Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Jeugdopleiding » Naci Ünüvar

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 24 januari 2022 om 06:20:

Hij speelde gisteren gewoon mee met Jong Ajax tegen Telstar.



Ah, mooi.

 

+1/-0

Heeft zijn contract verlengd tot medio 2026. Hopelijk wordt dit het seizoen van zijn definitieve doorbraak.

forumillustratie

Bron: https://www.ajax.nl/artikelen/contractverlenging-voor-naci-unuvar/link

 

+1/-0

Grappig om te zien die foto want als ik Emre zie spelen heb ik het idee dat hij een stuk langer is dan Naci. Zal dan toch komen doordat zijn medespelers in die lichting gemiddeld wat kleiner zijn.

 

+1/-0

Of hij het gaat redden in Ajax 1, zal moeten blijken, qua talent zou het kunnen maar qua fysiek moet hij nog stappen maken lijkt me.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 05 juli 2022 om 10:19:

Of hij het gaat redden in Ajax 1, zal moeten blijken, qua talent zou het kunnen maar qua fysiek moet hij nog stappen maken lijkt me.



Wel goed om te zien dat hij weer uit het dal is gekropen. Hij zat behoorlijk diep op een gegeven moment.

 

+1/-0

40 minuten speeltijd gehad bij Trabzonspor. Nou... dit begrijp je toch niet. Waarom zo'n stap terwijl er behoefte is aan veel speeltijd. En dan ook in een competitie die erg gericht is op fysiek terwijl dit 1 van de mindere punten is bij Unuvar.

Pff. Ik weet niet wie dit heeft bedacht en wat de rol van Unuvar is in de besluitvorming. Maar hij zou gewoon wekelijks in de Eredivisie moeten spelen op huurbasis. Dan kun je zien of hij stappen kan maken. Verpieteren in het buitenland op de bank is totaal kansloos en is dodelijk voor zijn ontwikkeling. Dan was blijven bij Jong Ajax zelfs een betere optie.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 04 november 2022 om 12:07:

40 minuten speeltijd gehad bij Trabzonspor. Nou... dit begrijp je toch niet. Waarom zo'n stap terwijl er behoefte is aan veel speeltijd. En dan ook in een competitie die erg gericht is op fysiek terwijl dit 1 van de mindere punten is bij Unuvar.

Pff. Ik weet niet wie dit heeft bedacht en wat de rol van Unuvar is in de besluitvorming. Maar hij zou gewoon wekelijks in de Eredivisie moeten spelen op huurbasis. Dan kun je zien of hij stappen kan maken. Verpieteren in het buitenland op de bank is totaal kansloos en is dodelijk voor zijn ontwikkeling. Dan was blijven bij Jong Ajax zelfs een betere optie.



Je kunt hem veel beter aan RKC of zo uitlenen.

 

+1/-0

FC Twente had indertijd interesse maar hier wordt ook weer een verkeerde beslissing gemaakt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 04 november 2022 om 12:39:

FC Twente had indertijd interesse maar hier wordt ook weer een verkeerde beslissing gemaakt.



Hij is zelf van Turkse afkomst, ik denk dat dat meegespeeld heeft in de beslissing om naar Turkije te gaan.

Denk dat Twente ook geen goede keuze was geweest. Dat is een sterke ploeg die momenteel maar 3 punten achter ons staat. Daar zou ie denk ik ook niet in de basis staan.

Jammer, dat inderdaad wel. Zie het niet meer gebeuren voor hem.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 04 november 2022 om 13:35:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 04 november 2022 om 12:39:

FC Twente had indertijd interesse maar hier wordt ook weer een verkeerde beslissing gemaakt.



Hij is zelf van Turkse afkomst, ik denk dat dat meegespeeld heeft in de beslissing om naar Turkije te gaan.

Denk dat Twente ook geen goede keuze was geweest. Dat is een sterke ploeg die momenteel maar 3 punten achter ons staat. Daar zou ie denk ik ook niet in de basis staan.

Jammer, dat inderdaad wel. Zie het niet meer gebeuren voor hem.



Ik geloof nog wel in hem maar dan moeten ze hem nu terughalen en verhuren aan RKC, Go Ahead etc.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 04 november 2022 om 13:35:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 04 november 2022 om 12:39:

FC Twente had indertijd interesse maar hier wordt ook weer een verkeerde beslissing gemaakt.



Hij is zelf van Turkse afkomst, ik denk dat dat meegespeeld heeft in de beslissing om naar Turkije te gaan.

Denk dat Twente ook geen goede keuze was geweest. Dat is een sterke ploeg die momenteel maar 3 punten achter ons staat. Daar zou ie denk ik ook niet in de basis staan.

Jammer, dat inderdaad wel. Zie het niet meer gebeuren voor hem.


Ajax is toch leidend aan wie een speler uitgeleend wordt? Turkije lijkt me niet handig want dat is niet naast de deur. Maar goed het kwaad is alweer geschiet. Weer weg een half jaar.

 

+1/-0

Ik zie Unuvar niet doorbreken bij Ajax. Hij is technisch sterk en vrij creatief, maar hij past gewoon niet helemaal in een speelwijze waarbij je agressief druk zet als je de bal niet hebt. Hij mist daar snelheid voor. Op een hoger niveau ligt het tempo ook een stuk hoger. Eigenlijk is hij een beetje een ouderwetse voetballer. Echt zonde, want verder is hij wel een echte Ajaxvoetballer. Vond hem overigens toen hij net bij Jong Ajax kwam vaak ook beter spelen. Later heeft hij veel goals aan zijn spel toegevoegd, maar zijn spel aan de bal is er minder op geworden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Jeugdopleiding » Naci Ünüvar