Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Joey Veerman

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Wordt het niet eens tijd een gave technicus als Joey Veerman van Heerenveen naar Ajax proberen te halen? Gisteravond bleek meer weer dat spelers als Frankie de Jong en Hakim Ziyech zeer gemist worden. Afgelopen zondag tegen PSV heb ik weer genoten van de prachtige diepteballen en steekpasses van Veerman. Zou een aanwinst kunnen zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Altijdfan schreef op 10 december 2020 om 14:51:

Wordt het niet eens tijd een gave technicus als Joey Veerman van Heerenveen naar Ajax proberen te halen? Gisteravond bleek meer weer dat spelers als Frankie de Jong en Hakim Ziyech zeer gemist worden. Afgelopen zondag tegen PSV heb ik weer genoten van de prachtige diepteballen en steekpasses van Veerman. Zou een aanwinst kunnen zijn.



Ik vind dit toch wel interessante speler om te volgen. Zoals hij nu speelt zou hij zeker bij Ajax passen. De grote vraag is echter of hij het waar kan maken.

Technisch in ieder geval zeer goed.

 

+2/-0

Ja dat blijft altijd ingewikkeld, ik denk misschien te simpel, maar als je zo speelt tegen een nederlandse topclub als PSV, dan zit het met het snelle handelen en overzicht wel goed.

 

+2/-0

Blijft altijd een gok. Rammelaar, Maher, Sam Larsson, en zo zijn er nog veel meer die bij een subtopper er echt bovenuit staken, tegen de topclubs echt goed speelden, maar uiteindelijk op het hoogste niveau echt te kort kwamen.
Stap is vaak veel te groot en een eigen jeugdspeler is vaak veel beter inzetbaar. Uitzonderingen daargelaten.
Leuke speler voor de subtop! En ook fijn dat ze er zijn. Dat ze kunnen excelleren bij een club als Heerenveen. Beter dan bij ons op de bank of in jong...

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

batistuta schreef op 15 december 2020 om 22:20:

Blijft altijd een gok. Rammelaar, Maher, Sam Larsson, en zo zijn er nog veel meer die bij een subtopper er echt bovenuit staken, tegen de topclubs echt goed speelden, maar uiteindelijk op het hoogste niveau echt te kort kwamen.
Stap is vaak veel te groot en een eigen jeugdspeler is vaak veel beter inzetbaar. Uitzonderingen daargelaten.
Leuke speler voor de subtop! En ook fijn dat ze er zijn. Dat ze kunnen excelleren bij een club als Heerenveen. Beter dan bij ons op de bank of in jong...



Verschil is wel dat Joey Veerman de bal het werk laat doen en niet ermee gaat lopen. Maar hij heeft vorig jaar zijn contract in Friesland met een aantal jaren verlengd dus goedkoop zal het niet worden.
Hij is een speler waar je voor 6 miljoen best een gokje mee kunt wagen maar als het dubbele moet worden neergelegd dan zou ik er niet aan beginnen.

 

+2/-0

Ik vind wel, dat Veerman een spelbepaler is en dus bij Heerenveen de boel op sleeptouw neemt en goed laat draaien. De spelers die Batistuta noemt zijn dat niet, die zijn meer afhankelijk van anderen, maar wat wel zo blijft is, dat hij bij Ajax zich op een ander niveau zal bevinden.Nog 1 voordeel kan zijn, dat Veerman oorspronkelijk bij Volendam vandaan komt. Ik ken maar weinig spelers van Volendam, die niet geslaagd zijn bij Ajax. Wel een aantal illustere voorgangers zoals de gebroeders Muhren, Keje Molenaar en Wim Jonk:)

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 16 december 2020 om 11:17:

open/sluit de onderstaande quote:

batistuta schreef op 15 december 2020 om 22:20:

Blijft altijd een gok. Rammelaar, Maher, Sam Larsson, en zo zijn er nog veel meer die bij een subtopper er echt bovenuit staken, tegen de topclubs echt goed speelden, maar uiteindelijk op het hoogste niveau echt te kort kwamen.
Stap is vaak veel te groot en een eigen jeugdspeler is vaak veel beter inzetbaar. Uitzonderingen daargelaten.
Leuke speler voor de subtop! En ook fijn dat ze er zijn. Dat ze kunnen excelleren bij een club als Heerenveen. Beter dan bij ons op de bank of in jong...



Verschil is wel dat Joey Veerman de bal het werk laat doen en niet ermee gaat lopen. Maar hij heeft vorig jaar zijn contract in Friesland met een aantal jaren verlengd dus goedkoop zal het niet worden.
Hij is een speler waar je voor 6 miljoen best een gokje mee kunt wagen maar als het dubbele moet worden neergelegd dan zou ik er niet aan beginnen.



Maher is slimmer en een betere passer dan Joey Veerman in mijn ogen. Veel getalenteerder, maar door PSV op de verkeerde plek gezet (10) terwijl hij beter is als pure spelbepalende middenvelder.

Ik vind Joey Veerman niet goed genoeg voor Ajax en met 22 jaar weet ik ook niet of dat nog gaat komen.

 

+1/-1

Maher is inderdaad door PSV niet goed gebruikt. Ik denk dat een Ramselaar zich bij wat avontuurlijker spelend team ook beter had kunnen ontwikkelen. Veerman is een interessante optie, maar ik denk dat er een grotere noodzaak is voor of een meer verdedigende middenvelder of een echte nummer 10 die kan dribbelen, creëren en zelf scoren.

 

+1/-0

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind Veerman een betere en grotere talent dan Koopmeiners. Het is natuurlijk erg afhankelijk hoe beide spelers zich verder gaan ontwikkelen, maar ik zou het zeker in de gaten houden.

 

+3/-0

Wat speelt hij toch een ijzersterk eerste helft tegen Feijenoord tot nu toe en nu ook scoren.
Echt een top talent.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Greco schreef op 22 januari 2021 om 12:24:

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind Veerman een betere en grotere talent dan Koopmeiners. Het is natuurlijk erg afhankelijk hoe beide spelers zich verder gaan ontwikkelen, maar ik zou het zeker in de gaten houden.



Hij speelt inderdaad heel goed, maar hij krijgt ook wel alle vrijheid.

 

+1/-0

Gaan we spelers beoordelen in wedstrijden tegen Feijenoord?! :denk

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 27 januari 2021 om 22:59:

Gaan we spelers beoordelen in wedstrijden tegen Feijenoord?! :denk


Oké ik geef toe. Ik moest lachen.

Maar los van je sarcastische opmerking besef je denk ik wel dat ik Veerman niet op basis van één wedstrijd beoordeel. Die jongen draait tot nu toe een ijzer sterk seizoen en dat mag wel gezegd worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Greco schreef op 27 januari 2021 om 23:37:

Maar los van je sarcastische opmerking (...)



Sarcastisch?! Je moet het niet verwarren met realistisch ...

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 28 januari 2021 om 00:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Greco schreef op 27 januari 2021 om 23:37:

Maar los van je sarcastische opmerking (...)



Sarcastisch?! Je moet het niet verwarren met realistisch ...


Als het niet sarcastisch bedoeld is dan ga ik er verder niet op in. In heb al onderbouwd dat mijn constatering niet op basis is van 1 wedstrijd.

 

+1/-0

Ik ben alle een lange tijd gecharmeerd van Joey Veerman. Hij is een echte spelmaker. Hoe hij zich ook vrij speelt door terug te zakken, of op een andere manier weg te lopen van zijn dekker, om zo aanspeelbaar te zijn om vervolgens het spel te maken en zelfs hier en daar ook nog eens gelijk snel te reageren met een loopactie naar voren om vervolgens de bal in de beweging mee terug te krijgen en zo de 1-0 tegen Feyenoord te maken: dat zie ik graag en dat wil ik weer terug op het middenveld van Ajax.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 28 januari 2021 om 14:59:

Ik ben alle een lange tijd gecharmeerd van Joey Veerman. Hij is een echte spelmaker. Hoe hij zich ook vrij speelt door terug te zakken, of op een andere manier weg te lopen van zijn dekker, om zo aanspeelbaar te zijn om vervolgens het spel te maken en zelfs hier en daar ook nog eens gelijk snel te reageren met een loopactie naar voren om vervolgens de bal in de beweging mee terug te krijgen en zo de 1-0 tegen Feyenoord te maken: dat zie ik graag en dat wil ik weer terug op het middenveld van Ajax.



Ik kan me wel vinden in jou tekst. Alleen is het altijd de vraag of hij dit ook bij Ajax kan brengen. Is toch wel een paar tandjes sneller zeker op Europees niveau.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Greco schreef op 22 januari 2021 om 12:24:

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind Veerman een betere en grotere talent dan Koopmeiners. Het is natuurlijk erg afhankelijk hoe beide spelers zich verder gaan ontwikkelen, maar ik zou het zeker in de gaten houden.



Daar ben ik het niet mee eens. Veerman kan niet op 10 of 8 spelen maar zal zich op 6 moeten richten. Aan de bal is hij daar geweldig alleen weet je niet of hij zich a la Lasse Schone kan aanpassen qua niveau. En is hij defensief goed genoeg?
Allemaal vragen. Natuurlijk zou hij voetballend een dikke versterking zijn, als je gisteren bijvoorbeeld Alvarez zag....

Koopmeiners is een topspeler in wording. Een leider ook. Is nu al completer dan Daley en ik zeg dit terwijl ik één van Daley's grootste fans ben. Altijd geweest.

 

+1/-0

Ik kan me vinden in de woorden van Rafael van der Vaart. De vergelijking met Pirlo maak ik ook al een tijdje, hoewel ik niet graag spelers met elkaar vergelijk. Ik hoop dat hij echt naar Ajax komt en ik zou hem meenemen naar het EK als backup voor Frenkie de Jong.

Binnen nu en een jaar ziet iedereen het.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 08 februari 2021 om 18:57:

Ik kan me vinden in de woorden van Rafael van der Vaart. De vergelijking met Pirlo maak ik ook al een tijdje, hoewel ik niet graag spelers met elkaar vergelijk. Ik hoop dat hij echt naar Ajax komt en ik zou hem meenemen naar het EK als backup voor Frenkie de Jong.

Binnen nu en een jaar ziet iedereen het.



Ik zie meer de rol van Schöne voor me. Zoals Lasse speelde naast Frenkie, zo kan Veerman ook naast Gravenberch acteren. Hij is een rasvoetballer, zo eentje die je zelden ziet.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Joey Veerman