Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Jeugdopleiding » Naci Ünüvar

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

forumillustratie

Positie: Middenvelder
Nationaliteit: Nederlands
Geboren: 13-6-2003
Lengte: 161 cm

https://www.ajaxshowtime.com/article/opinie/137558/van-der-vaart-vreest-zie-unuvar-niet-in-ajax-1-spelen

Nou neem ik de mening van Raf niet zo serieus, want hoewel ik het een geinige gozer vind, lult ie maar wat over het algemeen. Maar ik vraag me wel af wat er met Ünüvar aan de hand is. De stap naar de KKD lijkt hem zwaar te vallen en hij komt er totaal niet aan te pas. Is op zich ook niet heel erg, aangezien hij pas 17 is, maar is dit een voorbode, of heeft hij gewoon nog wat tijd nodig? Ajax 1 lijkt binnen een jaar geen optie op deze manier.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Drie Kruizen 2.0 schreef op 26 januari 2021 om 12:22:

forumillustratie

Positie: Middenvelder
Nationaliteit: Nederlands
Geboren: 13-6-2003
Lengte: 161 cm

https://www.ajaxshowtime.com/article/opinie/137558/van-der-vaart-vreest-zie-unuvar-niet-in-ajax-1-spelen

Nou neem ik de mening van Raf niet zo serieus, want hoewel ik het een geinige gozer vind, lult ie maar wat over het algemeen. Maar ik vraag me wel af wat er met Ünüvar aan de hand is. De stap naar de KKD lijkt hem zwaar te vallen en hij komt er totaal niet aan te pas. Is op zich ook niet heel erg, aangezien hij pas 17 is, maar is dit een voorbode, of heeft hij gewoon nog wat tijd nodig? Ajax 1 lijkt binnen een jaar geen optie op deze manier.



Heel toevallig viel het me gisteren ineens op dat hij weer glimpen van de oude Naci liet zien. Dat lichtvoetige, technische, buitenkantje rechts etc.

Hij is een hele tijd echt uit beeld geweest. Misschien dat hij nu weer de weg naar boven heeft gevonden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 26 januari 2021 om 12:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Drie Kruizen 2.0 schreef op 26 januari 2021 om 12:22:

forumillustratie

Positie: Middenvelder
Nationaliteit: Nederlands
Geboren: 13-6-2003
Lengte: 161 cm

https://www.ajaxshowtime.com/article/opinie/137558/van-der-vaart-vreest-zie-unuvar-niet-in-ajax-1-spelen

Nou neem ik de mening van Raf niet zo serieus, want hoewel ik het een geinige gozer vind, lult ie maar wat over het algemeen. Maar ik vraag me wel af wat er met Ünüvar aan de hand is. De stap naar de KKD lijkt hem zwaar te vallen en hij komt er totaal niet aan te pas. Is op zich ook niet heel erg, aangezien hij pas 17 is, maar is dit een voorbode, of heeft hij gewoon nog wat tijd nodig? Ajax 1 lijkt binnen een jaar geen optie op deze manier.



Heel toevallig viel het me gisteren ineens op dat hij weer glimpen van de oude Naci liet zien. Dat lichtvoetige, technische, buitenkantje rechts etc.

Hij is een hele tijd echt uit beeld geweest. Misschien dat hij nu weer de weg naar boven heeft gevonden.



O, niet gezien gisteren. Laten we het hopen!

 

+1/-0

Hij valt me nu al zo lang tegen. Eigenlijk al in een periode voorafgaand aan het jeugd WK en zeker daarna.

Hopelijk komt hij er doorheen, maar een keer opvallen door een buitenkantje gaat het niet worden. Jeugdspelers die bij Jong Ajax uitblonken en het tempo of niveau verhoogden halen het bij het eerste ook. Zag je aan Frenkie, Nouri, Donny, Eiting en wat mij betreft ook aan Brobbey en Lang. Bij Ünüvar gewoon nog niet gezien. Ik was twee jaar terug bezorgd, vorig jaar bedrukt, nu heb ik er gewoonweg weinig hoop meer dat hij die buitencategorie creatieve speler wordt.

 

+1/-0

De laatste wedstrijden gescoord. Hoe doet hij het verder?

 

+1/-0

Waarom speelt hij nog steeds op links? Is toch bij uitstek een aanvallende middenvelder of ben ik nu gek??? Waarom vraagt geen journalist dit??

 

+1/-0

Wanneer gaat deze jongen doorbreken? We kunnen wel een creatieve middenvelder gebruiken.
Evenals Sontje Hansen. Hoe zit het daarmee?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 04 september 2021 om 13:07:

Wanneer gaat deze jongen doorbreken? We kunnen wel een creatieve middenvelder gebruiken.
Evenals Sontje Hansen. Hoe zit het daarmee?



Zolang Naci linksbuiten speelt zal hij in ieder geval zeker niet doorbreken. Sontje.....tja. Ik dacht dat ze hem als nummer 9 verder wilden gebruiken.

 

+1/-0

Hmmm lijkt ook stil te staan in zijn ontwikkeling. Te veel hiaten. Zijn minpunten komen toch sterk overeen met Nouri.

Zwak in de duels, lage sprintsnelheid, moeite met 90 minuten op niveau meekomen (zeker de meters achteruit).

Aan de bal is er niet veel op aan te merken. Op balbezit spelen, tussen de linies, de aannames, overzicht en passing dat ziet er allemaal goed uit. Maar er komt meer bij kijken. In het internationale topvoetbal ligt het tempo tegenwoordig heel hoog.. ondanks dat ze soms aan de bal dramatisch zijn.. als je niet meekan met dat tempo buiten tegenstanders het uit. Denk aan een rechtsback die 100x per wedstrijd naar voren stormt en ook op tijd terug is om te verdedigen.

Maar goed hij is pas net 18.. als hij wat meer inhoud kweekt kan het weer anders worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 06 september 2021 om 18:52:

Hmmm lijkt ook stil te staan in zijn ontwikkeling. Te veel hiaten. Zijn minpunten komen toch sterk overeen met Nouri.

Zwak in de duels, lage sprintsnelheid, moeite met 90 minuten op niveau meekomen (zeker de meters achteruit).

Aan de bal is er niet veel op aan te merken. Op balbezit spelen, tussen de linies, de aannames, overzicht en passing dat ziet er allemaal goed uit. Maar er komt meer bij kijken. In het internationale topvoetbal ligt het tempo tegenwoordig heel hoog.. ondanks dat ze soms aan de bal dramatisch zijn.. als je niet meekan met dat tempo buiten tegenstanders het uit. Denk aan een rechtsback die 100x per wedstrijd naar voren stormt en ook op tijd terug is om te verdedigen.

Maar goed hij is pas net 18.. als hij wat meer inhoud kweekt kan het weer anders worden.



Is die jongen echt 161 cm? Ben fan van de Xavi's en Iniesta's, maar dit is wel heel extreem...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 06 september 2021 om 18:52:

(...) Denk aan een rechtsback die 100x per wedstrijd naar voren stormt en ook op tijd terug is om te verdedigen. (...)



Dat is meer dan 1x/min!

Ik ken er geen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 06 september 2021 om 20:26:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 06 september 2021 om 18:52:

(...) Denk aan een rechtsback die 100x per wedstrijd naar voren stormt en ook op tijd terug is om te verdedigen. (...)



Dat is meer dan 1x/min!

Ik ken er geen.


Je weet heus wel dat ik overdrijf. Bewussie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 06 september 2021 om 21:00:

Je weet heus wel dat ik overdrijf. Bewussie.



Da's gevaarlijk! Dat doen er meer hier.
En zij geven je soms zelfs de indruk dat Haller en Berghuis goede spelers zijn.

 

+2/-0

Naci is 1.70m ongeveer.

Ik ben blij dat hij terug is van z'n blessure. Technisch heeft hij het talent. Maar dat talent moet omgezet worden in kwaliteit, rendement en weerbaarheid. We gaan het zien. Hij is net 18, maar ik hoop dat hij wel wat stappen gaat zetten dit jaar. Jongens als Rasmussen lijken dichter bij het eerste te zitten.

 

+1/-0

Zat niet bij de selectie van Jong gisteren...dit weekend bij het eerste?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Blanke Kanu schreef op 11 januari 2022 om 11:52:

Zat niet bij de selectie van Jong gisteren...dit weekend bij het eerste?



Zou leuk voor hem zijn! Ik hoop overigens wel dat hij op termijn naar het middenveld verhuist.
Hangend op links vind ik niet echt zijn plek.....

 

+1/-0

Hij ging tegen Maassluis met een merkwaardige blessure van het veld ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 20 januari 2022 om 23:10:

Hij ging tegen Maassluis met een merkwaardige blessure van het veld ...



Ja hij greep naar zijn middenrif en ik zag de dokter zijn polsslag meten ...

 

+1/-0

Is er inmiddels bekend wat hij markeert?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 23 januari 2022 om 17:23:

Is er inmiddels bekend wat hij markeert?


Hij speelde gisteren gewoon mee met Jong Ajax tegen Telstar.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Jeugdopleiding » Naci Ünüvar