Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Steven Bergwijn

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 15 16 17 18 19

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 03 september 2022 om 22:34:

Hij heeft als nadeel wel dat hij al een keer mislukt is in het buitenland, dat kan de prijs drukken of het aantal clubs dat door wil pakken verminderen.



Er hoeft maar één club door te pakken waar ze knettergek of in paniek zijn, zoals bij Antony en Álvarez.

Dat hij bij Tottenham mislukt is heeft zeker zijn nadelen voor hem.
Clubs die hem volgen, zeker als dat al vanaf PSV is, kennen zijn zwakke punten en zullen die bij Ajax een stuk kritischer bekijken.

 

+1/-0

Dortmund legde veel knaken neer voor Haller en geloof me, Bergwijn heeft het veel beter in Engeland gedaan dan hem.

 

+1/-0

Twee doelpunten maar verder speelt hij ook op 60% Benieuwd wat hij woensdag laat zien

 

+1/-0

Er waren toch nog aardig wat personen die Bergwijn niet goed genoeg vonden voor Ajax. Die horen we ineens niet meer.

 

+1/-0

Bergwijn is het schoolvoorbeeld van een speler die geen eerlijke kans heeft gekregen bij een club, in dit geval de Spurs.

Als een trainer het niet in je ziet zitten dan kun je nog zo goed zijn, maar je kunt het gewoonweg niet laten zien.

 

+2/-0

Het is voor Bergwijn gewoon wachten totdat Ocampos achter hem opgesteld gaat worden als linksback. Van der Vaart zei het gisteren ook al hij mist de techniek en verfijning voor een voorhoede speler. Gaat hem ook niet meer worden. Dan krijg je dus een zelfde tandem als met Tagliafico indertijd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 05 september 2022 om 16:07:

Het is voor Bergwijn gewoon wachten totdat Ocampos achter hem opgesteld gaat worden als linksback. Van der Vaart zei het gisteren ook al hij mist de techniek en verfijning voor een voorhoede speler. Gaat hem ook niet meer worden. Dan krijg je dus een zelfde tandem als met Tagliafico indertijd.



Een rechtsbenige aanvaller als linksback lijkt me net iets teveel van het goede. :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 05 september 2022 om 19:31:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 05 september 2022 om 16:07:

Het is voor Bergwijn gewoon wachten totdat Ocampos achter hem opgesteld gaat worden als linksback. Van der Vaart zei het gisteren ook al hij mist de techniek en verfijning voor een voorhoede speler. Gaat hem ook niet meer worden. Dan krijg je dus een zelfde tandem als met Tagliafico indertijd.



Een rechtsbenige aanvaller als linksback lijkt me net iets teveel van het goede. :B




Dan heb je niet goed verdiept, hij is twee benig :B Kan goed lopen, jagen en is fel...

 

+1/-0

Iemand al iets gehoord over zijn 'kramp'? Ik vrees beetje voor alsnog een spierblessure.

 

+1/-0

Ik denk persoonlijk dat we maar 75% van de kwaliteiten van Bergwijn momenteel zien, dit komt omdat er geen goede linksback achter hem speelt. Blind staat er statisch achter of er voorbij en is niet zoals Rensch lopend in beweging. Daardoor speelt Bergwijn te vaak geïsoleerd waardoor de snelheid eruit gaat. Je ziet bij hem een typische Robben beweging als zijn beste aanvalsspel, dit is in wezen moeilijk te verdedigen omdat Stevie ook een goed schot heeft. Wil Ajax Europees echt potten gaan breken dan is dit een aandachtspunt. Je weet wat dit spel Bayern gebracht heeft en waarom zou ons dat niet lukken. Ik begrijp niet dat ze zulke dingen bij Ajax niet zien.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 08 september 2022 om 14:55:

Iemand al iets gehoord over zijn 'kramp'? Ik vrees beetje voor alsnog een spierblessure.



Hij zat gisteren na zijn wissel op de bank en liep mee in de ereronde.
Bij een serieuze blessure zou hij zijn behandeld in de catacomben.

Ik verwacht wel dat hij gespaard wordt tegen Heerenveen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 september 2022 om 19:36:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 08 september 2022 om 14:55:

Iemand al iets gehoord over zijn 'kramp'? Ik vrees beetje voor alsnog een spierblessure.



Hij zat gisteren na zijn wissel op de bank en liep mee in de ereronde.
Bij een serieuze blessure zou hij zijn behandeld in de catacomben.

Ik verwacht wel dat hij gespaard wordt tegen Heerenveen.



Heerenveen wordt een rukpot. Die Van Wonderen komt net op het verkeerde moment met zijn WWI loopgraventactiek. Spelers Ajax zullen de echte scherpte missen en er worden mensen inderdaad gespaard.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 08 september 2022 om 21:44:

Heerenveen wordt een rukpot. Die Van Wonderen komt net op het verkeerde moment met zijn WWI loopgraventactiek. (...)



Ik ga er vanuit dat Ajax voor Van Wonderen op het verkeerde moment komt.

 

+1/-0

Gewoon een middelmatige voetballer, waar 32 miljoen is voor afgerekend. Pfffffff, no words needed.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 18 september 2022 om 19:13:

Gewoon een middelmatige voetballer, waar 32 miljoen is voor afgerekend. Pfffffff, no words needed.



Helemaal mee eens. Een 'one-trick pony'.

 

+1/-0

Ik ben het ermee eens dat hij goed speelde, maar de felle competitie laat geen ruimte voor fouten.

 

+1/-0

Geen 32 miljoen waard, zag je die bal die hij voor hem kreeg in het penalty gebied waar hij geen raad mee wist, ik weet zeker dat Zlatan met zijn acrobatiek er wat van gemaakt had, Stevie trapte gewoon in de lucht......

 

+1/-0

Het is inderdaad niet best wat deze tot dusver one trick pony laat zien. Moet uitkijken geen Babel te gaan worden.

 

+1/-0

Ik denk dat Bergwijn beter kan dan dit, maar dat Schreuder gewoon niet de juiste opstelling maakt, enzovoorts. Ik wil Brobbey samen met Kudus en Bergwijn zien. Speelt Brobbey eindelijk, dan de andere twee niet. Daarna weer andersom (wissels). Brobbey kreeg Klaassen, Tadic en Ocampos om zich heen. Nou. Goede morgen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 15 16 17 18 19

Ajax Forum » Spelers » Steven Bergwijn