Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 994
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Ajax-AZ: -
Ajax - AZ
Za 18/10/2025 21:00
Lastige tegenstander waar we thuis al een tijdje niet van hebben gewonnen in de competitie.
Opstelling Ajax:
Jaros; Gaaei, Sutalo, Baas, Rosa; Gloukh, Mokio, Taylor; Edvardsen, Weghorst, Godts
Ik ben zelf meer dan tevreden met de opstelling. Volgens mij is Itakura niet 100% fit om te beginnen, vandaar Sutalo.
Middenveld ben ik zeer tevreden over en ook de voorhoede is op dit moment wat mij betreft logisch. Het is nu aan de spelers.
Uit: Hoogeveen
Forumreacties: 2.312
Reg.: 29 januari 2011
Favoriete opstelling: geen
Mede door blessures vandaag een logische opstelling. Ik had Moro gewoon een reeks wedstrijden het vertrouwen gegeven maar goed.
Overigens blij dat Sutalo en Baas gewoon spelen. Ik vind Itakura tekort komen voor Ajax (oftewel: miskoop) en bovendien is Sutalo op de bank zetten kapitaalverlies. Ik neem aan dat Heitinga vanavond Taylor de opdracht geeft om niet te hoog te staan en Mokio niet laat zwemmen.
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 18 oktober 2025 om 22:31:
Haalt die Gloukh weer eraf. Speler die tenminste nog iets goed doet.
Kroes en de hele trainersstaf oprotten!!
Forumreacties: 12.849
Reg.: 1 november 2008
Tactisch weet John gewoon geen organisatie neer te zetten en al helemaal niet in te spelen op de zwaktes van de tegenstander, wat juist een kracht van Farioli was.
Dit wordt een klip en klaar ontslag voor kerst. En dan hoort Kroes zich daarbij te voegen.
Weer op nul beginnen, maar hopelijk een keer goed. Met Beuker is er tenminste iets van continuïteit - van de goede elementen dan.
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.247
Reg.: 19 maart 2003
open/sluit de onderstaande quote:Schip ahoy schreef op 18 oktober 2025 om 22:38:
Tactisch weet John gewoon geen organisatie neer te zetten en al helemaal niet in te spelen op de zwaktes van de tegenstander, wat juist een kracht van Farioli was.
Dit wordt een klip en klaar ontslag voor kerst. En dan hoort Kroes zich daarbij te voegen.
Weer op nul beginnen, maar hopelijk een keer goed. Met Beuker is er tenminste iets van continuïteit - van de goede elementen dan.
Vak: -
Forumreacties: 3.850
Reg.: 10 juli 2003
Dit is echt nog erger dan onder Jan Wouters. Iedereen wist dat het met Heitinga niks zou worden en dat Kroes bizarre keuzes maakt met inkoop en verhuur, maar wat je nu ziet is echt ongekend. Dit ‘team’ straalt ook in alles uit werkelijk alles te verliezen of al verloren te hebben onder deze staf. Iemand moet ingrijpen, liever vandaag dan morgen. En neem Kroes mee, lapschwanz.
Deze tweede helft was echt van een niveau dat ik de laatste 25 jaar niet meer gezien heb. En Sjonnie doet al wekelijks een gooi om zichzelf te overtreffen.
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 18 oktober 2025 om 22:54:
open/sluit de onderstaande quote:Schip ahoy schreef op 18 oktober 2025 om 22:38:
Voor de kerst? Mag toch hopen deze week nog dat dit hele zooitje eruit getrapt wordt.
Hij blijft gewoon zitten, ik maak me geen enkele illusie dat ik morgen lees dat hij weg is. Kroes gaat het niet doen, dan zie ik eerder Sjon nog zelf opstappen.
Je zou een veel giftiger sfeertje in de Arena verwachten, maar Sjon heeft zijn matties op de F-Side waarschijnlijk voor de rest van het seizoen gratis bier beloofd als ze lief doen.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Ajax - AZ