Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Julian Brandt

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Wat hij in korte tijd heeft laten zien in de wedstrijd tegen Shelbourn is indrukwekkend. Het is maar Shelbourn, dat weet ik, maar hier druipt de klasse van af.

Zonder twijfel moet deze man in de as spelen, zodat hij zo veel mogelijk aan de bal is. Zou zonde zijn om hem links of rechts te zetten en minder betrokken wordt in het spel. Hij heeft wat Frenkie-achtigs maar dan aanvallend

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 06 augustus 2026 om 23:46:

Ik wil hem samen zien spelen met Ouazane en Gloukh... creatieve jongens die de bal graag willen en er wat mee kunnen.. Als Godts weg is, Ouazane op linksbuiten, Gloukh, Brandt en Mokio samen op het middenveld.

Kun jij geen bondscoach worden anders

+1/-0

Sevic schreef op 07 augustus 2026 om 17:33:

s0lido schreef op 06 augustus 2026 om 23:46:

Ik wil hem samen zien spelen met Ouazane en Gloukh... creatieve jongens die de bal graag willen en er wat mee kunnen.. Als Godts weg is, Ouazane op linksbuiten, Gloukh, Brandt en Mokio samen op het middenveld.

Kun jij geen bondscoach worden anders

Ik stem voor, attractief voetbal gegarandeerd. Bosz zou het doen

+1/-0

Julian Brandt op 8 en Oscar Gloukh op 10!

Julian Brandt ziet zichzelf het liefst als nummer 8. Als nummer 8 ben je voortdurend betrokken bij het spel en sta je in verbinding met iedereen in het veld. Dat is de rol die hij het prettigst vindt.

Volgens Julian Brandt is het middenveld bovendien de plek waar Ajax wedstrijden kan controleren. “Het is de motor van het elftal. Daar moet de verbinding worden gelegd tussen de verdediging en de aanval.” Zie ook: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/2120750/brandt-spreekt-zich-uit-over-michel-en-ajax-talenten.htmllink

+2/-0

Sjakie Meulemans schreef op 08 augustus 2026 om 20:09:

Julian Brandt op 8 en Oscar Gloukh op 10!

Julian Brandt ziet zichzelf het liefst als nummer 8. Als nummer 8 ben je voortdurend betrokken bij het spel en sta je in verbinding met iedereen in het veld. Dat is de rol die hij het prettigst vindt.

Volgens Julian Brandt is het middenveld bovendien de plek waar Ajax wedstrijden kan controleren. “Het is de motor van het elftal. Daar moet de verbinding worden gelegd tussen de verdediging en de aanval.” Zie ook: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/2120750/brandt-spreekt-zich-uit-over-michel-en-ajax-talenten.htmllink

Ik heb hem liever in het midden, omdat dit de beste voetballer is en een bak ervaring. Gezien de spelers die we hebben zijn Mokio, Brandts en Gloukh onze beste middenvelders. Dus onlogisch als je dan Mokio niet in het midden zet.

Ik durf het wel aan met Mokio als controleur, risico dat zeker, maar we zijn ook Ajax, geef zo'n jonge kerel vertrouwen.

Maar wat jij zegt Sjakie, Brandt dan op links als 8, Gloukh als 10, wie dan op rechts?

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Spelers » Julian Brandt