Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Kasper Dolberg

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 17 juni 2026 om 14:11:

Kiki schreef op 17 juni 2026 om 14:08:

Dolberg, 4 jaar contract, 10 miljoen euro. Dus of inderdaad kopen voor 7,5 miljoen euro, of verhuren voor 2,5 miljoen + een optie tot koop van 5 miljoen euro. Als ze dan van hem afzien, heb je toch die 2,5 miljoen euro binnen én een heel seizoen salaris niet hoeven aftikken.

Die Denen gaan nooit 3 miljoen salaris overnemen natuurlijk. Zal ook de voornaamste reden zijn dat het lastig zal zijn om Kasper aan ze te verkopen, want hij kan hier nog 3 keer die 3,nogwat miljoen pakken als ie gewoon z'n contract uitzit.

Waanzinnig salaris natuurlijk. Met dank aan kolonel Kroes.

Ja en ik denk zelfs een stuk meer dan 3 miljoen euro nogwat. Verhuren zonder een bepaald geldbedrag en het volledige salaris overnemen, vind ik geen goed scenario. Dan maar hopen dat iemand hem gewoon gelijk wilt overnemen. Mede daarom moet Ajax ook ophouden met belachelijk hoge salarissen uit te delen aan spelers die dat niet waard zijn.

+1/-0

Ik zou Dolberg niet (zomaar) verkopen. Weghorst is weg dus is hij de enige spits die je hebt. Technisch is het echt wel een goede speler dus daarin moet hij zijn waarde kunnen hebben voor Ajax. Het liefst zie ik een jonge, wat ander type spits naast hem die dan de concurrentie aangaat. Cruijf lijkt iedereen te willen verkopen maar ik vraag me echt af of we ineens veel betere spelers terugkrijgen.

+4/-0

newbie schreef op 17 juni 2026 om 17:14:

Ik zou Dolberg niet (zomaar) verkopen. Weghorst is weg dus is hij de enige spits die je hebt. Technisch is het echt wel een goede speler dus daarin moet hij zijn waarde kunnen hebben voor Ajax. Het liefst zie ik een jonge, wat ander type spits naast hem die dan de concurrentie aangaat. Cruijf lijkt iedereen te willen verkopen maar ik vraag me echt af of we ineens veel betere spelers terugkrijgen.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Komt er een goed bod (7M+ ofzo) zou ik het wel doen, maar echt lage aanbiedingen of constructies met koopopties zou ik direct weigeren. Wat je zegt, het is, mits fit, wel een goede voetballer.

+2/-0

newbie schreef op 17 juni 2026 om 17:14:

Ik zou Dolberg ook het liefst gewoon bij Ajax zien spelen. Maar goed, Cruijff heeft volgens mij wel al aan een paar maanden geleden aangegeven dat hij opzoek kan naar een andere club.

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Spelers » Kasper Dolberg