Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.144
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Heracles Almelo-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 19 maart 2026 om 17:23:
Zou Tomiyasu een goede optie op 6 kunnen zijn? Begin wedstrijd tegen Sparta kwam hij daar even te staan en een moment later een ongelukkige pass gegeven helemaal vanaf linksachter. Oh ja, we hebben geen goede linksback verder.
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.644
Reg.: 23 juni 2014
Favoriete opstelling: geen
Forumreacties: 4.082
Reg.: 21 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 20 maart 2026 om 08:14:
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 19 maart 2026 om 17:23:
Zou Tomiyasu een goede optie op 6 kunnen zijn? Begin wedstrijd tegen Sparta kwam hij daar even te staan en een moment later een ongelukkige pass gegeven helemaal vanaf linksachter. Oh ja, we hebben geen goede linksback verder.
Mwoah, hij kwam er af en toe uit omdat hij vanuit de backpositie het middenveld inkroop om daar een overtal te creëren. Dat kan hij goed dus zou ik lekker zo houden.
Het is zelfs nog wel te onderbouwen om hem een contract voor één jaar aan te bieden, zodat hij zeker weet dat hij na dat jaar weer kan gaan en staan waar hij wil. Of een langer contract maar met een vaste afkoopsom in de zomerse window.
Kom gewoon met een goed aanbod waar beide partijen iets aan hebben.
Forumreacties: 298
Reg.: 13 september 2022
Uit: Hardenberg
Forumreacties: 369
Reg.: 25 juli 2002
open/sluit de onderstaande quote:
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Forumreacties: 61
Reg.: 9 februari 2026
Het was uiterst jammer dat Tomiyasu nog net geen hele wedstrijd kan maken. Buiten het feit dat Ajax op dat moment niet meer kon wisselen mits ik de commentator moest geloven, mist Ajax dan een leider achterin. Met het uitvallen van Zinchenko (pech) mis je dan echt ervaring. Ik zie maar 4 gedane wissels, het zijn er toch maximaal 5 of heb ik iets gemist?
Wel heb ik gezien dat Tomiyasu koppend ook vrij sterk is hij weet wat meer power mee te geven met een kopbal dan gemiddeld.
Het is denk ook niet verwonderlijk dat 10 minuten later de goal tegen valt.
Als Tomiyasu de boel niet coached achterin lijkt het dan een kaartenhuis in elkaar te vallen.
Forumreacties: 4.082
Reg.: 21 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 23 maart 2026 om 06:35:
Ik zie maar 4 gedane wissels, het zijn er toch maximaal 5 of heb ik iets gemist?
3LittleBirds
Fan van Ajax
Forumreacties: 332
Reg.: 24 november 2003
Jammer zo snel rood. Had hem graag op 6 aan het werk gezien. Echt een domme overtreding voor zo'n ervaren speler. Je staat 3-0 voor en die Zeefuik is ook geen geweldenaar. Rosa had hem evt nog kunnen onderscheppen. Deed me denken aan Alvarez, die wilde ook weleens iets te enthousiast ingrijpen op gevaarlijke plekken. Iig beter dan Regeer, die grijpt nooit in, die blijft er maar eindeloos naast lopen.
Onze Japanner heeft wel wat, ik heb hem liever dan Itakura. Het is zeker geen sierlijke voetballer, bijna lomp, maar hij is bijna niet vd bal af te krijgen. Staat altijd z'n mannetje en wint hij altijd als de bal in de kluts is. Hij heeft dat verdedigend, suarez won aanvallend altijd die klutsduels. Onverzorgd, maar wel effectief.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 4.144
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:3LittleBirds schreef op 12 april 2026 om 12:03:
Jammer zo snel rood. Had hem graag op 6 aan het werk gezien. Echt een domme overtreding voor zo'n ervaren speler. Je staat 3-0 voor en die Zeefuik is ook geen geweldenaar. Rosa had hem evt nog kunnen onderscheppen. Deed me denken aan Alvarez, die wilde ook weleens iets te enthousiast ingrijpen op gevaarlijke plekken. Iig beter dan Regeer, die grijpt nooit in, die blijft er maar eindeloos naast lopen.
Onze Japanner heeft wel wat, ik heb hem liever dan Itakura. Het is zeker geen sierlijke voetballer, bijna lomp, maar hij is bijna niet vd bal af te krijgen. Staat altijd z'n mannetje en wint hij altijd als de bal in de kluts is. Hij heeft dat verdedigend, suarez won aanvallend altijd die klutsduels. Onverzorgd, maar wel effectief.
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Forumreacties: 1.644
Reg.: 23 juni 2014
3LittleBirds
Fan van Ajax
Forumreacties: 332
Reg.: 24 november 2003
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 12 april 2026 om 14:34:
Als je extrapoleert hoeveel punten Ajax nu had met een fitte Tomiyasu, had PSV het nog moeilijk gehad. Veel pech heeft Ajax gehad.
Forumreacties: 1.563
Reg.: 14 mei 2024
open/sluit de onderstaande quote:3LittleBirds schreef op 12 april 2026 om 18:18:
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 12 april 2026 om 14:34:
Als je extrapoleert hoeveel punten Ajax nu had met een fitte Tomiyasu, had PSV het nog moeilijk gehad. Veel pech heeft Ajax gehad.
PSV is gewoon ver uit de beste ploeg. Tomiyasu is een goede speler, maar met hem hadden we PSV het niet moeilijk gemaakt. Daar hebben we iets teveel zwakke plekken voor en teveel trainers voor gehad. Als iemand van het PSV forum je post lees dan lachen ze zich dood.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Ajax Forum » Spelers » Takehiro Tomiyasu