Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Marc-André ter Stegen

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Flamengo schreef op 11 augustus 2026 om 08:51:

Courtois, Donnaruma, Neuer, Allisson en jawel de keeper van Ajax heet Ter Stegen. Die zal je toch nog een paar jaar op doel hebben.
Het lijkt erop dat veel mensen niet beseffen wat Jordi hier voor elkaar gekregen heeft.

Marc ter Stegen wordt vooralsnog voor één seizoen gehuurd, maar hem wil je het liefst de komende vier jaar als eerste keeper hebben. Laat hem maar hier zijn loopbaan afsluiten.

+2/-0

Wel echt veel onnodig balverlies vaak. Gister was het wel erg extreem. Paes is voor minder bekritiseerd.

+1/-0

Vond hem gewoon slecht gister. Leek ook niet helemaal fit, liet veel uittrappen aan de verdedigers en het leek alsof hij ergens last van had. Verder ook gewoon zeker 6 ballen direct ingeleverd en vond hem bij de laatste tegengoal ook niet goed uitzien.

+1/-0

Dimi128 schreef op 06 september 2026 om 18:09:

Vond hem gewoon slecht gister. Leek ook niet helemaal fit, liet veel uittrappen aan de verdedigers en het leek alsof hij ergens last van had. Verder ook gewoon zeker 6 ballen direct ingeleverd en vond hem bij de laatste tegengoal ook niet goed uitzien.

Ik vond 'm ook niet overtuigend. Combinatie van redenen denk ik. Hij was duidelijk niet fit. Daarnaast zien je dat hij moet wennen aan het gebrek aan aanspeelmogelijkheden en de kwaliteit van aannames vergeleken met Barcelona. Wat dat betreft deed PSV het heel slim door zo hoog te staan. Die derde goal had hij moeten pakken, dat vond ik teleurstellend. We gaan het zien.

+1/-0

Dimi128 schreef op 06 september 2026 om 18:09:

Hij leek geblesseerd geraakt te zijn in de eerste helft, maar ging uiteindelijk toch door..

+1/-0

Ik verwacht dat Ter Stegen niet de enige aanwinst op leeftijd zal zijn wie hier en daar tegen gaat vallen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Spelers » Marc-André ter Stegen