Forumreacties: 5.247
Reg.: 3 juli 2017
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 09 april 2026 om 18:41:
´´Jorthy Mokio heeft zijn contract bij Ajax verlengd, zo maakt de Amsterdamse club bekend via de officiële kanalen. De achttienjarige middenvelder werd in de afgelopen maanden in verband gebracht met een mogelijk vertrek, maar blijft toch behouden voor Ajax. Mokio heeft zijn krabbel gezet onder een verbintenis die tot de zomer van 2031 geldig is.´´
Goede zet of niet?
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.120
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Gabriel_Batistuta
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.545
Reg.: 20 juni 2002
Favoriete opstelling: geen
Altijd goed als dit soort jongens voor een lange periode wordt vastgelegd, als ie dan écht goed wordt, loopt ie niet gratis de deur uit en hoeft ie niet verkocht te worden. Dat is natuurlijk prettig.
Wel heb ik een beetje het Gravenberch-gevoel bij hem. Allemaal net iets te laconiek, net niet fel genoeg. Je zag het tegen feyenoord ook, zowel hij als Bounida lijken dan dat vuur te missen. Het besef dat je het alleen met talent niet gaat redden. Ik hoop dat er nu er voor hem duidelijkheid is, dat wat meer zal komen.
Volgend jaar (of nu al) gaan bouwen met Steur, Mokia, Bounida, Godts, Glouch etc. Ajax moet echt even terug naar de basis wat mij betreft.
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.120
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Gabriel_Batistuta schreef op 09 april 2026 om 20:37:
Altijd goed als dit soort jongens voor een lange periode wordt vastgelegd, als ie dan écht goed wordt, loopt ie niet gratis de deur uit en hoeft ie niet verkocht te worden. Dat is natuurlijk prettig.
Wel heb ik een beetje het Gravenberch-gevoel bij hem. Allemaal net iets te laconiek, net niet fel genoeg. Je zag het tegen feyenoord ook, zowel hij als Bounida lijken dan dat vuur te missen. Het besef dat je het alleen met talent niet gaat redden. Ik hoop dat er nu er voor hem duidelijkheid is, dat wat meer zal komen.
Volgend jaar (of nu al) gaan bouwen met Steur, Mokia, Bounida, Godts, Glouch etc. Ajax moet echt even terug naar de basis wat mij betreft.
Ajax Forum » Spelers » Jorthy Mokio