Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Oliver Edvardsen

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 22 januari 2026 om 22:43:

Nu Moro verkocht is mag Edward natuurlijk niet meer weg.

Zul je zien dat ze hem straks ook verpatsen en er dan begin februari achterkomen dat we wederom maar 1 linksbuiten hebben.

Haha dat zou wel typisch Ajax van de laatste jaren zijn geweest. Ik mag toch hopen dat Cruijff dat nu gewoon keihard blokkeert.

Ik zie het horror scenario al voor me... Edvardsen verhuren aan Sparta ofzo, Moro weg. En dan zal je zien dat Godts z'n hamstring scheurt tegen Olympiakos.

+3/-0

Derk Johanssen schreef op 23 januari 2026 om 08:48:

Zul je zien dat ze hem straks ook verpatsen en er dan begin februari achterkomen dat we wederom maar 1 linksbuiten hebben.

Haha dat zou wel typisch Ajax van de laatste jaren zijn geweest. Ik mag toch hopen dat Cruijff dat nu gewoon keihard blokkeert.

Ik zie het horror scenario al voor me... Edvardsen verhuren aan Sparta ofzo, Moro weg. En dan zal je zien dat Godts z'n hamstring scheurt tegen Olympiakos.

We hebben nog steeds het probleem dat vrijwel iedereen beter is op links dan op rechts, Bounida vind ik er niet zoveel van bakken daar bijvoorbeeld. Denk dat ze dit willen herstellen en dat we daarom al die geruchten over rechtsbuitens horen. Ik neem aan dat er voor die positie iemand komt.

Stel dat we uit Europa vliegen en Berghuis niet weg krijgen, dan zou ik Bounida als backup voor zowel links als rechts hebben. Berghuis als ie ooit weer dit wordt als 2e reserve voor beide posities en als de nood echt aan de man is kun je Gloukh weer op de vleugels zetten of Nash proberen. Edvardsen zou dan nog steeds de zoveelste optie op links zijn en daar heeft niemand wat aan.

+2/-0

ElSimao2 schreef op 23 januari 2026 om 11:12:

Derk Johanssen schreef op 23 januari 2026 om 08:48:

We hebben nog steeds het probleem dat vrijwel iedereen beter is op links dan op rechts, Bounida vind ik er niet zoveel van bakken daar bijvoorbeeld. Denk dat ze dit willen herstellen en dat we daarom al die geruchten over rechtsbuitens horen. Ik neem aan dat er voor die positie iemand komt.

Stel dat we uit Europa vliegen en Berghuis niet weg krijgen, dan zou ik Bounida als backup voor zowel links als rechts hebben. Berghuis als ie ooit weer dit wordt als 2e reserve voor beide posities en als de nood echt aan de man is kun je Gloukh weer op de vleugels zetten of Nash proberen. Edvardsen zou dan nog steeds de zoveelste optie op links zijn en daar heeft niemand wat aan.

Eens. Randvoorwaarde is dan dus wel dat we een rechtsbuiten halen. Anders blijven we behelpen met Bounida en/of Gloukh op die plek. Overigens vind ik Gloukh daar nog best een geschikte speler voor. Bounida vind ik zelf op 10 of links ook beter.

Beste scenario is dat we een onomstreden nr 1 op rechtsbuiten halen, Edvardsen zou kunnen vertrekken. Nash is nog echt heel erg jong en niet echt overtuigend nog. Berghuis hou ik al niet eens meer rekening mee eerlijk gezegd. En dan nog zou hij mijn backup op die plek zijn.

Ik zou het liefste Gloukh/Bounida, langzaam de plek van Klaassen zien overnemen. Maar dan moet de balans op het middenveld wel beter voor elkaar zijn/blijven.

Als je in balverlies met Regeer als extra verdediger speelt en Gloukh of Bounida laten het lopen, dan heb je gewoon geen middenveld meer.

+3/-0

Gloukh kan sowieso prima op linksbuiten. Ik denk dat we ons op die positie niet zo'n zorgen hoeven te maken, ook niet als Edvardsen zou vertrekken. Ik zou het ook best aandurven met Nash als stand-in. Huren kan eventueel ook nog altijd voor de korte termijn.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Ajax Forum » Spelers » Oliver Edvardsen