullie is achter de schermen betrokken en ieder van jullie is op enige manier emotioneel gebonden en dus vertroebeld.
Maar ga gerust door
Geen lid meer
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 29 februari 2020, 10:08:30.
Je bent niet goed op de hoogte. Bergkamp was in het technisch hart de baas van Bosz en tegelijkertijd ook de onderdaan als assistent. Dit kan natuurlijk nooit functioneren en heeft aantoonbare conflicten opgeleverd. Je hebt een assistent die lekker ongestraft aan de stoelpoten van de trainer kan zagen. En dit wilde Bosz dus terecht niet meer. Bergkamp was een wolf in schaapskleren en niet Bosz.
open/sluit de onderstaande quote:Potter schreef op 29 februari 2020 om 09:47:
@renemar @FierKoen @tackle
Kritiek hebben betekent nog niet dat deze gefundeerd is. En argumenten zijn nog steeds geen feit als ze worden gedeeld door meerdere personen (dat heet populisme).
Geen van jullie is achter de schermen betrokken en ieder van jullie is op enige manier emotioneel gebonden en dus vertroebeld.
Maar ga gerust door
Forumreacties: 3.741
Reg.: 8 augustus 2001
open/sluit de onderstaande quote:renemar schreef op 29 februari 2020 om 12:00:
Ik kijk naar feiten. En feiten zijn dat Overmars er enkele uitzonderingen daargelaten een puinhoop van heeft gemaakt.
Geen lid meer
Arrogantie ten top. Is een hele enge karaktertrek.
..
Feiten van falen van Marcje heb ik al genoeg hier gemeld.
En ja, ik ga in ieder geval door. Laat me de mond niet snoeren door betweterige gasten.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [EL] Ajax-Getafe CF