Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Owen Wijndal

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Enige fan van Owen is tackle, niemand neemt hem toch serieus?

+1/-2

Nee, maar Henrique viel ook niet echt goed in. Waarom startte die niet trouwens? Daar zit toch je toekomst.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 23 juli 2026 om 22:19:

Nee, maar Henrique viel ook niet echt goed in. Waarom startte die niet trouwens? Daar zit toch je toekomst.

Wel leuk om een oudere speler te bestempelen als je toekomst, maar natuurlijk snap ik jouw woorden. Ook al is Wijndal jonger; zijn contract is aflopend en ik hoop van harte dat die niet verlengd wordt; ook als Wijndal nu ineens beter gaat presteren. Waar ik wel op hoop, maar hij is helaas niet iemand waar ik in geloof wat betreft de lange termijn. Henrique zal normaal gesproken de betere van de twee zijn. Zo'n invalbeurt (1e officiële wedstrijd) zegt nog weinig.

+2/-0

Kan iemand mij vertellen waarom Wijndal zo 'slecht' is of wat zijn ontwikkelpunten zijn?

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Maximilian-Ibrahimovic schreef op 24 juli 2026 om 04:45:

Kan iemand mij vertellen waarom Wijndal zo 'slecht' is of wat zijn ontwikkelpunten zijn?

Zijn belangrijkste ontwikkelpunt op dit moment zijn z'n sollicitatieskills, zodat ie hopelijk voor 1 september nog een nieuwe werkgever kan vinden.

Zodra Caio 100% fit is, is het natuurlijk voorbij met deze meneer.

Speelde gisteravond niet eens zo slecht trouwens, maar het is al lang en breed klaar.

+2/-0

Mijn hoop is dat hij een paar wedstrijden speelt zoals gisteren en daardoor wel kan worden verkocht. Gisteren een van de betere spelers bij ons. Misschien kan een Saudische club hem oppikken. Lees net dat ze daar niet stilstaan; transfer Summerville naar Al-Hilal voor 70 miljoen. Kan Wijndals zaakwaarnemer misschien een van de andere clubs overtuigen van zijn klasse dat-ie in staat is Summerville af te stoppen (qua positie staan ze tegenover elkaar) :) :D

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Ajax Forum » Spelers » Owen Wijndal