
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 246
Reg.: 9 februari 2026
Favoriete opstelling: geen
Ajax bereikte donderdag volgens verschillende media een akkoord met Borussia Mönchengladbach inzake de transfer van Itakura. De Telegraaf voegde er later aan toe dat Ajax naar verluidt 10,5 miljoen euro overmaakt naar de Duitse club. Dit bedrag kan middels bonussen nog oplopen tot maximaal twaalf miljoen euro. Itakura wordt vrijdag medisch gekeurd door de Amsterdamse club en zal een dag later zijn krabbel zetten onder een vierjarig contract met de optie voor nog één jaar.
Itakura speelde in totaal 59 officiële duels voor FC Groningen als huurling van Manchester City. Daarin was de mandekker goed voor één doelpunt en één assist. Volgens Nijland was men bij FC Groningen vanaf het eerste moment overtuigd van Itakura. 'Ko kwam in het elftal en is er eigenlijk nooit meer uit geweest. Samen met Ritsu (Doan, red.) was hij echt een smaakmaker, een uitstekende verdediger, die goed kan opbouwen en koppend ijzersterk is.'
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 246
Reg.: 9 februari 2026
Favoriete opstelling: geen
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.476
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.476
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 27 juni 2026 om 14:46:
Gladbach zou Ko willen terughalen zodra ze Elvedi verkopen, die met nog 1 jaar contract in de belangstelling staat van Leeds. Zou een mooie opruiming zijn. Gozer verdient 3 miljoen of zo? Weg ermee.
Sjakie Meulemans
Fan van Ajax
Vak: -
Forumreacties: 1.322
Reg.: 3 september 2005
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 27 juni 2026 om 15:04:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 27 juni 2026 om 14:46:
Gladbach zou Ko willen terughalen zodra ze Elvedi verkopen, die met nog 1 jaar contract in de belangstelling staat van Leeds. Zou een mooie opruiming zijn. Gozer verdient 3 miljoen of zo? Weg ermee.
8 miljoen euro, dan praten we nergens meer over.
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Ajax Forum » Spelers » Ko Itakura