Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Ajax - NAC

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Kroepoek schreef op 27 september 2025 om 17:23:

Kunnen ze ‘m niet in de rust ontslaan? En dan Klaassen en Wijndal meenemen.

Klaassen was twee jaar geleden eigenlijk al klaar. Verloor zijn basisplaats en vluchtte naar Italië. Nu is hij aanvoerder en moet hij de ploeg en opbouw leiden, wat faliekant mislukt. Hoe dan?

+1/-0

Perez snoeihard in de rust. Dit Ajax mist alle facetten die je in het moderne voetbal tegenkomt.

+1/-0

We hebben gewoon het geluk van de paal en dat Nac de trekker niet overhaalt. Voor een thuiswedstrijd is dit echt beschamend slecht.

+3/-0

Dit is echt een van de slechtste wedstrijden ooit. Met een assistentje van Graafschap erbij ga je niks oplossen. Rigoreuze maatregelen zijn nodig, en gewenst.

+2/-0

Nou Sjon, kom maar door met de open deuren:

- we hadden het lastig vandaag door blessures;
- dit nemen we weer mee naar volgende wedstrijd;
- positieve dingen gezien;
- we zitten in een proces. We zijn pas net begonnen met elkaar;
- Klaassen is heel belangrijk in-én buiten het veld;
- gewoon 3 punten en we staan er goed bij;
- bla bla bla kutverhaal

+4/-0

Waar heb ik in godsnaam naar zitten kijken...

+2/-0

Waar hebben we naar zitten kijken?
Bar en bar slecht wat ze hebben gepresteerd dit moet ook reden zijn om de technische staf te ontslaan ze kunnen geen verbetering in het spel krijgen.

+3/-0

Nooit gedacht dat we zo diep konden zinken. Eigenlijk is we misplaatst, want ik neem aan dat niemand van dit forum, of in het stadion of waar ook op de wereld, iets positiefs uit deze wedstrijd kan halen.

Onder Heitinga en Keizer gaat het tij niet meer keren. Als je het niet hebt als hoofdtrainer dan moet je dat ook niet willen. Heitinga zal dit nooit erkennen.
We gaan nu zien of Kroes gaat ingrijpen. Ik ben bang van niet.

Oktober wordt een ramp maand!!

+3/-0

Ergens wel jammer dat we gewonnen hebben. Zitten we nog langer opgescheept met Johnny de clown.

+2/-1

Van Steijn, naar Farioli en nu Heitinga is echt de heftigste whiplash ooit. Waar heb ik naar zitten kijken, dit leek nergens naar.

+4/-0

1-0 voor in de vierde minuut thuis tegen NAC. Vroeger kon je dan het telraam erbij pakken, nu pakt onze trainer een pamper.

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 27 september 2025 om 18:44:

Ergens wel jammer dat we gewonnen hebben. Zitten we nog langer opgescheept met Johnny de clown.

Ik heb dat gevoel ook en ja, dan krijg je natuurlijk weer dat vingertje dat je nooit mag hopen dat je club verliest. Het zal me een worst wezen.

We zijn nu al aan het ‘verliezen’ en hoe eerder we dat proces (Sjonnie z’n favoriete woord) stoppen, hoe beter voor de club. Ook dat is achter je club staan.

+3/-1

Die invalbeurten van Berghuis en Weghorst waren ook echt enorm treurig trouwens. Van zo'n ervaren spelers zou je toch een soort van minimale ondergrens mogen verwachten, maar dit lag echt beneden elk peil.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Ajax - NAC