Derk Johanssen
Fan van Ajax
Uit: Enschede
Vak: -
Forumreacties: 7.353
Reg.: 3 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 22 januari 2026 om 22:43:
Nu Moro verkocht is mag Edward natuurlijk niet meer weg.
Zul je zien dat ze hem straks ook verpatsen en er dan begin februari achterkomen dat we wederom maar 1 linksbuiten hebben.
open/sluit de onderstaande quote:Derk Johanssen schreef op 23 januari 2026 om 08:48:
Zul je zien dat ze hem straks ook verpatsen en er dan begin februari achterkomen dat we wederom maar 1 linksbuiten hebben.
Haha dat zou wel typisch Ajax van de laatste jaren zijn geweest. Ik mag toch hopen dat Cruijff dat nu gewoon keihard blokkeert.
Ik zie het horror scenario al voor me... Edvardsen verhuren aan Sparta ofzo, Moro weg. En dan zal je zien dat Godts z'n hamstring scheurt tegen Olympiakos.
Derk Johanssen
Fan van Ajax
Uit: Enschede
Forumreacties: 7.353
Reg.: 3 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 23 januari 2026 om 11:12:
open/sluit de onderstaande quote:Derk Johanssen schreef op 23 januari 2026 om 08:48:
Haha dat zou wel typisch Ajax van de laatste jaren zijn geweest. Ik mag toch hopen dat Cruijff dat nu gewoon keihard blokkeert.
Ik zie het horror scenario al voor me... Edvardsen verhuren aan Sparta ofzo, Moro weg. En dan zal je zien dat Godts z'n hamstring scheurt tegen Olympiakos.
We hebben nog steeds het probleem dat vrijwel iedereen beter is op links dan op rechts, Bounida vind ik er niet zoveel van bakken daar bijvoorbeeld. Denk dat ze dit willen herstellen en dat we daarom al die geruchten over rechtsbuitens horen. Ik neem aan dat er voor die positie iemand komt.
Stel dat we uit Europa vliegen en Berghuis niet weg krijgen, dan zou ik Bounida als backup voor zowel links als rechts hebben. Berghuis als ie ooit weer dit wordt als 2e reserve voor beide posities en als de nood echt aan de man is kun je Gloukh weer op de vleugels zetten of Nash proberen. Edvardsen zou dan nog steeds de zoveelste optie op links zijn en daar heeft niemand wat aan.
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.370
Reg.: 25 april 2004
Ajax Forum » Spelers » Oliver Edvardsen