Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 24 september 2025 om 20:49:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 24 september 2025 om 19:43:
Ik weet niet of dit richting mij bedoeld is, maar ik schrijf letterlijk dat hij wat mij betreft alle tijd moet krijgen.
Ik reageerde meer op de kritiek in zijn algemeen, niet per se op een persoon. Je ziet het iedere keer weer dat supporters ongeduldig met nieuwe spelers zijn, ook al hebben we in het verleden al zo vaak kunnen zien dat sommige wat tijd nodig hebben.
Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 5.104
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 24 september 2025 om 21:37:
Op basis van wat hij tot nu toe heeft laten zien, zowel bij Ajax als bij eerdere clubs, word ik er gewoon niet zo enthousiast van. Hij is echt niet heel slecht, maar ik denk niet dat hij heel veel beter wordt dan dit. Je trekt de vergelijking met Gloukh, maar daar zie je naar mijn mening veel meer talent. Zelfs als het allemaal niet lukt kun je m.i. moeilijk ontkennen dat het er wel in zit.
Het maakt de strijd op de flanken wel makkelijk, aangezien Moro, Godts, Edvardsen en Berghuis elkaar niet veel ontlopen. Ik denk dat Godts op links en Edvardsen op rechts in principe mijn basis zou zijn, maar het ligt dicht bij elkaar.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 3.126
Reg.: 16 augustus 2007
Het was bar en boos gisteren met onze Moorse vriend. Gaat met de week slechter spelen, lijkt het wel. Zo ontzettend veel balverlies en onzorgvuldigheden op cruciale momenten, echt om gek van te worden.
Wel zonde dat Weghorst zijn voorzet er niet in knalde, want dat was geen buitenspel dus dan had hij zijn eerste assist in ieder geval te pakken gehad. Buiten die actie (beetje toevallig hoe dat tot stand kwam) vrijwel niets goed gedaan. Ben benieuwd of hij op links misschien toch wat beter tot zijn recht komt. Maar daar is het druk qua concurrentie.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 05 oktober 2025 om 11:52:
Het was bar en boos gisteren met onze Moorse vriend. Gaat met de week slechter spelen, lijkt het wel. Zo ontzettend veel balverlies en onzorgvuldigheden op cruciale momenten, echt om gek van te worden.
Wel zonde dat Weghorst zijn voorzet er niet in knalde, want dat was geen buitenspel dus dan had hij zijn eerste assist in ieder geval te pakken gehad. Buiten die actie (beetje toevallig hoe dat tot stand kwam) vrijwel niets goed gedaan. Ben benieuwd of hij op links misschien toch wat beter tot zijn recht komt. Maar daar is het druk qua concurrentie.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 3.126
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 05 oktober 2025 om 12:19:
Tsja, mensen zullen wijzen op de slechte technische staf. Wellicht dat dat deels terecht is, maar als buitenspeler heeft hij per wedstrijd genoeg momenten waarin hij met wat meer klasse er veel meer uit kon halen. Wat voor instructies Sjonnie meegeeft is dan niet heel relevant, Gloukh levert ook iedere wedstrijd en die speelt onder dezelfde trainer.
Het is denk ik een linksbuiten, maar ouder dan Godts en ik denk ook gewoon minder, zeker qua contributies. Dan verdient de Islamitische Belg de voorkeur. We spelen echter zoveel wedstrijden dat er nog wel kansen zullen komen voor hem, maar ik zie het niet echt in hem zitten. Denk zelf dat ik Edvardsen over de gehele linie meer vind brengen.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 05 oktober 2025 om 12:24:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 05 oktober 2025 om 12:19:
Tsja, mensen zullen wijzen op de slechte technische staf. Wellicht dat dat deels terecht is, maar als buitenspeler heeft hij per wedstrijd genoeg momenten waarin hij met wat meer klasse er veel meer uit kon halen. Wat voor instructies Sjonnie meegeeft is dan niet heel relevant, Gloukh levert ook iedere wedstrijd en die speelt onder dezelfde trainer.
Het is denk ik een linksbuiten, maar ouder dan Godts en ik denk ook gewoon minder, zeker qua contributies. Dan verdient de Islamitische Belg de voorkeur. We spelen echter zoveel wedstrijden dat er nog wel kansen zullen komen voor hem, maar ik zie het niet echt in hem zitten. Denk zelf dat ik Edvardsen over de gehele linie meer vind brengen.
Buiten dat ik Godts erg irritant vind spelen de laatste weken - zet al zijn acties te ver door, gaat regelmatig pingelen diep op eigen helft en speelt vaak zelfzuchtig - heb ik liever een reserve-linksbuiten die dan een wat ander type is. Godts en Moro vind ik qua type redelijk op elkaar lijken. Edvardsen brengt wel iets anders, dus die is dan eigenlijk geschikter als back-up.
Het kan bij Moro ook voor een groot deel met vertrouwen te maken hebben. Als jij in een vreemd land terechtkomt onder een slechte coach, die je dan na je eerste wedstrijd publiekelijk gaat staan afvallen en je moet ook nog op een positie spelen die niet helemaal je favoriet is, dan is dat mentaal lastig. En dan gaan simpele ballen fout, zoals we gisteren zagen.
Uiteindelijk is het wel aan Sjon om hem zijn zelfvertrouwen te laten hervinden en in zijn kracht te laten spelen.
Moro is zoals eerder gezegd gewoon flink overbetaald. Kroes heeft ontzettend rare keuzes gemaakt en had de miljoenen veel beter kunnen besteden om (ook) gewoon de 6 en minimaal linksback-positie te kunnen versterken. Maar als je gemiddeld al 12 miljoen p.p. voor Moro en Dolberg gaat betalen … die zijn beide hoogstens de helft waard.
Moro kan uiteindelijk best gaan renderen, maar de positie en de vele miljoenen die ervoor zijn neergeteld zijn gewoon vreemd als je onze problemen kent.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Ajax Forum » Spelers » Raul Moro