Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Marco Bizot

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Club: AZ
Leeftijd: 28 (10 maart 1991)
Lengte: 1.94
Contract: 30 juni 2021


We raken straks Onana kwijt, daar kan ook Bizot niet aan tippen, maar ik denk dat hij op dit moment wel de beste optie is om Onana te vervangen. Oogt vooral dit seizoen heel erg stabiel, alsof het kwartje nu pas is gevallen. Ik kan me geen ander haalbare keeper bedenken.

 

+3/-0

In de laatste jaren hebben veel doelmannen Ajax of haar opleiding verlaten. Denk eens aan keepers zoals Norbert Alblas, Marco Bizot, Darko Bodul, Jasper Cillessen, Marco van Duin, Mike Grim, Indy Groothuizen, Warner Hahn, Mickey van der Hart, Tim Krul, Peter Leeuwenburgh, Xavier Mous, Sergio Padt en Kenneth Vermeer. Allemaal mannen, die nog in Neder- of buitenland actief zijn.
Op de een of andere manier hebben wij na Edwin van der Sar en Maarten Stekelenburg (met Jasper Cillessen als een goede derde) geen echt topdoelmannen gehad.
Marco Bizot vind ik op meerdere terreinen te beperkt en ik zie de bijna 29-jarige Horinees zichzelf niet verder ontwikkelen. Ook niet wanneer hij naar Ajax zou terugkeren. Ook in het trio Dominik Kotarski, Kjell Scherpen en Bruno Varela zie ik geen potentiële opvolger van Onana.
Mijn optie. Waarom niet nu reeds scouten in het buitenland? André Onana was een gouden greep. Legio keepers staan achter een goede keeper in het buitenland op hun kans te wachten. En Ajax zou toch een geweldige kans aan zo’n betaalbare keeper kunnen bieden? Wordt vervolgd.

 

+1/-0

In welk parallelle universum is Darko Bodul een keeper?

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

le-fou-pedalant schreef op 11 november 2019 om 20:00:

(...) in het trio Dominik Kotarski, Kjell Scherpen en Bruno Varela zie ik geen potentiële opvolger van Onana.
Mijn optie. Waarom niet nu reeds scouten in het buitenland? André Onana was een gouden greep. Legio keepers staan achter een goede keeper in het buitenland op hun kans te wachten. En Ajax zou toch een geweldige kans aan zo’n betaalbare keeper kunnen bieden? Wordt vervolgd.



Dit beleidskernstuk klopt , zijn gewoon luie scoutingssuggesties geweest .

Ajax wil championsleaguebestendig en dat kan het beste als je ook vergelijkbare klasse onder de lat neerzet . En ben je bevreesd om een lijst met suggesties te plaatsen ? Let wel : Dan ga ik ervan uit dat je een doelman noemt die (binnenkort) in zijn nationale elftal vaste basisklant hoort te zijn .

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

le-fou-pedalant schreef op 11 november 2019 om 20:00:

In de laatste jaren hebben veel doelmannen Ajax of haar opleiding verlaten. Denk eens aan keepers zoals Norbert Alblas, Marco Bizot, Darko Bodul, Jasper Cillessen, Marco van Duin, Mike Grim, Indy Groothuizen, Warner Hahn, Mickey van der Hart, Tim Krul, Peter Leeuwenburgh, Xavier Mous, Sergio Padt en Kenneth Vermeer. Allemaal mannen, die nog in Neder- of buitenland actief zijn.
Op de een of andere manier hebben wij na Edwin van der Sar en Maarten Stekelenburg (met Jasper Cillessen als een goede derde) geen echt topdoelmannen gehad.
Marco Bizot vind ik op meerdere terreinen te beperkt en ik zie de bijna 29-jarige Horinees zichzelf niet verder ontwikkelen. Ook niet wanneer hij naar Ajax zou terugkeren. Ook in het trio Dominik Kotarski, Kjell Scherpen en Bruno Varela zie ik geen potentiële opvolger van Onana.
Mijn optie. Waarom niet nu reeds scouten in het buitenland? André Onana was een gouden greep. Legio keepers staan achter een goede keeper in het buitenland op hun kans te wachten. En Ajax zou toch een geweldige kans aan zo’n betaalbare keeper kunnen bieden? Wordt vervolgd.




Ik ben het eens met je en heb dit ook deels geopperd:

Ga voor een nieuw wereldtalent zoals Onana die ergens anders bv niet aan de bak komt.

Hoe goed Bizot is weet ik niet. Hij is degelijk.

In ieder geval geen Cillesen voor mij.

Maar ik neem aan dat Ajax in het buitenland al een tijdje aan het kijken is voor wie Onana moet vervangen, voor vele spelers zijn schaduwlijsten omdat Ajax de spelers langer aan zich heeft kunnen binden. Dit moet een voordeel zijn voor Overmars en co.


Mooi vak scout, over de hele wereld fulltime op zoek naar bv een nieuwe Van der Sar/ Onana.

Misschien komen ze wel in Denemarken waar een nieuwe Schmeichel ergens rond loopt..wat een keeper was dat!

 

+1/-0

Meen dat Joel Drommel en Kjell Scherpen en Michael Verrips de drie doelmannen bij het nationaal team horen te gaan worden omdat ze beter keeperswerk leveren dan Bizot en Cillessen ea.

Over Ajax gonst het rond dat Onana niet te houden is, juist ook nog bij monde van een erelid, maar er hoort een veel beter slothoofdstuk te komen voor Onana en het beleidsdevies hoort dan ook te zijn om niet - na Ziyech en naast toestemming voor Donny en Nicolas - ook Onana te laten vertrekken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 08 juni 2020 om 23:07:

Meen dat Joel Drommel en Kjell Scherpen en Michael Verrips de drie doelmannen bij het nationaal team horen te gaan worden omdat ze beter keeperswerk leveren dan Bizot en Cillessen ea.



Wat is de bron van deze informatie?

Verteld die bron hoe, waar, waarop en waarmee ze zijn beoordeeld?
(Bijvoorbeeld met dobbelstenen of lootjes)

Wie zijn "ea"?

 

+1/-0

c2Onana/Drommel/Scherpen
Oppong/Rensch/Regeer|
Blind/Botman/Gahlot|
Antony/Brunetta/Tadic/forumillustratie
Awaziem/Giovanni/Unuvar
David/Martinez/Efraina
c1Neres/Salahedinne/Taylor|
c3Hansen/Chimerenka/Mendez
A.Mitrovic/Brobbey/Gravenberch



VERKOOP Van de Beek, Tagliafico, Dest maar ook Mazraoui Schuurs Promes Labyad Marin Bande Jensen Alvarez Pierie Magallan Veltman na Ziyech dus +- twv 273 Mio €

Eiting Ekkelenkamp Vgelderen Kotarski Lang Danilodasilva verhuren

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 juni 2020 om 23:27:


(Bijvoorbeeld met dobbelstenen of lootjes)




Met dit soort dwtk-eske toevoegingen weet je dat alle sympathie

, die je voorheen geheel nog wel won bij mij ,

er wel uit zal raken. In ieder geval, vergeet maar je vraag.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 13 juni 2020, 11:23:31.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 09 juni 2020 om 01:15:

c2Onana/Drommel/Scherpen
Oppong/Rensch/Regeer|
Blind/Botman/Gahlot|
Antony/Brunetta/Tadic
Awaziem/Giovanni/Unuvar
David/Martinez/Efraina
c1Neres/Salahedinne/Taylor|
c3Hansen/Chimerenka/Mendez
A.Mitrovic/Brobbey/Gravenberch



VERKOOP Van de Beek, Tagliafico, Dest maar ook Mazraoui Schuurs Promes Labyad Marin Bande Jensen Alvarez Pierie Magallan Veltman Eiting dus +- twv 239 Mio €


Die verkopen kan ik nog wel plaatsen maar die opstelling ☺☺☺☺☺.

 

+1/-0

Ligt aan renemar

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

[

Met dit soort dwtk-eske toevoegingen weet je dat alle sympathie

, die je voorheen geheel nog wel won bij mij ,

er wel uit zal raken. In ieder geval, vergeet maar je vraag.



Ja, die kan afgevinkt worden. Een dergelijk antwoord had ik verwacht.
Bedankt voor de bevestiging.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 09 juni 2020 om 08:36:

Die verkopen kan ik nog wel plaatsen maar die opstelling ☺☺☺☺☺.



Ja. Historisch besef van de wispelturigheid en het van het falen van jonge spelers, alsmede kennis van het fysieke vermogen van jonge spelers lijkt volledig te ontbreken.

 

+1/-0

Kotarski Ekkelenkamp Eiting gewoon verhuren, gaan echt wel goed genoeg worden kunnen afzienbare terwijl.

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 juni 2020 om 11:36:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 09 juni 2020 om 08:36:

Die verkopen kan ik nog wel plaatsen maar die opstelling ☺☺☺☺☺.



Ja. Historisch besef van de wispelturigheid en het van het falen van jonge spelers, alsmede kennis van het fysieke vermogen van jonge spelers lijkt volledig te ontbreken.



Gemiddelde leeftijd en gemiddelde standaardwijking ligt hoger bij mijne dan bij de huidige coach. Dus een veel hoger kaliber van talenten. Dik gedrukt basisopstelling.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 9 juni 2020, 11:42:56.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 09 juni 2020 om 11:23:

Ligt aan renemar



Dat kan natuurlijk ook, maar ik betwijfel het.

 

+4/-0

Geen probleem mee.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 juni 2020 om 11:36:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 09 juni 2020 om 08:36:

Die verkopen kan ik nog wel plaatsen maar die opstelling ☺☺☺☺☺.



Ja. Historisch besef van de wispelturigheid en het van het falen van jonge spelers, alsmede kennis van het fysieke vermogen van jonge spelers lijkt volledig te ontbreken.



Johan Cruijff heeft eens gezegd: "Als ik twee spelers heb die bijna gelijkwaardige kwaliteiten hebben, speelt bij mij eigenlijk altijd de jongste van die twee."

Dat past ook wel een beetje in de visie van Aad de Mos, die heeft gezegd dat hoe jonger een speler speelt, hoe meer ervaring hij opdoet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 09 juni 2020 om 13:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 juni 2020 om 11:36:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 09 juni 2020 om 08:36:

Die verkopen kan ik nog wel plaatsen maar die opstelling ☺☺☺☺☺.



Ja. Historisch besef van de wispelturigheid en het van het falen van jonge spelers, alsmede kennis van het fysieke vermogen van jonge spelers lijkt volledig te ontbreken.



Johan Cruijff heeft eens gezegd: "Als ik twee spelers heb die bijna gelijkwaardige kwaliteiten hebben, speelt bij mij eigenlijk altijd de jongste van die twee."

Dat past ook wel een beetje in de visie van Aad de Mos, die heeft gezegd dat hoe jonger een speler speelt, hoe meer ervaring hij opdoet.



Ja, maar aan Jong Ajax kun je al zien dat jeugd het tegen volwassenen geen 90 minuten volhouden en dat is dan nog maar KKD, geen Eredivisie laat staan CL. Op zoveel posities de jongste speler opstellen zorgt in de meeste wedstrijden voor leuk voetbal totdat ze in de laatste 20 minuten het deksel op de neus krijgen (zie Jong Ajax) en eens in de zoveel tijd hebben ze een complete off-day en gaan ze er met 4-0 of 6-1 af. Dat wordt bij Ajax 1 niet getolereerd.

 

+1/-0

Sorry hoor maar met de twee Mitroviczjen en Awaziem erbij, en Onana en Blind en Neres behouden, wat wil je dan nog meer?

Aguero, Di Maria, Modric, Messi????

En alleen vertrouwen voor talented van rivaled, bv.

Wijndal en Ihattaren??

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 9 juni 2020, 17:50:50.

 

+1/-0

Hebben we het over positie doelman, beginnen "ze" over veldspelers, hoezo offtopic.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 09 juni 2020 om 12:32:

Dat kan natuurlijk ook, maar ik betwijfel het.



Ik betwijfel het helemaal niet.
Het ligt niet aan jou.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Marco Bizot