Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Raul Moro

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

Mie Toe schreef op 04 januari 2026 om 22:10:

Ik vind dat als een nieuwe speler niet lekker in z'n eerste wedstrijd zit, hij meteen per helikopter naar een wedstrijd in z'n thuisland gebracht moet worden, opdat hij niet z'n vorm kwijtraakt. :denk

Wat is het toch de laatste tijd dat spelers na een half jaar alweer weg willen of moeten, als het niet meteen voortvarend gaat? Komt het door de fnuikende effecten van mobiele telefoons dat het woord geduld uit alle woordenboeken is verdwenen?

Dit ben ik wel met je eens. Raul Moro is afgelopen zomer nog gehaald als nieuwe rechtsbuiten die het verschil kan maken en in een ander topic wordt er alweer geroepen om een nieuwe rechtsbuiten die de club ook weer vele miljoenen extra zal kosten.

Mijn advies is: stop dit draaideur personeelsbeleid en zorg eindelijk eens voor optimale omstandigheden waarin spelers als Raul Moro kunnen excelleren.

+4/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Mie Toe schreef op 04 januari 2026 om 22:10:

Ik vind dat als een nieuwe speler niet lekker in z'n eerste wedstrijd zit, hij meteen per helikopter naar een wedstrijd in z'n thuisland gebracht moet worden, opdat hij niet z'n vorm kwijtraakt. :denk

Wat is het toch de laatste tijd dat spelers na een half jaar alweer weg willen of moeten, als het niet meteen voortvarend gaat? Komt het door de fnuikende effecten van mobiele telefoons dat het woord geduld uit alle woordenboeken is verdwenen?

Blijkt er dan ergens uit dat ie zelf weg wil?

+1/-1

ElSimao2 schreef op 05 januari 2026 om 00:33:

Nee, daarom schrijf ik ook 'of moeten', met name doelend op supporters.

+1/-0

Mie Toe schreef op 05 januari 2026 om 17:14:

ElSimao2 schreef op 05 januari 2026 om 00:33:

Nee, daarom schrijf ik ook 'of moeten', met name doelend op supporters.

Op welke supporters doel je dan? Van mij hoeft ie niet per se weg, al zou ik ieder aanbod wel serieus overwegen. Edvardsen weg, nieuwe rb erbij en Moro op de bank

+1/-0

Supporters her en der die onder berichten over een mogelijke verhuur van Moro aan een Spaanse club schrijven dat het een goed idee is, want dan kan Moro 'weer in vorm komen' en dat soort onzin. Bijvoorbeeld in de twee comments boven mijn een na laatste in deze topic.

Moro moet gewoon in de luwte, als stand-in van Godts, verder acclimatiseren en wennen aan Ajax. Een verhuur slaat helemaal nergens op. En een verkoop nog minder, aangezien de doorselectieprioriteiten elders liggen. Zoals mijn alter ego S. Meulemans al zegt: Hou eens even op met hele elftallen weg te doen elk jaar, en dan verbaasd zijn dat niemand op elkaar ingespeeld raakt.

Ik vind Moro vooralsnog goed genoeg als wisselspeler. Mocht Godts komende zomer getransfereerd worden, dan kan hij hem wellicht opvolgen.

+4/-0

Mie Toe schreef op 05 januari 2026 om 19:59:

Supporters her en der die onder berichten over een mogelijke verhuur van Moro aan een Spaanse club schrijven dat het een goed idee is, want dan kan Moro 'weer in vorm komen' en dat soort onzin. Bijvoorbeeld in de twee comments boven mijn een na laatste in deze topic.

Moro moet gewoon in de luwte, als stand-in van Godts, verder acclimatiseren en wennen aan Ajax. Een verhuur slaat helemaal nergens op. En een verkoop nog minder, aangezien de doorselectieprioriteiten elders liggen. Zoals mijn alter ego S. Meulemans al zegt: Hou eens even op met hele elftallen weg te doen elk jaar, en dan verbaasd zijn dat niemand op elkaar ingespeeld raakt.

Ik vind Moro vooralsnog goed genoeg als wisselspeler. Mocht Godts komende zomer getransfereerd worden, dan kan hij hem wellicht opvolgen.

Eens dat we niet zoveel aan verhuur zouden hebben. Ik denk dat ofwel Moro ofwel Edvardsen backup voor Godts zou moeten zijn. Heb zelf een voorkeur voor Moro, maar als er een goed bod op hem komt en niet op Oliver zou ik daar flexibel in zijn.

Als er geen wijzigingen in de selectie plaatsvinden zou Moro bij mij 1e backup op links zijn en samen met Berghuis moeten strijden voor minuten achter Bounida op rechts.

+1/-0

Voorin zou ik nu voor Mika Godts en Rayana Bounida op de vleugels kiezen met Raul Moro als eerste backup. Ik zou de jonge Spanjaard na 60 minuten regelmatig laten invallen zodat hij langzaam gebracht kan worden en speelminuten kan maken.

+2/-0

Voorin zou ik nu voor Mika Godts en Rayana Bounida kiezen met Raul Moro als eerste backup. Ik zou de jonge Spanjaard na 60 minuten regelmatig laten invallen zodat hij langzaam gebracht kan worden en speelminuten kan maken.

+1/-0

ElSimao2 schreef op 05 januari 2026 om 20:53:
Heb zelf een voorkeur voor Moro, maar als er een goed bod op hem komt en niet op Oliver zou ik daar flexibel in zijn.

Dat goede bod komt natuurlijk niet, aangezien Moro (begrijpelijkerwijs) nog niet veel bij Ajax heeft laten zien. En met goed bod bedoel ik iets waardoor je geen verlies op hem maakt.

Als er geen wijzigingen in de selectie plaatsvinden zou Moro bij mij 1e backup op links zijn en samen met Berghuis moeten strijden voor minuten achter Bounida op rechts.

Eens, maar dan alleen op links. Als hij in vorm is/komt en hij meer minuten verdient, zou rechts ook een optie kunnen zijn. Maar daar zie ik in de huidige situatie liever Bounida of Berghuis in de Gaaei-variant, met Edvardsen daarachter als om een echte buitenspeler wordt gevraagd.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Spelers » Raul Moro