Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Tolu Arokodare

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Welkom Tolu! Schiet, kop of punter er een 30tig tal binnen aub.

open/sluit de onderstaande quote:

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Wolverhampton Wanderers over de huur van Tolu Arokodare. De 25-jarige spits wordt voor één seizoen gehuurd, tot de zomer van 2027. In de huurovereenkomst is voor Ajax een optie tot koop opgenomen.

+3/-0

Als pinchhitter lijkt Tolu me een uitstekende keuze, maar ik begrijp niet zo goed dat deze gozer hoger op de priolijst staat dan een vervanger van Steur. Ik zou m'n salarisbudget nu vooral stukslaan op een nieuwe middenvelder om samen met Gloukh en Mokio de basis te vormen. Hoe later die komt, hoe langer het duurt voordat de boel is ingespeeld.

Desalniettemin: geweldige tweede spits, vooruitgang t.o.v. jankerdje Weghorst.

+2/-0

Sevic schreef op 30 juli 2026 om 12:21:

Als pinchhitter lijkt Tolu me een uitstekende keuze, maar ik begrijp niet zo goed dat deze gozer hoger op de priolijst staat dan een vervanger van Steur. Ik zou m'n salarisbudget nu vooral stukslaan op een nieuwe middenvelder om samen met Gloukh en Mokio de basis te vormen. Hoe later die komt, hoe langer het duurt voordat de boel is ingespeeld.

Niet alle panelen verschuiven in de volgorde die ons het beste uitkomt. Same old, same old.

+1/-0

Sevic schreef op 30 juli 2026 om 12:21:

Ik verwacht dat Jordi het middenveld als laatste linie (aan) pakt. Hij gaat er wel in slagen om op ieder linie in ieder geval met 1 versterking te komen conform zijn plannen.

De keepers linie heeft wat voet in aarde, maar nog altijd is er een (ruime) maand om het middenveld nog aan te pakken, dat is betrekkelijk mooie periode. In een maand kan veel gebeuren in de transferwereld.

+2/-0

Ben op zich best benieuwd. Een huurconstructie met optie tot koop kan best gunstig zijn in dit soort gevallen. Dit is ook fysiek een indrukwekkende speler, en daar konden we wel wat meer van gebruiken. Ouzazane brengt nu ook wat meer body op het middenveld. Op dat vlak waren we vorig seizoen echt ondermaats. Deze gast is ook wat sneller en behendiger dan Weghorst, en volgens mij ook nog wat gevaarlijker in de lucht. En wat ik ook niet onbelangrijk vind is dat hij echt een mannetje lijkt te zijn. Ik wil niet alleen koorknaapjes bij Ajax zien. Iedereen succesvol team had wel wat van die spelers met persoonlijkheid, waar de tegenstander misschien een hekel aan heeft.

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Spelers » Tolu Arokodare