open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 17 juni 2026 om 14:11:
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 17 juni 2026 om 14:08:
Dolberg, 4 jaar contract, 10 miljoen euro. Dus of inderdaad kopen voor 7,5 miljoen euro, of verhuren voor 2,5 miljoen + een optie tot koop van 5 miljoen euro. Als ze dan van hem afzien, heb je toch die 2,5 miljoen euro binnen én een heel seizoen salaris niet hoeven aftikken.
Die Denen gaan nooit 3 miljoen salaris overnemen natuurlijk. Zal ook de voornaamste reden zijn dat het lastig zal zijn om Kasper aan ze te verkopen, want hij kan hier nog 3 keer die 3,nogwat miljoen pakken als ie gewoon z'n contract uitzit.
Waanzinnig salaris natuurlijk. Met dank aan kolonel Kroes.
Ik zou Dolberg niet (zomaar) verkopen. Weghorst is weg dus is hij de enige spits die je hebt. Technisch is het echt wel een goede speler dus daarin moet hij zijn waarde kunnen hebben voor Ajax. Het liefst zie ik een jonge, wat ander type spits naast hem die dan de concurrentie aangaat. Cruijf lijkt iedereen te willen verkopen maar ik vraag me echt af of we ineens veel betere spelers terugkrijgen.
open/sluit de onderstaande quote:newbie schreef op 17 juni 2026 om 17:14:
Ik zou Dolberg niet (zomaar) verkopen. Weghorst is weg dus is hij de enige spits die je hebt. Technisch is het echt wel een goede speler dus daarin moet hij zijn waarde kunnen hebben voor Ajax. Het liefst zie ik een jonge, wat ander type spits naast hem die dan de concurrentie aangaat. Cruijf lijkt iedereen te willen verkopen maar ik vraag me echt af of we ineens veel betere spelers terugkrijgen.
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 215
Reg.: 9 februari 2026
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:newbie schreef op 17 juni 2026 om 17:14:
Ajax Forum » Spelers » Kasper Dolberg