Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Abdellah Ouazane

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Heeft nog geen eigen topic en heeft er weer 1 in geschoten ondanks dat hij niet de volledige wedstrijd voetbalt. Heb de wedstrijd niet gezien, maar scoort tot nu toe regelmatig. Hopelijk zet hij dit door

+3/-0

Groot talent, maar heeft vanwege zijn leeftijd (17) nog geen lang contract. Januari wordt hij 18, dus hopelijk laat hij tot die tijd niet te veel van zijn talent zien :)

+2/-0

Ik voorspel nu alvast dat dit een hoofdpijndossier wordt.

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 26 juli 2026 om 20:13:

Ik voorspel nu alvast dat dit een hoofdpijndossier wordt.

Ik denk dat je helaas gelijk zal krijgen. Zijn transfer klapte omdat hij niet door de medische keuring kwam. Als Real straks weer op de stoep staat, is-ie zo weg, tenzij hij kiest voor speeltijd. En dat laatste krijgt hij inmiddels.

+2/-0

Z'n grote broer nu ook weg, want die konden ze moeilijk in de A-selectie opnemen. Hopelijk tekent hij bij, maar misschien dat je er zelfs met een contract van 1-1,5 jaar nog een mooi bedrag voor kunt krijgen. Zou wel eeuwig zonde zijn, want dit is zo'n speler waarbij je na een paar seconden en bewegingen al ziet dat het van een andere categorie is.

+1/-0

Je moet deze gozer nu misschien wel gewoon weer een contractvoorstel voor drie jaar doen. En dan in januari een nieuwe voor 5 jaar. Voor zover hij daar zelf trek in heeft natuurlijk...

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Spelers » Abdellah Ouazane