Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 24 september 2025 om 20:49:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 24 september 2025 om 19:43:
Ik weet niet of dit richting mij bedoeld is, maar ik schrijf letterlijk dat hij wat mij betreft alle tijd moet krijgen.
Ik reageerde meer op de kritiek in zijn algemeen, niet per se op een persoon. Je ziet het iedere keer weer dat supporters ongeduldig met nieuwe spelers zijn, ook al hebben we in het verleden al zo vaak kunnen zien dat sommige wat tijd nodig hebben.
Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 5.063
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 24 september 2025 om 21:37:
Op basis van wat hij tot nu toe heeft laten zien, zowel bij Ajax als bij eerdere clubs, word ik er gewoon niet zo enthousiast van. Hij is echt niet heel slecht, maar ik denk niet dat hij heel veel beter wordt dan dit. Je trekt de vergelijking met Gloukh, maar daar zie je naar mijn mening veel meer talent. Zelfs als het allemaal niet lukt kun je m.i. moeilijk ontkennen dat het er wel in zit.
Het maakt de strijd op de flanken wel makkelijk, aangezien Moro, Godts, Edvardsen en Berghuis elkaar niet veel ontlopen. Ik denk dat Godts op links en Edvardsen op rechts in principe mijn basis zou zijn, maar het ligt dicht bij elkaar.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Ajax Forum » Spelers » Raul Moro