
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 17 juni 2026 om 14:11:
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 17 juni 2026 om 14:08:
Dolberg, 4 jaar contract, 10 miljoen euro. Dus of inderdaad kopen voor 7,5 miljoen euro, of verhuren voor 2,5 miljoen + een optie tot koop van 5 miljoen euro. Als ze dan van hem afzien, heb je toch die 2,5 miljoen euro binnen én een heel seizoen salaris niet hoeven aftikken.
Die Denen gaan nooit 3 miljoen salaris overnemen natuurlijk. Zal ook de voornaamste reden zijn dat het lastig zal zijn om Kasper aan ze te verkopen, want hij kan hier nog 3 keer die 3,nogwat miljoen pakken als ie gewoon z'n contract uitzit.
Waanzinnig salaris natuurlijk. Met dank aan kolonel Kroes.
Ik zou Dolberg niet (zomaar) verkopen. Weghorst is weg dus is hij de enige spits die je hebt. Technisch is het echt wel een goede speler dus daarin moet hij zijn waarde kunnen hebben voor Ajax. Het liefst zie ik een jonge, wat ander type spits naast hem die dan de concurrentie aangaat. Cruijf lijkt iedereen te willen verkopen maar ik vraag me echt af of we ineens veel betere spelers terugkrijgen.
open/sluit de onderstaande quote:newbie schreef op 17 juni 2026 om 17:14:
Ik zou Dolberg niet (zomaar) verkopen. Weghorst is weg dus is hij de enige spits die je hebt. Technisch is het echt wel een goede speler dus daarin moet hij zijn waarde kunnen hebben voor Ajax. Het liefst zie ik een jonge, wat ander type spits naast hem die dan de concurrentie aangaat. Cruijf lijkt iedereen te willen verkopen maar ik vraag me echt af of we ineens veel betere spelers terugkrijgen.
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 220
Reg.: 9 februari 2026
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:newbie schreef op 17 juni 2026 om 17:14:
Ik zou Dolberg niet (zomaar) verkopen. Weghorst is weg dus is hij de enige spits die je hebt. Technisch is het echt wel een goede speler dus daarin moet hij zijn waarde kunnen hebben voor Ajax. Het liefst zie ik een jonge, wat ander type spits naast hem die dan de concurrentie aangaat. Cruijf lijkt iedereen te willen verkopen maar ik vraag me echt af of we ineens veel betere spelers terugkrijgen.
open/sluit de onderstaande quote:
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 395
Reg.: 13 september 2022
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 21 juni 2026 om 14:00:
open/sluit de onderstaande quote:
Hangt dat nog van het type voetbal af wat je wilt spelen, of is het in alle gevallen zo? Want ik had bij Brobbey niet altijd het gevoel alsof hij de ideale spits voor Ajax-voetbal was.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 395
Reg.: 13 september 2022
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 21 juni 2026 om 19:10:
Je geeft geen antwoord op de vraag. Of gaat ook deze complexe materie mij weer eens de pet te boven?
Sjakie Meulemans
Fan van Ajax
Vak: -
Forumreacties: 1.321
Reg.: 3 september 2005
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 21 juni 2026 om 14:00:
open/sluit de onderstaande quote:
Hangt dat nog van het type voetbal af wat je wilt spelen, of is het in alle gevallen zo? Want ik had bij Brobbey niet altijd het gevoel alsof hij de ideale spits voor Ajax-voetbal was.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 22 juni 2026, 00:22:43.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 395
Reg.: 13 september 2022
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 21 juni 2026 om 20:50:
Het is in principe overall, maar als jij een case hebt dat Dolberg in een bepaald systeem beter is, hoor ik het graag.
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 21 juni 2026 om 22:00:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 21 juni 2026 om 20:50:
Het is in principe overall, maar als jij een case hebt dat Dolberg in een bepaald systeem beter is, hoor ik het graag.
Mij interesseert bovenal het Ajax-systeem, anders kan ik net zo goed supporter van Sunderland worden. Ik denk dat Dolberg daarin meer van nut is dan Brobbey. Verder is het zeer waarschijnlijk dat Brobbey in alle andere systemen de betere spits is. Voor eventjes althans, totdat hij weer een dip of een blessure heeft (maar die heeft Dolberg ook).
Zijpaadje: wie heeft mooiere doelpunten voor Ajax gescoord? Dolberg of Brobbey?
Ajax Forum » Spelers » Kasper Dolberg